Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi: "nyt on teidän häihinne mennyt niin paljon rahaa että en tiedä pystytäänkö kummoista lahjaa ostamaan"

Vierailija
05.07.2017 |

Jäin vähän huuli pyöreenä miettimään että kenelle hän on sitä rahaa antanut ja kuinka paljon kunnes selvisi että
-mekko ja kengät
-monisävyvärjäys ja kampaus
-hotelli koska aikovat juoda ja kukaan ei ole kuskina koska kaikki on kutsuttu häihin (asutaan naapuri kylissä, matkaa 30km)
- eläinten kaitsijan palkka kun eivät ole kotona yötä

Meinaan laittaa viestin että tulee kyllä niin kalliiksi että parempi ja edullisempi molemmille että jäätte pois.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla on täysi oikeus kaikkiin mainitsemiisi asioihin. Sinä sen sijaan olet moukka, jos jätät puolisosi äidin kutsumatta, koska hänellä ei ole varaa kalliiseen lahjaan.

Vierailija
2/37 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjako se on sinulle tärkeintä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nyt oman lapsen häät niin iso juttu vanhemmallekin että niihin haluaa panostaa. 

Vierailija
4/37 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt tuollaista viestiä laita ainakaan.

Törkeää silti anopilta sanoa tuollaista.

Vierailija
5/37 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä kiva anoppi/hääprovo

Vierailija
6/37 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin, että parempi olisi kun saisit hävetä uutta anoppiasi kun ei ole viitsinyt edes laittautua edustavaksi teidän häihinne ja tunkee vielä kännissä teidän hääyösviittiin, kun ei ole majoitustakaan hommannut? Mutta pääasiahan se on, että kalliin lahjan hankkii...

Vierailija
7/37 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkoon ilman lahjaa mun puolesta mutta se että alkaa minua/meitä syyllistämään että on meihin mennyt rahaa, se alkoi vituttamaan.

Ap

Vierailija
8/37 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ehkä turhan suoraan sanoi lahja asian vaikka asia näin olisikin. Mutta miksi sinä siitä nokkiin otat jos ette kummoista lahjaa saisikaan? Ettehän te lahjojen takia naimisiin mene?

Vierailija
9/37 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää että anopilla on mennyt rahaa kaunistautumiseen, mutta se EI ole syy valitella rahattomuuttaan tulevalle miniälle.

Olisi ollut ihan hiljaa tai sitten jättänyt kampaajan tms väliin.

Ei ole morsiamen syy anopin rahattomuus...

Vierailija
10/37 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopilla on täysi oikeus kaikkiin mainitsemiisi asioihin. Sinä sen sijaan olet moukka, jos jätät puolisosi äidin kutsumatta, koska hänellä ei ole varaa kalliiseen lahjaan.

Ai morsianko häiden koko kutsulistan päättää yksin?

Vierailija
11/37 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkoon ilman lahjaa mun puolesta mutta se että alkaa minua/meitä syyllistämään että on meihin mennyt rahaa, se alkoi vituttamaan.

Ap

Vierailija
12/37 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan nyt oman lapsen häät niin iso juttu vanhemmallekin että niihin haluaa panostaa. 

Entä jollei ole resursseja?

Vierailija
13/37 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ravisteleppas se hiekka pois sieltä hääpimperostasi. Anoppi ei mitenkään syyllistäynyt vaan totesi miten asiat on

Vierailija
14/37 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai morsianko häiden koko kutsulistan päättää yksin?

Morsian on ilmeisesti yksin laittamassa anopille ei tartte tulla -viestiä.

Vierailija
15/37 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat vain että teille on pääasia että pääsevät osallistumaan, ettei lahjaa kannata murehtia.

Vierailija
16/37 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei tarvitse ostaa lahjaa, ihan turhaa rahanmenoa se olisikin, kun meillä on jo kaikkea."

Kaikkiin mielenpahoituksiin ei ole aina pakko mennä mukaan.

Vierailija
17/37 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kuitenkin hankkimassa teille lahjan. Ei kummoisen, mutta lahjan kuiteskin. Älä valita. Sinusta on tulossa inhottava miniä. Ei tule helppo olemaan teidän suhde jos jo ennen häitä miniä on noin vittupää.

Vierailija
18/37 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin niin, että parempi olisi kun saisit hävetä uutta anoppiasi kun ei ole viitsinyt edes laittautua edustavaksi teidän häihinne ja tunkee vielä kännissä teidän hääyösviittiin, kun ei ole majoitustakaan hommannut? Mutta pääasiahan se on, että kalliin lahjan hankkii...

Kyllä anopilla vaatteita ja kenkiä on eikä meidän häiden takia tarvii monen sadan värjäystä tukkaansa laittaa. Emme myöskään pakota ketään juomaan alkoholia niin ei tarvitse hotellia tai eläintenkaitsijaa.

Lahjasta en puhunut mitään, mutta ottaa aivoon että valittaa pitkin sukua että meidän häihin on mennyt rahaa... Saa sellaisen kuvan että on joutunut maksamaan häistämme jotain.

Ap

Vierailija
19/37 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ravisteleppas se hiekka pois sieltä hääpimperostasi. Anoppi ei mitenkään syyllistäynyt vaan totesi miten asiat on

Ja minä totean myös, en todellakaan pakota ketään valmistautumaan meidän häihin yli 500 eurolla joten saa jäädä pois niin ei tarvitse kuunnella kuinka paljon meni rahaa meidän häihin.

Ap

Vierailija
20/37 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta ottaa aivoon että valittaa pitkin sukua että meidän häihin on mennyt rahaa... Saa sellaisen kuvan että on joutunut maksamaan häistämme jotain.

Ap

Ei saa. Ei kukaan tervejärkinen niin ajattele. Jos ajattelee niin se tuskin selittämällä muuksi muuttuu. Ehkä sulla on nyt muutakin ajateltavaa häiden alla kuin anoppi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi