Pitkä parisuhde
Voiko yli 10 vuoden parisuhteessa oikeasti olla vielä intohimoa jäljellä? Entä nuorena seurustelemaan alkaneet? Ovatko kaikki yhdessä vaan tottumuksesta vai voiko oikeasti olla vanhanakin vielä kipinää?
Kommentit (7)
Kyllä, ihan oikeasti. Kohta 23 vuotta yhdessä, siitä naimisissa 18 vuotta.
Tottakai on kipinää!! :D seksikin vaan paranee ajan kanssa... takana 15 vuotta seurustelua, olemme 30-vuotiaita
Meillä ei ole ollut kovinkaan intohimoista edes suhteen alkuvaiheessa. Suhteemme perustuu enemmän muille asioille, kuin intohimoon. Olen kuitenkin usein miettinyt suhteemme aikana juuri sitä, että rakastunkohan vielä joskus toiseen ihmiseen, jota kohtaan tunnen suurta intohimoa. Välillä tuntuu, että suhteessamme on jokin pielessä, kun edes alkuaikojen intohimoa ei voi muistella huonoimpina hetkinä... Vai ovatko ihmiset vain erilaisia rakastuessaan? Eikai kaikkien suhteen alkutaival ole pelkkää seksiä ja intohimoa? Vai onko?
On kyllä, 30v kohta yhdessä. Välillä rankkaa ja vaikeaa ollut, sitten taas hyvää ja mukavaa. Intohimoa ja kiihkeyttä löytyy ja paljon tällä hetkellä. Yhteinen jaettu elämä on iso voimavara.
Pikkulapsiaikanan kipinä oli kateissa varmaan viisi vuotta, mutta silloinkin riitti rakkautta, huumoria ja yhteinen visio tulevaisuudesta piti suhteen käynnissä.
Yhdessa 19 vuotta, naimisissa 10 ja alettiin seurustella kun oltiin 25 ja 26.
Vierailija kirjoitti:
Voiko yli 10 vuoden parisuhteessa oikeasti olla vielä intohimoa jäljellä? Entä nuorena seurustelemaan alkaneet? Ovatko kaikki yhdessä vaan tottumuksesta vai voiko oikeasti olla vanhanakin vielä kipinää?
Kyllä vaan voi olla.
Ei meillä ainakaan ole intohimoa tai kipinää. Tottumuksesta ollaan yhdessä. Olimme myös nuoria kun aloimme seurustelemaan ja itse olin vasta 20 kun menimme naimisiin. Vasta myöhemmin kun salamarakastuin työkaveriini tajusin millaista on rakastua, se tunne oli aivan ihana, vaikken sille mitään tehnytkään. Valitsin mieheni ja toivon, että vielä joku päivä me rakastutaan toisiimme yhtä hulluna, kuin mitä itse rakastuin siihen työkaveriini...