Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut

Vierailija
05.07.2017 |

Olen noin 3 vuotta ollut ihastunut n 22-24v naiseen. Näen häntä vain töissä pari tuntia päivässä, en tiedä tarkkaa ikää tai edes sukunimeä. Hän ei osoita mitään kiinnostusta minua kohtaan. Olen itse jo 35v, masentunut ja syrjäytynyt ja tiedän ettei homma voisi toimia. Silti en pääse yli hänestä.

Tiedän että tämä kuulostaa ihan naurettavalta mutta olen entistä pahemmin lamaantunut nykyään, jopa kesäloma meni piloille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki luonnetta ja ihastu itsesi ikäisiin. Pakkomielteeseen voi saada lääkkeitäkin.

Vierailija
2/5 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene juttelemaan :) Aloita ihan arkipäivän asioista ja katso,miten etenee . Vaikka hän ei ihastusta näyttäisikään,niin et sä mitään menetä. Älä välitä tuosta ekasta kommentoijasta. Ei siinä ole mitään pahaa,jos ihastuu nuorempaan . Mullakin on sun ikäinen mies ja oon 25. Paljon tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki luonnetta ja ihastu itsesi ikäisiin. Pakkomielteeseen voi saada lääkkeitäkin.

Ei mulla ole ennen ollut mitään pakkomielteitä kenestäkään, tuskin se sitä on. Ei ole mitään lääkitystä nyt, ehkä pitäisi hommata masennuslääkitys? Varmaan tappaa kaikki tunteet. Ei varmaan muuta keksi tähän, ihan sietämätön olo.

Vierailija
4/5 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen ei osoita kiinnostusta, miksi tuhlata aikaa ja masentua. Elämä jatkuu. Suurin osa tuonikäisistä tykkää omanikäisistä. Tsemppiä jatkoon.

Vierailija
5/5 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen ei osoita kiinnostusta, miksi tuhlata aikaa ja masentua. Elämä jatkuu. Suurin osa tuonikäisistä tykkää omanikäisistä. Tsemppiä jatkoon.

Ongelma onkin etten pääse eroon ihastuksesta. Tiedän että hänellä on ollut suhde toisen työkaverin kanssa, yleensä tämä viimeistään tappaa mun kiinnostuksen. Ei tässä tapauksessa. Varmaan lääkitys ainut keino? 3 vuotta jo mennyt ns. hukkaan.