Kysymys (jos et kestä ammatti-ihmisaihetta, kierrä tämä ketju kaukaa. Täältä saat ammatti-ihmistartunnan)
Ok eli ammatti-ihminen on sitä lomaansa viettelemässä ja minä onneton olen ajatellut häntä joka päivä!! En kestä. Silloin viime kerran jälkeen (kun tapasimme ammatti-ihmisen aloitteesta TOOOOODELLA myöhään illalla) ammattihenkilö sanoi, ettei häntä saa lomalla niin hyvin puhelimitse kiinni, mutta whatsapissa saa paremmin. Mitäköhän TYÖasiaa minulla voisi olla tässä hänen lomansa aikana? ;) En usko hänenkään todellisuudessa ajatelleen työasioita... ehkä...
Ammattihenkilö on niin rento IRL, että hajoiltuani vaikkapa youtube-videoille meinaan automaattisesti lähettää hänelle kaikkia hauskoja pätkiä, kunnes muistan että se olisi vähän outoa, ujo kun olen ja ammattihenkilö on sen kyllä huomannut :-)
Olen miettinyt niin paljon, että mitä jos hän haluaisi oikeasti tutustua minuun "siinä mielessä", mutta sitten paljastuisikin hänellä olevan vaikka lapsia :( Siihen loppuisi tämäkin taika. Lapset ovat vain turn off... haluaisin vain kysellä häneltä kaikenlaista, mutta tietenkin esitän viileää ja pidän itseni aisoissa.
Pitäisikö vain odottaa sitä seuraavaa tapaamista vai mitä ihmettä tässä nyt teen? Kamalaa miten voi ihminen seota näin :-) mutta ihan kivaa myös..
Kommentit (8)
Onneksi ammattihenkilö tietää millainen olen IRL, joten hän tuskin tekee tästä hiljaisuudestani whatsapissa mitään johtopäätöksiä... mutta mitä jos tekeekin... Minä olen kiinnostunut! Haluan hänen tietävän.
Mikä.h:tin ammatti-ihminen, putkimies 24/7 päivystyksellä? Jos kysymyksessä mt-alan henkilö, niin olet työasia etkä.voi soittaa työasioissa lomalle. Jos stalkkaat tai riipustaudut, tulee vaihto toiselle.
Jötäserauhaan kirjoitti:
Mikä.h:tin ammatti-ihminen, putkimies 24/7 päivystyksellä? Jos kysymyksessä mt-alan henkilö, niin olet työasia etkä.voi soittaa työasioissa lomalle. Jos stalkkaat tai riipustaudut, tulee vaihto toiselle.
Kannattaa lukea ajatuksella niin asioista ymmärtääkin jotakin :D Ammattihenkilö on kotona työhommia tekevä yrittäjä (?)
Hän lähetti laskun sähköpostitse ja laittoi siihen viestiksi jotain, että oli mukava tavata ja jutella. Livenä hän vihjailee kaikkia pusujuttuja ja on muutenkin todella... no erikoinen, hyvällä tavalla :) Ja kuten juuri sanoin: hän itse sanoi, ettei ole lomalla niin hyvin puhelimen päässä, mutta whatsapissa saa paremmin yhteyden. En minä kenellekään muutenkaan soittele, joten mitäpä tuollekaan lähtisin rimputtelemaan. Ainiin ja ammattihenkilö käyttää silmäniskuhymiöitäkin välillä. JOO SE ON VAIN HYMIÖ mutta silti :-)
Eli siis asiakkaan kotona tekee töitä. Tuli omasta ehdotuksestaan luokseni saman päivän iltana supermyöhään (otettuani yhteyttä työasiasta). Näytin ammattihenkilön pyynnöstä kotini "ongelmakohdan" (olin selin ammattihenkilöön) ja liikahdettuani sentin tunsin osuvani häneen. Jälkeenpäin asiaa ajateltuani tajusin, että ammatti-ihminen TIESI jo ongelman, koska olin kertonut sen selkeästi viestillä :-D silti hän halusi minun erikseen näyttävän sen. Eikä hänellä tosiaankaan ollut mitään tarvetta olla suoraan takanani (ymmärtäisitte, jos tietäisitte millaisessa asunnossa asun).
Voi kamala... En haluaisi seota näin, mutta rakastan tällaisia tilanteita! Kaikki on niin selkeää ja samaan aikaan kaukana siitä... sellainen jännitys... flirttiä... äääähhh!! :-)
Lääkkeet. Mikä ihmeen "ammatti-ihminen"? :D
Ammatti-ihminen on ihminen, jota en deittaile, mutta silti... tavallaan jo deittailen :-D