Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mies alkoi seurustella heti eron jälkeen

Vierailija
04.07.2017 |

Kaipaan vertaistukea ja kannustavia sanoja. Seurustelin entisen mieheni kanssa pitkään. Siitä lähtien kun hänet tapasin, hänen parhaana ystävänään oli eräs naispuolinen henkilö. He olivat olleet ystäviä jo pari vuotta ennen kuin aloitimme seurustelusuhteen mieheni kanssa. Mies vietti ajastaan 60% minun kanssani ja 40% naisen kanssa, mikä on aika paljon. Hälytyskelloni soivat kokoajan, mutta mies aina vain sanoi, että olen ihan turhaan mustasukkainen. "Hän on vain ystävä, kuin sisko minulle, en voisi kuvitellakaan olevani hänen kanssaan. Ikinä." Näin hän vakuutti joka kerta.

Nainen ei missään vaiheessa halunnut tavata minua, koska oli vain päättänyt ettei pidä minusta. Mieheni ei kauheasti tähän puuttunut, hän sanoi ettei voi toista pakottaakaan tapaamiseen. Kertoi myös, ettei tiedä miksi nainen ei minusta pidä.

No, erosimme nyt kesäkuun lopussa, ja ero oli aika myrskyinen. Katkaisin kaiken yhteydenpidon mieheen, kertoen, että en nyt pysty olemaan vielä hetkeen hänen kanssaan missään tekemisissä. Ero oli miehen päätös ja satutti minua kovin. Nyt sitten sain kuulla, että mies seurusteleekin tämän naisen kanssa, ja on seurustellut siitä päivästä lähtien kun erosimme. Heillä on kuulemma pussailukuvia sosiaalisessa mediassa ja tämän kerron siksi, että hän ei suostunut koskaan yhteiskuviin kanssani, pitäen sellaisia typeränä mainostuksena. Nyt hän kuitenkin toteuttaa monia muitakin tällaisia "typeriä ja turhanpäiväisiä" juttuja tämän uuden naisen kanssa.

Tiedän, että pitäisi jatkaa elämää ja olla välittämättä, mutta sattuu aivan perkeleesti. Miten tästä voi selvitä? Näen heitä usein, koska olemme töiden kautta kaikki tekemisissä. Olisi helppoa, jos heitä ei tarvitsisi ollenkaan kohdata ja nähdä ja voisi vain odottaa, että aika parantaa haavat. Se, että näen heidät kävelemässä käsikkäin, halailemassa, suutelemassa niin usein, satuttaa vielä enemmän. Olen aivan voimaton ja en tiedä mitä teen. Ikinä en ole kohdannut näin pahoja sydänsuruja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tilanne, mutta hyvää tässä on se ett vaistosi oli oikeassa etkä ollut vainoharhainen ja mustasukkainen kyylä.

Onnea miehelle ja sille lor.. anteeksi, uudelle naiselle vaan, hyvin alkaa suhde, petoksella.. 😁

Vierailija
2/11 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä nyt pitäisi sanoa? Ota itseäsi niskasta kiinni, hyväksy tappio ja jatka matkaa. Mitä sitä vanhoja märehtimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoo niiden suhde

Vierailija
4/11 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sinne! Itse näin myös eilen ensimmäistä kertaa exäni uuden naisensa kanssa ja kyllähän se suunnattoman pahalta tuntuu. Tuo ihminen oli myös sellainen eron alulle paneva voima, ex on tiettävästi hänen kanssaan kulkenut jo ennen eroamme. Hetken luulin jo olleeni väljemmillä vesillä tämän asian kanssa, mutta kyllä tuo eilinen vei mielen maahan, toi sen surun, ahdistuksen, itseinhon ja yksinäisyyden tunteet pintaan. En tiedä miten lakata ajattelemasta asiaa, se pyörii mielessä koko ajan vaikka kuinka yritän keksiä muuta ajateltavaa ja tekemistä. :(

Vierailija
5/11 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hetkinen... tuo nainen oli jo ystävä, ehkä enemmän kuin ystävä, ennen sinua. Eli heillä on ollut tunteita jo ennen sinua.

Vierailija
6/11 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska mies, hyvä, kun pääsit eroon. Ihan selvästihän se on pyöritellyt kahta naista samaan aikaan.

Vierailija
7/11 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle on tässä vaiheessa aivan yhdentekevää, kuinka pian alkoivat olemaan, vai olivatko koko ajan suhteesi ajankin. Mitä vähemmän asiaa selvittelet ja mitä vähemmän siitä tiedät, sen parempi. 

Surua on työstettävä ja se kestää helposti parikin vuotta, mutta sitä helpottaa huomattavasti se, mitä vähemmän sinä kyseistä miestä ja hänen vekslailujaan ajattelet. Pyri välttämään kaikella tapaa hänen ja hänen nyksänsä näkemistä. Jos se vaatii työpaikan vaihtoa, niin pyri tekemään se, jos se vain on suinkin mahdollista.

Itselläni on käynyt tuuri niiden parin tuskaisen jätetyksi tulemisen jälkeen, että en ole nähnyt kumpaakaan kertaakaan eron jälkeen enkä kuullut heistä mitään. Ja ennen kaikkea: olen malttanut olla googlailematta ja stalkkailematta heidän nettitoimintaansa.

Tällaiset avaukset ei kyllä oloasi paranna yhtään, vaan vie sinut vaan entistä syvemmälle tuskaan ja itsesääliin. Nyt vain kaikkea mahdollista tekemistä, joka saa ajatuksesi irti kyseisestä miehestä ja hänen tekemisistään, tai tekemättä jättämisistään.

Vierailija
8/11 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta hetkinen... tuo nainen oli jo ystävä, ehkä enemmän kuin ystävä, ennen sinua. Eli heillä on ollut tunteita jo ennen sinua.

Eli heillä on ollut muutakin kuin vain tunteilua.

Vierailija
9/11 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pettänyt koko suhteenne ajan sen naisen kanssa, joten ero ei ollut menetys vaan onni.

Vierailija
10/11 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kutsutaan elämäksi.

Vierailija
11/11 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki virhearvion alkaessaan seurustella kanssasi, vaikka sydän vei toisaalle. Oliko nainen varattu, kun aloitte seurustelemaan? Turha sotkusta on kuitenkaan miehen nykyistä kumppania syyttää.