Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailussa miehen on tärkeää pitää naista hyvän näköisenä – tärkeämpää kuin naisen miestä

kolmikymppinen vela
04.07.2017 |

Paljon kuulee valitusta siitä, miten naiset eivät anna mahdollisuutta miehille, joita he eivät pidä viehättävinä.

Minusta asia on kuitenkin niin, että nimenomaan miehen on vaikeampaa antaa mahdollisuutta naiselle, jonka naama ei miellytä. Tämä johtuu siitä, että deittailu perustuu suurimmaksi osaksi miehen aktiivisuuteen, ja on vaikea motivoitua tavoittelemaan naista ilman seksuaalista kiinnostusta. Jos nainen ottaa ohjat ja on tosi kiinnostunut, kyllähän sitä voi olla ja katsella vähän aikaa, mutta en minä ainakaan jaksa tavoitella naisia, joita kohtaan en edes tunne halua.

Jos naiset olisivat aloitteellisempia dettailussa, olisi helpompaa "antaa mahdollisuus" luonteeltaan mukaville mutta ei-niin-näteille naisille, mutta niin kauan kuin itse joudun tekemään enimmät työt, tavoittelen vain kauniita ja söpöjä naisia, joiden kanssa haluan harrastaa seksiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aloitteen miehelle, mutta eihän siitä mitään tullut. Mies oli todella epävarma itsestään ja hänellä oli todella ikävä asenne naisia kohtaan. Hänen mielestään tapailin häntä vain rahan takia (ukko siis työtön ja joutui elämään puolet kuukaudesta makaronilla). Olin silloin niin ällistynyt tästä, etten saanut sanotuksi mitään.

Että sellaista. En näköjään osaa valita joukosta kuin mätiä yksilöitä. :D

Vierailija
2/6 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin tekemästä aloitteita miehille nimenomaan siksi, että vastaanotto oli aina laimea. En halunnut miestä, joka "antaa minulle mahdollisuuden" (ja samaan aikaan etsii kauniimpaa) vaan miehen, joka todella halusi minut. Kauniimmankin hän saisi koska tahansa, sen näkee naisten katseista ja käytöksestä hänen ympärillään, mutta ilmeisesti hän näkee minussa jotain paljon tärjeämpää kuin ulkoisen kauneuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lakkasin tekemästä aloitteita miehille, koska sillä sai vain näitä "no kelpaahan tuokiin yhden kerran, kun noin innokas näyttää olevan" . Nykyään odotan että mies tekee aloitteen, ja vielä näkee vaivaa takiani, että voin olettaa että haluaa juuri minut.

Kaipa se on jonkinlainen valinta-ja karsintaprosessi, jonka tarkoitus on välttää yhdenyönjutut, kun ne eivät minua lainkaan kiinnosta. Niissä ei taatusti ensimmäisenä harrasteta sentyyppistä seksiä joka minut sytyttää.

Vierailija
4/6 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus opetti että miehet katsovat oudosti aloitteellista naista.

Vierailija
5/6 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoittele edelleen ihan vapaasti niitä söpöjä ja kauniita naisia. Yksikään nainen ei halua, että olet hänen kanssaan vain siksi, että hän tyrkytti itseään sinulle niin pitkään, että mukavuudenhalusta annoit periksi. Tulisit joka tapauksessa aina pitämään häntä vain naisena, johon tyydyit.

6/6 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kanssa samaa mieltä....lisäksi miehen ok ulkonäkö muuttuukin yhtäkkiä komeaksi vaikka se ei sitä alussakaan ollut. Lopulta se onkin vaan ok niin kuin ennenkin ilman mitään työtä tai aloitteellisuutta. vaikka liikakin on liikaa.... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan