Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäistä vauvan kanssa

Vierailija
04.07.2017 |

On vaan niin yksinäistä olla kotona jumissa vauvan kanssa kaksistaan päivät kun mies töissä :( Mitä muut tekee kun ei ole ystäviä? tai mitään paikkaa missä käydä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa Momzie-sovellus. Sieltä löytää samassa jamassa olevaa paikallista äitiseuraa! Ihan huippu. 

Vierailija
2/15 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ja vielä kun tää on niin kova kitisee ettei voi kun kannella ympäri taloa ja kattella miten olisi paljon tekemistä kun ois kädet vapaana...

Ei huvita lähteä ihmisten ilmoille kun tää vaan valittaa ja sit kaikki ihmettelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ja vielä kun tää on niin kova kitisee ettei voi kun kannella ympäri taloa ja kattella miten olisi paljon tekemistä kun ois kädet vapaana...

Ei huvita lähteä ihmisten ilmoille kun tää vaan valittaa ja sit kaikki ihmettelee.

Tainnu äitiinsä tulla.

Vierailija
4/15 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellla-sovellus jo onkin mutta siinä ei ollut täältä ketään

Vierailija
5/15 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lähellä jotain mll:n tai seurakunnan vauva/perhe-kahvilaa? Niissä kannattaa oikeasti käydä, vaikka tuntuis nuivalta lähteä sinne ventovieraiden kanssa keskustelemaan huonoista öistä, hampaiden tulosta yms tylsistä vauvajutuista. Kotona taukoamatta kitisevä esikoinen tuijotteli näissä tyytyväisenä muita ihmisiä ja oli aivan hiljaa. Sai pienen tauon kitinästä. Ja tunnin tarkkailun jälkeen vedettiin aina erityispitkät päiväunet.

Vierailija
6/15 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama itsellä. Tahtoisin kovasti mennä vauvan kanssa, edes lähikauppaan mutta neiti huutaa pää punaisena heti kun rappukäytävään päästy, eikä rauhoitu vaunuissa vaikka kuinka kävelyttää. Ihan hävettää lähteä pakollisiin lääkäri/Neuvola käynnille. Ja sen pienen hetken kun neiti nukkuu huutamatta ei osaa tehdä mitään kun jatkuva valmius tila päällä.. :/

Vierailija
7/15 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin olet?

Vierailija
8/15 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama itsellä. Tahtoisin kovasti mennä vauvan kanssa, edes lähikauppaan mutta neiti huutaa pää punaisena heti kun rappukäytävään päästy, eikä rauhoitu vaunuissa vaikka kuinka kävelyttää. Ihan hävettää lähteä pakollisiin lääkäri/Neuvola käynnille. Ja sen pienen hetken kun neiti nukkuu huutamatta ei osaa tehdä mitään kun jatkuva valmius tila päällä.. :/

Niin tuttua :( Missä päin olet?

Vierailija
9/15 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lähellä jotain mll:n tai seurakunnan vauva/perhe-kahvilaa? Niissä kannattaa oikeasti käydä, vaikka tuntuis nuivalta lähteä sinne ventovieraiden kanssa keskustelemaan huonoista öistä, hampaiden tulosta yms tylsistä vauvajutuista. Kotona taukoamatta kitisevä esikoinen tuijotteli näissä tyytyväisenä muita ihmisiä ja oli aivan hiljaa. Sai pienen tauon kitinästä. Ja tunnin tarkkailun jälkeen vedettiin aina erityispitkät päiväunet.

Mll:n kahvila ei oo kesäisin. Vasta Syyskuussa alkaa.

Vierailija
10/15 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä päin perhekahvila on auki kerran viikossa, ja nyt se on kesälomalla ja aukeaa vasta syyskuussa. Itse kävin aikoinani sellaisessa ja siellä oli niin helvetillinen meteli, ettei pystynyt puhumaan kenenkään kanssa. Mutta olihan se kerran viikossa muiden ihmisten näkeminen edes jotain muutosta tavalliseen arkeen.

Itse en päässyt muuten neljän seinän sisältä mihinkään, koska täältä on pitkä matka kaupungille ja pelkkä bussireissu sinne ja takaisin ja siellä pyöriminen jonkin aikaa olisi vienyt tunteja. Oli niin kova särky- ym. lääkitys synnyttämisen jälkeen vuoden verran, että en saanut ajaa autoa, ja lääkkeet veivät hyvinvoinnin ja tasapainon niin, etten voinut vaunulenkilläkään paljon käydä. Se kaksivuotinen oli yhtä helvettiä. Sitten laitoin lapsen tarhaan ja palasin työelämään, kun sain taas ajaa, ja ihana elämä aukeni taas.

Vierailija
11/15 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te kitisevien ja kanneltavien ja vaunuissa huutavien vauvojen äidit kokeilleet kantoliinoja, Manducaa, rinkkaa? Ja vaikka se vauva aluksi siinä vähän vastustaisikin, niin yleensö harjottelulla asettuu kyllä.

Mä olisin nimittäin aikamoisen arjen kaaoksen keskellä itse hukkunut, jos en olis kantanut aluksi trikooliinassa ja manducassa ja sittemmin Deuter Kid Comfort-rinkassa. Vaunuissa ei viihdytty sit yhtään, ei lattialla lelujen kans, päiväunia nukkui puoli tuntia kerrallaan.

Aloittajalle, ei auta ku lähteä. Minkä ikäinen vauva?

Itseä auttoi se, että päivissä on joka tapauksessa rutiinit ja aikataulu. Ja mä lenkkeilin ja pidin itestäni huolta paremmin, kun oli aikaa.

Kaverit on samaan aikaan samassa vauvakuplassa mutta jokainen meistö oli vain ilahtumut kun joku jaksoi raahata itsensä kyläilemään.

Vierailija
12/15 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko te kitisevien ja kanneltavien ja vaunuissa huutavien vauvojen äidit kokeilleet kantoliinoja, Manducaa, rinkkaa? Ja vaikka se vauva aluksi siinä vähän vastustaisikin, niin yleensö harjottelulla asettuu kyllä.

Mä olisin nimittäin aikamoisen arjen kaaoksen keskellä itse hukkunut, jos en olis kantanut aluksi trikooliinassa ja manducassa ja sittemmin Deuter Kid Comfort-rinkassa. Vaunuissa ei viihdytty sit yhtään, ei lattialla lelujen kans, päiväunia nukkui puoli tuntia kerrallaan.

Aloittajalle, ei auta ku lähteä. Minkä ikäinen vauva?

Itseä auttoi se, että päivissä on joka tapauksessa rutiinit ja aikataulu. Ja mä lenkkeilin ja pidin itestäni huolta paremmin, kun oli aikaa.

Kaverit on samaan aikaan samassa vauvakuplassa mutta jokainen meistö oli vain ilahtumut kun joku jaksoi raahata itsensä kyläilemään.

5kk Tän selän kanssa ei kanneta yhtään mitään kantoliinassa tai repussa, hyvä et jotenkin muutenkin pärjätään :( eikä tosiaan oo ketään mihin mennä kyläilemään.

Vierailija
13/15 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tuntuu olevan valitettavasti aika yleistä.

Vierailija
14/15 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu naimaan.

Vierailija
15/15 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mml ja seurakunta pitävät perhekahviloita.

Vauva kino eli välillä on elokuva näytöksiä joihin voi vauvan tuoda mukaan.

Vauvauinti, muskari tai jumppa.

Ihan perus leikkipuisto ja uimaranta (takuulla saa seuraa).