Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yllättäisin mieheni

Vierailija
05.07.2017 |

Tavataan pitkästä aikaa ja tekisi mieli antaa miehelle tänä iltana sängyssä unohtumaton kokemus josta itsekin nauttii. Vinkkejä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole aloitteelinen, hyväile käsillä , suulla hyväile itse itseäsi miehesi nähden kun rakastelette. Pyydä saada enemmän ja halusi mukaan. Kerro mitä ja miten haluat hänet...

Vierailija
2/6 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse henkilökohtaisesti pitäisin eniten nautinnollisena sellaista seksikertaa jossa olisi peppuseksiä ja suuhun laukeamista. Vaikka kaksi erillistä kierrosta eli ei välttämättä samalla kertaa molempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sido hänet sänkyyn ja anna katsella kun puet itsellesi uudet seksikkäät alusvaatteet.

Vierailija
4/6 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räpläät ittes märäks, kummiskin sillä tavalla että mies ei oo tietonen asiasta, että yllättyy ja menet suoraan asiaan ilman mitään esileikkejä esim. riisut vaatteet miehen edessä ja meet kontalles sängyn reunalle (oot siis jo etukäteen räplänny ittes märäks, et mies pääsee suoraan sisään) ja annat miehen panna kunnolla paineeet pois tai sit alotat yllättäen suihinotolla ja annat sen jälkeen pannaei ihan niinku haluaa. Tällästä ite ainakin joskus haluaisin

Vierailija
5/6 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavataan pitkästä aikaa ja tekisi mieli antaa miehelle tänä iltana sängyssä unohtumaton kokemus josta itsekin nauttii. Vinkkejä?

Jokainen meistä on erilainen, varmasti tunnet miehesi, että voisko tästä seuraavasta tykätä, tai tykkäätkö sinä? Tämä vain ajatus, tällaisesta itse pidän.

Kaada hänet sänkyyn (mahdollisesti sido kiinni, jos tällainen mieleen) ja ota ohjat käsiisi. Istu hänen päälleen ja näytä mitä sinulle olisi hänelle tarjolla, älä anna koskea sinuun (siksi ehdotin sitomista) anna hänelle näytös, masturboi niin, että hän taatusti näkee, muttei saa kuin katsoa. Kun olet valmis, kerro hänelle että hän on nähnyt tarpeeksi ja peitä hänen silmänsä. Sen jälkeen alat kiusaamaan ja koskettelemaan häntä, voit kiusoitella mielin määrin joka paikasta, niin kauan kuin jaksat... jossain vaiheessa laske pillusi hänen naamalleen, ja käske nuolemaan tai voit kiusata lisää, etkä vieläkään antaa nuolla, miten haluat. Lopulta tee selväksi, että hän antaa sinulle nyt orgasmin (tai useita, jos sellaisesta pidät) ennen kuin hän saa mitään.... voit kiusata tässä loputtomiin niin itseäsi kuin häntäkin. Ehkä välillä nuolaiset hänen kaluaan, imaiset vähän... kunnes sinun päätöksen mukaan aika on kypsä, voit hypätä ratsaille tai antaa hänen tulla suuhusi... ehkä päästät hänet lopulta irti (jos uskallat, voi tulla aika kyytiä, minulta ainakin tulisi :)

Juu, olen hulluna kiusoitteluun ja nuolemiseen itse, voi olla ettei yhtään sinun/teidän juttunne mutta jos jotain elementtejä tästä löytyisi.

Vierailija
6/6 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen meistä on erilainen, varmasti tunnet miehesi, että voisko tästä seuraavasta tykätä, tai tykkäätkö sinä? Tämä vain ajatus, tällaisesta itse pidän.

Kaada hänet sänkyyn (mahdollisesti sido kiinni, jos tällainen mieleen) ja ota ohjat käsiisi. Istu hänen päälleen ja näytä mitä sinulle olisi hänelle tarjolla, älä anna koskea sinuun (siksi ehdotin sitomista) anna hänelle näytös, masturboi niin, että hän taatusti näkee, muttei saa kuin katsoa. Kun olet valmis, kerro hänelle että hän on nähnyt tarpeeksi ja peitä hänen silmänsä. Sen jälkeen alat kiusaamaan ja koskettelemaan häntä, voit kiusoitella mielin määrin joka paikasta, niin kauan kuin jaksat... jossain vaiheessa laske pillusi hänen naamalleen, ja käske nuolemaan tai voit kiusata lisää, etkä vieläkään antaa nuolla, miten haluat. Lopulta tee selväksi, että hän antaa sinulle nyt orgasmin (tai useita, jos sellaisesta pidät) ennen kuin hän saa mitään.... voit kiusata tässä loputtomiin niin itseäsi kuin häntäkin. Ehkä välillä nuolaiset hänen kaluaan, imaiset vähän... kunnes sinun päätöksen mukaan aika on kypsä, voit hypätä ratsaille tai antaa hänen tulla suuhusi... ehkä päästät hänet lopulta irti (jos uskallat, voi tulla aika kyytiä, minulta ainakin tulisi :)

Juu, olen hulluna kiusoitteluun ja nuolemiseen itse, voi olla ettei yhtään sinun/teidän juttunne mutta jos jotain elementtejä tästä löytyisi.

itellähän on kulli kovana jo tätä lukiessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän