Jesss! Onneksi otin 4 vkon loman elokuulle! Alkukesästä oli luuseriolo, kun ydinporukka otti heinäkuuksi.
Mutta nyt, kun heinäkuun sääennuste julki, olenkin voittaja!!!!
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/lampotilat-romahtavat-jopa…
Kommentit (11)
Katsotaan, kun elokuun ennusteet tulevat julki, kuka viimeksi nauraa. Veikkaukseni on 2 vkon helleputki alkaen 5.8. 👍
AP
Ainakin Accuweather ennustaa tänne Pirkanmaalle elokuuksi lämmintä..joten onnittelut ap, mulla oli loma jo toukokuussa. Mutta tasan ei käy aina nallekarkit..
Trumpin syy. Ei ole kasvihuone ilmiötä enää. Itun demokraatit valitsi ainoan joka sille pystyy häviämään ehdokkaaksi.
Loma on aina loma. Ulkona on upea kesä, valoa ja vehreyttä riittää. Viileämmässä jaksaa tehdäkin jotain. Kaikille hyvää lomaa joka kuussa.
Mulla loma alkaa heinäkuun vikalla viikolla ja kestää syyskuun puoliväliin asti. Toivottavasti olis lämmintä ja poutaa.
Inhoan helteitä, tällainen +18/ +20 astetta on unelmalämpötila minulle/minusta. Vähän vähemmän voisi sataa, mutta eipä sekään mitään.
Ensimmäinen lomaviikko menossa ja töihin palaan 15.8 :)
Itselläni alkaa loma parin viikon päästä. Jätin yhden viikon syksylle ajankohtana, jota ei ole vielä löyty lukkoon. Itse tykkäisin lomailla elo-syyskuulla, mutta lapset ovat silloin koulussa, joten loma on otettava yhtä aikaa lasten kanssa.
Onneksi en ole aurinkoihminen. Aina voi pukea lisää, jos on kylmä. Jos liian kuuma, ei sitä pääse oikein pakoonkaan. Yöllä ei saa nukuttua jne.
Jos voisin niin lomailisin aina elokuussa
Niinhän sä luulet 😂