Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pidä ulkonäöstäni pitäisikö lopettaa suhde?

Vierailija
05.07.2017 |

Olen tapailusuhteessa mieheen, joka ei ilmeisestikään pidä ulkonäöstäni. Hän on toisinaan sanonut, että olen hänen mielestään hyvännäköinen, mutta toisaalta on myös ruotinut varsin ikävästi minun ulkonäköäni ja ilmoittanut pitävänsä toisen näköisistä naisista kuin minä. Kaikista piirteistähän toisessa ei tarvitse pitää, mutta minusta on alkanut tuntua, etten loppujen lopuksi vastaa miltään osin hänen ihannettaan. Asia harmittaa minua toisinaan niin paljon, että harkitsen lopettavani suhteen. Valillä taas ajattelen, että väliäkö sillä mitä mies ajattelee, kun hän kuitenkin haluaa jatkaa ja saan hyvää seksiäkin. Mies on komea ja saisi halutessaan jonkun muunkin naisen, eli ei edes ole pakotettu olemaan mun kanssa vain seksin toivossa. Onko pikkumaista nipottaa asiasta, vai pitäiskö kuitenkin lempata mies, kun asia harmittaa minua jatkuvasti? Seurustelisitteko itse miehen kanssa joka ei pidä ulkonäöstänne?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kukaan olisi ihmisen kanssa joka muka rakastaa, mutta sitten haukkuu? Jos rakastaa ei hauku. Ja jos ei rakasta, niin miksi asua yhdessä idiootin kanssa? Jos nyt sen hyvän seksin takia, niin ihmetten kuinka hyvältä voi tuntua harrastaa seksiä miehen kanssa joka juuri haukkui sun kroppaa...

Jos ei sen vertaa ole käytöstapoja edes omaa puolisoa kohtaan, niin minkälainen ihminen mahtaa muuten olla? Mitäs kun tulee lapsia ja se haukkuu nekin pataluhaksi mennen tullen?

Ei asuta yhdessä, eikä tarkoituksena ole myöskään hankkia yhteisiä lapsia.

Vierailija
22/27 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata. Se on niin tapauskohtaista. Haluatko kertoa tarkemmin mitä sinussa arvostelee?

Oma mies ylisti jatkuvasti minun ulkonäköä tavatessamme. Hänhän ei kuulemma pitänyt laihoista naisista. No nykyään ei tule ihailua, ei.

Esim. puristelee vatsamakkaraa. Ja muuta vihjailua, että laihtua pitäisi. Paheksuu jos syön yhtään mitään herkkua. Vituttaa. Itselläni on niin huono itsetunto kuitenkin aina ollut, että tiedän tämän johtavan vain yhteen lopputulokseen. Seksin loppumiseen.

Seksin loppumiseenhan tuommoinen varmaan lopulta johtaa ja on sekin vaihtoehto käynyt mulla mielessä, mutta toistaiseksi olen kuitenkin päättänyt olla välittämättä kommenteista, jos toinen keran on niin hölmö, että kaikesta huolimatta harrastaa seksiä mun kanssa.

Jos ei ole tullut tunnetta, että pitää alkaa peitellä itseään toiselta ,niin se seksihän varmasti onnistuu. Mutta jos miettii oikein läheistä rakastelua. Onnistuu se tällaisen kumppanin kanssa?

Vähän jo kuitenkin kertynyt tuota elämänkokemusta, niin uskallan ehkä kertoa oman mielipiteeni.

Parisuhteen ei kuulu olla toiseen tyytymistä. Rakastuminen tuntuu aivan eriltä ja sen kyllä sitten tietää, kun sen oikean puolison löytää. Ja tuntee vastapuolen rakkauden myös.

Ihastuttiin aluksi tosi kovasti ja se oli molemmin puolista, tai niin minä luulin, mutta sitten tuli kaikenlaista ja nyt ollaan tässä tilanteessa. Mies on vetäissyt pari kertaa ns maton jalkojen alta aika rajusti. Tilanne taitaa olla huono minun kannaltani, mutta on vaikea päästää irti tunteista toista kohtaan.

24/27 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa paremmin tuntematta sanonnäppituntumaksi että pitkällä tähtäimellä äijä hylkää sut kun löytää itselleen sopivamman. Mahdollisesti oot vaan hoito joka on vaivaton ratkaisu.

Vierailija
25/27 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomasi perusteella mies vaikuttaa narsistilta tai ainakin mulkerolta. Onko ollut fyysistäkin väkivaltaa? Kannattaisi varmaan ottaa jalat alleen.

Vierailija
26/27 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuin koira joka palaa aina sitä pieksevän isäntänsä luokse. Ole välillä kuin kissa, rankaise huonosta kohtelusta kusaisemalla hänen kenkäänsä ja lähtemällä tiehesi.

Mitä seksiin tulee samat vehkeet roikkuvat joka miehen haaroista, jos valitset uudeksi mieheksesi vähemmän komean hän saattaa jopa osata käyttää niitä ja huomioida sinuakin positiivisemmin, seksi hyytyy suhteen vanhetessa joka tapauksessa ja jos suhteesta tulee vakava niin lapset ja arki ovat tehokkaita seksin tappajia eli suhteen pitää toimia myös muilla elämän osa- alueilla.

Vierailija
27/27 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kuin koira joka palaa aina sitä pieksevän isäntänsä luokse. Ole välillä kuin kissa, rankaise huonosta kohtelusta kusaisemalla hänen kenkäänsä ja lähtemällä tiehesi.

Mitä seksiin tulee samat vehkeet roikkuvat joka miehen haaroista, jos valitset uudeksi mieheksesi vähemmän komean hän saattaa jopa osata käyttää niitä ja huomioida sinuakin positiivisemmin, seksi hyytyy suhteen vanhetessa joka tapauksessa ja jos suhteesta tulee vakava niin lapset ja arki ovat tehokkaita seksin tappajia eli suhteen pitää toimia myös muilla elämän osa- alueilla.

Suhteemme on jatkunut jo melkein 10000 yötä, eikä lapset ja arki ainakaan vielä ole hyydyttäneet seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme