Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella TE-keskus osoittaa työpaikkoja?

Vierailija
05.07.2017 |

Niin, millä perusteella osoitetaan työpaikat? Vaikuttavatko kymmenen vuoden takaiset kaupankassan kokemukset, jos koulutus ihan muulle alalle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus?

Vierailija
2/5 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on kaksi saavia. Toisessa on kaikki työpaikkailmoitukset ja toisessa kaikkien hakijoiden tiedot. Onnetar poimii summissa lapun kummastakin saavista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ihan hatusta. Olen suurtalouskokki. Musta on työkkärissä lausunto, etten voi päihdetaustan vuoksi toimia anniskelutehtävissä, vaikka minulla anniskelupassi onkin (alan työkokemusta ei ole laisinkaan). Lisäksi minulla ei ole ajokorttia. Niin eikös minulle laitettu työhönosoitus paikkaan, jossa työtehtävä on olla viinuri/kondiittori/autokuski. Lisäksi paikka olisi ollut sellainen, ettei sinne pääse julkisilla, kuin 30 km päähän, matkaa työpaikalle linnuntietä just se lainmukainen 80 km linnuntietä....

Vierailija
4/5 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis maisterille osoitetaan siivoojan paikka, vaikka työkokemus puuttuu?

Vierailija
5/5 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk on ammattisuoja eli osoitetaan vaan ilmoittamasi hakuammatin mukaisia paikkoja.

Sen jälkeen lähetän paikkoja ihan miten vaan sattuu osumaan.

Pomo seuraa meitä työntekijöitä että kuka on ahkera ja lähettää paljon. Yritän olla ahkera ja joskus jään vähän ylitöihin ja lähettelen lappuja menemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi