Nainen katseleeko huomattavasti nuoremmat miehet sinua "silläsilmällä"?
Miten olet sen huomannut ja mitä ajattelet siitä?
Minkä ikäinen olet ja entä ihailijat suunnilleen?
Lisäksi vielä minkä kokoinen olet ja entä ihailijat?
Nimittäin itse olen viimeaikoina huomannut juuri tälläistä kiinnostusta paljonkin,niin haluaisin kuulla muilta.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Jep, sellaiset jotka voisivat olla lasteni ikäisiä (ikäeroa 20 vuotta, osan tiedän varmuudella koska ovat tulleet juttelemaan). Nuorten miesten fantasioita vanhemmista naisista, ei kai sen kummempaa. Jos olet laillani paljon liikkuva, naisellisen näköinen ja pitkätukkainen, osut siihen sänkyyn haluttuun porukkaan.
Ei herätä mitään erityisiä fiiliksiä, kun tiedän motiivit - kaipa osa himoitsee kaikkea mitä kuvitella saattaa, miksei siis myös itseään vanhempia.
just tän tyyppistä!
Olen yli 40v jakatselijat parikymppisiä.
Ennen en tykännyt, nyt kiva tunne..
160/56
Vierailija kirjoitti:
Miten olet sen huomannut ja mitä ajattelet siitä?
Minkä ikäinen olet ja entä ihailijat suunnilleen?
Lisäksi vielä minkä kokoinen olet ja entä ihailijat?
Nimittäin itse olen viimeaikoina huomannut juuri tälläistä kiinnostusta paljonkin,niin haluaisin kuulla muilta.
Katselee. Olen melkein 50. Olen normaalipainoinen, vartaloni naisellisen muodokas, . kun täytin 35, huomasin että huomattavasti nuoremmat miehet kiinnostui, ja niitä katseita ja muutamia rohkeita ehdotuksia olen saanut sieltä asti. Mikäs siinä, mukavaa, että näytän hyvältä ja nuoret miehet uskaltavat sen näyttää.
Nuoret miehet nyt katselee kaikkia sillä silmällä :D Ei siitä kannata olla imarreltu
Bussikuski katsoi eilen pitkään ylittäessäni katua hänen edessään. Iän arviointi jäi tekemättä, mutta kai joku 30-35. Ihan kiva piristys päivään. Ja olen 43, jos se nyt on tässä joku kriteeri. Katson itsekin, jos komeita ja puoleensavetäviä miehiä osuu kohdalle. Eipä siitä sen enempää, iloa silmälle mutta en haaveile sänkyynsä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet naivat vaikka auton pakoputkea seksihimoissaan ja jotkut vanhat ämmät täällä intoilevat asiasta kun heitä katsotaan :D
X)
Vierailija kirjoitti:
Bussikuski katsoi eilen pitkään ylittäessäni katua hänen edessään. Iän arviointi jäi tekemättä, mutta kai joku 30-35. Ihan kiva piristys päivään. Ja olen 43, jos se nyt on tässä joku kriteeri. Katson itsekin, jos komeita ja puoleensavetäviä miehiä osuu kohdalle. Eipä siitä sen enempää, iloa silmälle mutta en haaveile sänkyynsä.
Katsoi ehkä kauhuissaan että ehtiikö vanha mamma alta pois? Tai sitten kauhisteli liian lyhyttä off-shouldermekkoasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoi ehkä kauhuissaan että ehtiikö vanha mamma alta pois? Tai sitten kauhisteli liian lyhyttä off-shouldermekkoasi?
Heh, hauska olet. Kyllä nainen sen tietää ja huomaa kun katsotaan 'sillä silmällä'. Hyvin ehdin vihreillä valoilla, farkuissa ja topissa. Eikä ollut edes avokaulainen!
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet nyt katselee kaikkia sillä silmällä :D Ei siitä kannata olla imarreltu
Suunnilleen näin siihen suhtaudun. En koe sitä mitenkään erityisen imartelevana. Ja siis olen 50-kymppinen, kurvikas lady. Fitnesstyyppinen en tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jep, sellaiset jotka voisivat olla lasteni ikäisiä (ikäeroa 20 vuotta, osan tiedän varmuudella koska ovat tulleet juttelemaan). Nuorten miesten fantasioita vanhemmista naisista, ei kai sen kummempaa. Jos olet laillani paljon liikkuva, naisellisen näköinen ja pitkätukkainen, osut siihen sänkyyn haluttuun porukkaan.
Ei herätä mitään erityisiä fiiliksiä, kun tiedän motiivit - kaipa osa himoitsee kaikkea mitä kuvitella saattaa, miksei siis myös itseään vanhempia.
Teille peppukipeille: minkäs sille mahtaa, että miehet katselevat naisia laajalla skaalalla, ei se siistä noilla ulinaviesteillä muuksi muutu. Ihmettelen, miksi ylipäätään on noin vaikea ymmärtää, että naisten saama huomio ei lopu sinne lasten saamiseen tai kolmeen- tai neljäänkymppiin (paitsi täällä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen näin siihen suhtaudun. En koe sitä mitenkään erityisen imartelevana. Ja siis olen 50-kymppinen, kurvikas lady. Fitnesstyyppinen en tippaakaan.
Uskon että tämän tyyppiset ladyt saavat jopa eniten katseita ja vähän muutakin.
Ei katsele nuoremmat eikä edes vanhemmat.
N40
En ole huomannut koskaan, että katselisivat. Olen reilu kolmekymppinen. S-koko.
Vierailija kirjoitti:
Ei katsele nuoremmat eikä edes vanhemmat.
N40
minkä kokoinen olet?