Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli jättänyt sormuksen ja viestin pöydälle.

Vierailija
04.07.2017 |

Pöydällä oli sormus ja viesti, jossa sanoi, ettei jaksa enää olla yhdessä. Lähti kuulemma etsimään itseään ja elämänsä tarkoitusta maailmalle. Minä luulin, että meillä oli kaikki hyvin. Ihan oikeasti, ei ollut mitään pahoja riitoja tai erimielisyyksiä. Meillä on yksi lapsi, joka on 6v. Soitin miehelle, mutta puhelu meni vastaajaan. Kai se nyt sitten vain lähti, olen järkyttynyt ja vihainen..

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LapinM kirjoitti:

Voi olla mitä vain, voihan olla että on todettu vakava sairaus, mielenhäiriö, vapauden kaipuu, toinen nainen, vaihtoehtoja hyvin paljon. Väärin joka tapauksessa lasta ja vaimoaan kohtaan.

Viesti kumminkin oli enemmän kuin ei mitään.

Jaksamisia

Mahdollista että pää on "hajonnut" ja mies on tuntenut tarvetta päästää irti.

Tuo onnistuu mieheltä ,joka on syvällistä keskustelua ja asioiden perinpohjaista puimista välttävä eli perinteinen suomalainen mies. Naiselta onnistuisi huonosti tai tyssäisi heti. Kun on se lapsi, niin ei.

Vierailija
42/50 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, sillä toinen olla. Aloin miettiä sitä itsekin. Meillä on kotona rauhallista, kaikki on mennyt aina samalla tavalla kuin ennenkin. Luulin, että meillä oli kaikki hyvin niin kuin sanoinkin. Molemmilla töitä, yhteinen kauan toivottu ihana lapsi, kiva koti ja ei riitoja tms. Ehkä ollaan oltu vähän etäisempiä, mutta laitoin sen pitkien työpäivien piikkiin, joita mieheni on tehnyt. Tosin olen alkanut epäillä oliko töissä vai jonkun naisen luona iltaisin. Tämä ei ole pilaa eikä pahaa unta, nipistänyt olen itseäni.

Ap

Meillä mies teki saman maaliskuussa eli ilmoitti, että tämä oli tässä, hän ei ole enää onnellinen kanssani. Noin vain, keskustelusävyyn ja sen jälkeen kysyi, mitä olen tehnyt ruuaksi. Ihmettelin, että mitä nyt, jatkuuko kaikki kuten ennen vai mitä eroilmoitus tarkoitti. Ei jatkuisi, asunto menisi myyntiin, mutta mies ANTAISI minun ja 4v lapsen asua siinä myyntiin asti. Muistutin, että omistamme asunnon puoliksi, mutta että hän saisi luvan lähteä samantien.

Vappuna kaikki oli ohi, asunto myyty, minulle ja lapselle vuokrakämppä hankittuna, lapselle uusi päiväkotipaikka lähempää uutta kotia jne. Kesäkuun alussa miehen vanhemmat ilmoittivat, että olin ollut liian hätäinen eron kanssa, kyllä se mies tulee takaisin. Ja niin yritti tulla, koska rahat oli loppu ja yksin asuminen kallista eikä ollut pesukonettakaan, kuten minulla.

Oikeastaan tässä on mennyt 3 kuukautta siihen, että mies soutaa ja huopaa, milloin rakastaa (mutta haluaa eron), milloin pistää kotia myyntiin (mutta haluaa asua kanssani). Miehen vanhemmat siinä sivussa ihmettelevät, että mitä minä olen tehnyt - en mitään muuta kuin toteuttanut miehen toivetta pikaisesta erosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu jos tulisin valittamaan jokaiseen keskusteluun missä haukutaan naisia ja vaihtamaaan aihetta ETTÄ NAIMEN ON TÄSSÄ UHRI!!!! niin aika ja elämä ja universumi loppuisi kesken. miten joku voi provosoitua että joku samaa sukupuolta oleva on tehny jotain paskasta ainakin yhdestä näkökulmasta ja sitten on tullut palautetta. voi jeesuksen buutsit..

Vierailija
44/50 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LapinM kirjoitti:

Voi olla mitä vain, voihan olla että on todettu vakava sairaus, mielenhäiriö, vapauden kaipuu, toinen nainen, vaihtoehtoja hyvin paljon. Väärin joka tapauksessa lasta ja vaimoaan kohtaan.

Viesti kumminkin oli enemmän kuin ei mitään.

Jaksamisia

Mahdollista että pää on "hajonnut" ja mies on tuntenut tarvetta päästää irti.

Tuo onnistuu mieheltä ,joka on syvällistä keskustelua ja asioiden perinpohjaista puimista välttävä eli perinteinen suomalainen mies. Naiselta onnistuisi huonosti tai tyssäisi heti. Kun on se lapsi, niin ei.

Mutta kyllähän suomalainen mies on fiksu ja kehityskelpoinen. Minä e oikein ymmärrä sitä että mistä se jääräpäisyys on kotoisin?

Vierailija
45/50 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PROMO.

Vierailija
46/50 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

". Naiset kuvittelevat olevansa palkinto miehelle ja elämän tarkoitus."

Mä taas kuvittelen, en sitä että mies olisi mun palkinto (en edes ymmärrä mistä hyväsä voisin saada tuonkaltaisen palkinnon, ihan absurdi ajatuskin) mutta elämäntarkoitus kyllä. Yksi tärkeääkin tärkeämpi tarkoitus elämälleni. hän on ihana <3

Vierailija
47/50 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhehelvetti pihtaavan ja jäkättävän akan kanssa söi miehen loppuun. Oliko lisääntyminen akan painostuksen tulos, todennäköisesti.

Vierailija
48/50 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko miehestä kuulunut mitään? Tilannepäivitystä kiitos😄

Pahoillani olen puolestasi. Mies ei ole kypsä lainkaan, perhe-elämä kyllästyttää niin katsoo oikeidekseen noin vain luistaa vastuusta.

En ottaisi takaisin. Kaikista ei ole elämään raskasta perhe-arkea.

Vierailija
49/50 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarina olisi ollut niin että nainen lähti jne... niin mies olisi pahis, mutta nyt näin päin niin mies on silti pahis. Voi vittu kun jotkut naiset av:llä on vaan aivottomia.

Sun mielestä on ihan ok jättää 6v. lapsi josta on vastuussa noin vaan, pelkällä kirjeellä ilmoittamalla? Tajuatko sinä, että vaimon voi jättää noin vaan, hän on aikuinen ja osaa pitää huolen itsestään. Mutta lapsi on tasan molempien vanhempien vastuulla, eikä heistä kumpikaan voi noin vaan ottaa ja lähteä. Ei voi, koska molemmilla on velvollisuus huolhtia lapsesta.

Eli kyllä, mies on tarinan pahis. Hän on tässä se joka ei hoida velvollisuuksiaan. Hän ihan oikeasti kuvittelee, että vastuun voi siirtää toiselle pelkällä ilmoituksella. Ei vaan voi, mies on edelleen lapsen huoltaja ja vastuussa 50% lapsesta. Silloin ei voi nostaa kytkintä noin vaan.

Vierailija
50/50 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*haukotus*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi