Kuka odottaa jo syksyä? :)
Ihana ruska, ihanat syyssateet, tunnelmallinen pimeys, ensimmäinen pakkasaamu... Tule jo syys/lokakuu!
Kommentit (29)
Ulkona on nyt kyl melko syksynen tunnelma vettä sataa ja on kylmä. Et saa sitä tunnelmaa lainata jo nyt.
Minä odotan, mutta ei haittaa nämä viileät kesäkelitkään.
Odotan, sillä muutan pois Suomesta syksyllä :)
Lämpö odottaa :)
En koskaan odota tulevaa, elän aina päivä kerrallaan. Ei kannata tuhlata aikaansa tulevaisuuden odotteluun, sinäkään et ap voi tietää tuletko edes kokemaan syksyä. Kannattaa elää päivä kerrallaan kuin jokainen päivä olisi viimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona on nyt kyl melko syksynen tunnelma vettä sataa ja on kylmä. Et saa sitä tunnelmaa lainata jo nyt.
Ei ole ruskaa eikä pimeää. Vaikka sateisesta kesästä toki pidänkin. :)
Ap
Joo syksyllä on tyyliin samat lämpötilat ja enemmän aurinkoa xD
Lisäksi lähden syksyllä etelän lomalle
Minä odotan. Varsinkin lokakuuta kun pääsen synnyttään. Voisi kuitenkin olla kunnon kesä ensin ja lämpöä kunnolla!🌞🌡👒Yritän etsiä joka vuodenajasta hyvää.
Tykkään kyllä syksystäkin, mutta en pysty nauttimaan siitä, jos en ole ennen syksyn tuloa saanut kokea lämpimiä kesäpäiviä, joista imeä voimaa talven varalle. Tänä vuonna lämmin ja aurinkoinen kesä ei ole vielä saapunut kotipaikkakunnalleni. Syksystä nautin sitten syys-lokakuussa, en odota sitä vielä heinäkuun alussa sentään.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan odota tulevaa, elän aina päivä kerrallaan. Ei kannata tuhlata aikaansa tulevaisuuden odotteluun, sinäkään et ap voi tietää tuletko edes kokemaan syksyä. Kannattaa elää päivä kerrallaan kuin jokainen päivä olisi viimeinen.
Kiitos tästä positiivisuutta huokuvasta kommentista. :D
Ap
Miten joku voi tykätä pimeästä? Pimeys on terveydellekin haitallista. Onko ap masentunut?
Mulla on 7 ulkomaanmatkaa tiedossa syksylle ja talvelle.
Ap ei oo sinut itsensä kanssa. Kauniit naiset kesähelteillä on sulle liikaa.
Jos -ap- tykkää niin Ruskasta, niin on hyvä ja käy kirpparilta niitä ostamassa...
En ole masentunut, enkä välitä kesähelteistä, oli siellä sitten kauniita tai rumia ihmisiä. :D Rakastan kylmyyttä, pimeitä iltoja, lunta ja ruskaa. Heinäkuu on inhokkikuukauteni, liian kuumaa ja muutenkin jotenkin nihkeä kuukausi. Elokuu on onneksi jo lupaus syksyn tulosta.
Tykkään syksystä, mutta vihaan sitä loppusyksyn/alkutalven rengassesonkia pakkasten alkaessa kun kaikki tuppaavat samaan aikaan vaihtamaan renkaita ja suurimmissa kaupungeissa rengasliikkeet ovat jumissa sen 3 viikkoa. Pitäisi jaksaa aina hoitaa rengasasiat kuukausi etukäteen (ajanvaraus, uusien renkaiden tilaus jne.) ja tekisinkin niin jos rahatilanne olisi parempi.
Muuten kyllä tykkään syksystä, välillä on lämpimiä ja aurinkoisia päiviä ja sopivan viileitä iltoja, välillä taas sateisia päiviä, "sisäpäiviä". Siis paljon mukavampaa kuin esim. pk-seudun loskatalvi.
Minä ootan! Villapaidat, kynttilät, uusi opiskelupaikka, pimeys, kotiin käpertyminen <3
No tuollahan se näyttää pihalla olevan jo.