Kysykää Littleltä (ddlg)
Hei! Olen 24-vuotias little ja päätin tulla iltani ratoksi pitämään q&a tänne.
FAQ/UKK
Mitä "ddlg" tarkoittaa? Daddy dom/Little girl. Se liittyy BDSM-dynamiikkaan. Suhteessa tilanne toimii esim näin : On ns "daddy" joka huolehtii little girlistään ja välillä rankaiseekin littleään "spankings"
Joissain tapauksissa tämä isähahmo on saattanut huolehtia kaikista raha-asioistakin parisuhteessa, mutta ei yleistä.
Käytätkö vaippoja/tuttia/vauvamaisia vaatteita/aikuisille sopivia ns. Lastenkalusteita (pinnasänky, syöttötuoli, rattaat, leikkikehä)
Tämä on eri asia kuin ABDL (adultbaby/diaperlover) joten en käytä vaippoja itse. Tutti minulta löytyy sekä pikkutyttömäisiä vaatteita (mekkoja yms, ei mitään vauvabodyja) En myöskään käytä aikuisten kokoisia lastenkalusteita.
Kyselkäähän lisää! Xoxo 🌈❤
Kommentit (23)
Täytyy näin miehenä sanoa että "pikkuisia" löytyy mutta asia on kyllä hankala ottaa puheeksi. Onneksi itse olen saanut jutella pikkuisen kanssa joka on erittäin avoin ja rohkea keskustelemaan aiheesta. Samalla se on luonut itselle ymmärrystä siitä mitä toinen kaipaa ja haluaa ja mistä taas itse pidän. Itselläni asiaan liittyy myös seksuaalisuus voimakkaasti, mä nautin seksistä. Mutta ymmärrän nyt paremmin että pienelle asia voi olla vielä hankalampaa tavallaan avautua.
Kiinnostava ja elämää suilostuttava asia, joskin sopivan leikkikumppanin tai vakavammankin löytäminen voi olla haasteellista.
Onks olemas jotain sivustoa mistä vois kysellä itelleen little? Kuulostaa aika siistiltä tämä
Tiedän tämän olevan vanha ketju mutta kommentoin nyt kuitenkin :D itse olen kiinnostunut DDLG:stä ja ollaan jonkin verran sitä toteutettu poikaystävän kanssa (lähinnä makkarin puolella). Kaikille en viitsi asiasta kertoa koska pelkään negatiivista suhtautumista (esim. monet pitävät sairaana tai pedaritouhuna) :/ Oisi siis kiva kuulla lisää kokemuksia sekä asiallista keskustelua aiheesta!