Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pidä ulkonäöstäni pitäisikö lopettaa suhde?

Vierailija
05.07.2017 |

Olen tapailusuhteessa mieheen, joka ei ilmeisestikään pidä ulkonäöstäni. Hän on toisinaan sanonut, että olen hänen mielestään hyvännäköinen, mutta toisaalta on myös ruotinut varsin ikävästi minun ulkonäköäni ja ilmoittanut pitävänsä toisen näköisistä naisista kuin minä. Kaikista piirteistähän toisessa ei tarvitse pitää, mutta minusta on alkanut tuntua, etten loppujen lopuksi vastaa miltään osin hänen ihannettaan. Asia harmittaa minua toisinaan niin paljon, että harkitsen lopettavani suhteen. Valillä taas ajattelen, että väliäkö sillä mitä mies ajattelee, kun hän kuitenkin haluaa jatkaa ja saan hyvää seksiäkin. Mies on komea ja saisi halutessaan jonkun muunkin naisen, eli ei edes ole pakotettu olemaan mun kanssa vain seksin toivossa. Onko pikkumaista nipottaa asiasta, vai pitäiskö kuitenkin lempata mies, kun asia harmittaa minua jatkuvasti? Seurustelisitteko itse miehen kanssa joka ei pidä ulkonäöstänne?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi. Kerran olin sellaisen kanssa, joka välillä vähän kehui ulkonäköäni, mutta kuitenkin nipotti siitä vielä enemmän. Siinä suhteessa itsetunto ei voinut hyvin. Olen sen verran ulkonäkökeskeinen mitä itseeni tulee, että tahdon ehdottomasti kumppanin pitävän myös ulkonäöstäni.

Vierailija
2/27 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustelisi. Kerran olin sellaisen kanssa, joka välillä vähän kehui ulkonäköäni, mutta kuitenkin nipotti siitä vielä enemmän. Siinä suhteessa itsetunto ei voinut hyvin. Olen sen verran ulkonäkökeskeinen mitä itseeni tulee, että tahdon ehdottomasti kumppanin pitävän myös ulkonäöstäni.

Niin, kyllähän tämä alkaa enenevässä määrin käydä luonnon päälle. Suunnittelin jo meneväni baariin hankkimaan itselleni uuden miehen, sellaisiakin varmasti löytyy, jotka osaavat arvostaa minun ulkonäköäni.

Ihmettelen vaan kovasti, miksi jokut miehet ovat naisten kanssa jos heidän ulkonäkönsä ei kuitenkaan miellytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ongelma ei ole se, että hän ei pidä siitä miltä näytät, vaan se, että hän ylipäätään kokee tarpeelliseksi ruotia ulkonäköäsi. En olisi niin ulkonäkökeskeisen ihmisen kanssa.

Kannattaa miettiä jo nyt eteenpäin sitä että vanhetessa me kaikki muuttumme vähemmän viehättäviksi, enkä itse ainakaan haluaisi vanheta sellaisen ihmisen kanssa, joka jatkuvasti muistuttaa minua ulkonäköni huonoista puolista.

4/27 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen moukka arvostelee negatiivisesti toisen ulkonäköä? Ja sitten ajattelit baarista pokata jonkun tasokkaamman? Ovatkohan omat arvosi ihan kohdallaan?

Vierailija
5/27 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai siis mies saa hyvää seksiä vaikka et millään tavalla hänen mielestään vastaa hänen kauneusihanteitaan ja annat sitä p*llua vielä senkin jälkeen kun on haukkunut sun ulkonäköä.

Mietihän nyt. Et ilmeisesti ole miehelle ykkös vaihtoehto vaan "parempaa odotellessa" vaihtoehto.

Vierailija
6/27 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi, yksi päivä mietin että lähes kaikki nuoruuden (20-30) poikaystävät oli tuollaisia ja en tajua miksi olin heidän kanssaan, muuten kuin luulin että se on normaalia käytöstä. Jotain tuollaisen miehen päässä mättää, eikä se varmasti ole edes se että on väärän tyyppisen naisen kanssa vaan purkaa naiseen jotain omia kieroutumiaan vähättelemällä ja arvostelulla, haluaa alentaa toisen itsetuntoa kohottaakseen omaansa.

Vierailija
7/27 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkea kirjoitti:

Minkälainen moukka arvostelee negatiivisesti toisen ulkonäköä? Ja sitten ajattelit baarista pokata jonkun tasokkaamman? Ovatkohan omat arvosi ihan kohdallaan?

Tuskin se olisi tasokkaampi, lähinnä jonkinlaiseksi laimeaksi kostoksi ja itstunnon hetkelliseen lääkitsemiseen.. ymmärrän kyllä, että kyseinen suunnitelma voi myös mennä pahasti pieleen.

Ap

Vierailija
8/27 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata. Se on niin tapauskohtaista. Haluatko kertoa tarkemmin mitä sinussa arvostelee?

Oma mies ylisti jatkuvasti minun ulkonäköä tavatessamme. Hänhän ei kuulemma pitänyt laihoista naisista. No nykyään ei tule ihailua, ei.

Esim. puristelee vatsamakkaraa. Ja muuta vihjailua, että laihtua pitäisi. Paheksuu jos syön yhtään mitään herkkua. Vituttaa. Itselläni on niin huono itsetunto kuitenkin aina ollut, että tiedän tämän johtavan vain yhteen lopputulokseen. Seksin loppumiseen.

Vierailija
9/27 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai siis mies saa hyvää seksiä vaikka et millään tavalla hänen mielestään vastaa hänen kauneusihanteitaan ja annat sitä p*llua vielä senkin jälkeen kun on haukkunut sun ulkonäköä.

Mietihän nyt. Et ilmeisesti ole miehelle ykkös vaihtoehto vaan "parempaa odotellessa" vaihtoehto.

Kaipa se seksi on kuitenkin enemmänkin minun mielestäni hyvää kun mun vartalo ei kerran miellytä. Joo, noin minäkin sen olen ajatellut, mutta kannattaako nyt vielä nauttia niin kauan kun sitä kestää vai heivata heti, siinäpä pulma.

Vierailija
10/27 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa enempää aikaasi. Valitettavasti tällaiselta pohjalta ei rakenneta mitään pysyvää ja tuollainen kohtelu nakertaa itsetuntoasi.

Vierailija
11/27 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ennenkuin se jättää sinut.

Vierailija
12/27 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata. Se on niin tapauskohtaista. Haluatko kertoa tarkemmin mitä sinussa arvostelee?

Oma mies ylisti jatkuvasti minun ulkonäköä tavatessamme. Hänhän ei kuulemma pitänyt laihoista naisista. No nykyään ei tule ihailua, ei.

Esim. puristelee vatsamakkaraa. Ja muuta vihjailua, että laihtua pitäisi. Paheksuu jos syön yhtään mitään herkkua. Vituttaa. Itselläni on niin huono itsetunto kuitenkin aina ollut, että tiedän tämän johtavan vain yhteen lopputulokseen. Seksin loppumiseen.

Seksin loppumiseenhan tuommoinen varmaan lopulta johtaa ja on sekin vaihtoehto käynyt mulla mielessä, mutta toistaiseksi olen kuitenkin päättänyt olla välittämättä kommenteista, jos toinen keran on niin hölmö, että kaikesta huolimatta harrastaa seksiä mun kanssa.

Vierailija
13/27 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jatkat suhteessa

Vierailija
14/27 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei, inhottavaa. Veikkaan, että mies ei ole niin ihastunut suhun, ja siksi latistaa sun fiiliksiä haukkumalla sun ulkonäköä. Saa ehkä jotain kicksejä, kun silti roikut siinä. Nyt jätät tuon idiootin, ja etsit jonkun oikeasti kultaisen miehen, joka arvostaa ja ihailee just sua! Ei mitään baaripokaa!!

Vierailija
15/27 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ajatuksena täysin absurbi, että sanoisin jotain negatiivista rakkaani ulkonäöstä. Päinvastoin kehun hänen parhaita puoliaan.

Vierailija
16/27 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan olisi ihmisen kanssa joka muka rakastaa, mutta sitten haukkuu? Jos rakastaa ei hauku. Ja jos ei rakasta, niin miksi asua yhdessä idiootin kanssa? Jos nyt sen hyvän seksin takia, niin ihmetten kuinka hyvältä voi tuntua harrastaa seksiä miehen kanssa joka juuri haukkui sun kroppaa...

Jos ei sen vertaa ole käytöstapoja edes omaa puolisoa kohtaan, niin minkälainen ihminen mahtaa muuten olla? Mitäs kun tulee lapsia ja se haukkuu nekin pataluhaksi mennen tullen?

Vierailija
17/27 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin loppumiseenhan tuommoinen varmaan lopulta johtaa ja on sekin vaihtoehto käynyt mulla mielessä, mutta toistaiseksi olen kuitenkin päättänyt olla välittämättä kommenteista, jos toinen keran on niin hölmö, että kaikesta huolimatta harrastaa seksiä mun kanssa.

öööö, kumpihan teistä on Se hölmö? Siis sekstailet miehen kaa, joka haukkuu sun ulkonäköä? Missä sun itsetunto on? Teet itsestäsi pellen.

Vierailija
18/27 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi ei, inhottavaa. Veikkaan, että mies ei ole niin ihastunut suhun, ja siksi latistaa sun fiiliksiä haukkumalla sun ulkonäköä. Saa ehkä jotain kicksejä, kun silti roikut siinä. Nyt jätät tuon idiootin, ja etsit jonkun oikeasti kultaisen miehen, joka arvostaa ja ihailee just sua! Ei mitään baaripokaa!!

Joo, tuokin on yksi todennäköinen vaihtoehto, että hän vaan nauttii niin suuresti minulta saamastaan ihailusta ja pönkittää sillä egoaan vaikkei itse olekaan ihastunut, ettei pysty (ainakaan vielä ) katkaisemaan suhdetta. Toisaalta jos molemmat saa, ainakin melkein, mitä haluavat, niin voi kai sitä näinkin elää. On tämä vähän masentavaa silti.

Vierailija
19/27 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole tullut tunnetta, että pitää alkaa peitellä itseään toiselta ,niin se seksihän varmasti onnistuu. Mutta jos miettii oikein läheistä rakastelua. Onnistuu se tällaisen kumppanin kanssa?

Vähän jo kuitenkin kertynyt tuota elämänkokemusta, niin uskallan ehkä kertoa oman mielipiteeni.

Parisuhteen ei kuulu olla toiseen tyytymistä. Rakastuminen tuntuu aivan eriltä ja sen kyllä sitten tietää, kun sen oikean puolison löytää. Ja tuntee vastapuolen rakkauden myös.

Vierailija
20/27 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kokee olevansa yläpuolellasi ja pyrkii vielä lisäalistamaan. Tarkoituksena on murskata itsetuntosi. Ei ole rakkautta nähnytkään, hyväksikäyttää ja muokkaa sinua tarpeisiinsa sopivaksi. Henkistä väkivaktaa. Kuulostat jo kynnysmatokta, kun edes pohdit tuollaisia etkä osaa vetää rajaa sille, miten sinua saa kohdella. Pelastaudu nyt ennenkuin itsetuntosi on täysin mennyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä