Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö teitä pullonpalautusautomaatilla?

Vierailija
04.07.2017 |

Hävettää yhtään lykkiä joka viikko pussitolkulla oluesta ja siideristä valuvia tölkkejä vapisevin käsin sinne automaattiin? Ja samalla vilkuilla olan yli, että näkyykö tuttuja.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut sellaisen kotikasvatuksen, että minua hävettää aina, kaikki ja kaikkialla. Ei siinä pullopalautus poikkeusta tee...

Sama täällä. Pullonpalautusautomaatilla ehkä tavallista vähemmän, kun saa olla selin ihmisiin ja työntää tarvittaessa päänsä sinne palautusaukkoon.

Vierailija
22/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hävetä. Viimeksi kun käytiin palautusautomaatilla, suurin osa pulloista oli kivennäisvesipulloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei hävetä. Viimeksi kun käytiin palautusautomaatilla, suurin osa pulloista oli kivennäisvesipulloja.

Ei hitto. Tuo se vasta hävettäisikin! Onhan sulla rastat päässä ja olet vielä vegaani?

Vierailija
24/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Ylpeydellä vien joka maanantai jätesäkillisen tölkkejä ja viinipulloja ja kolistelen niitä hartaudella. Siinäpähän näkevät, että Ranella se on varaa ryypätä joka viikonloppu säkillinen.

Vierailija
25/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Sen sijaan toisinaan on harmittanut se, että osa luullaksen kyllä enempi välinpitämättömyydestä kuin hävettävyydestä oikeudekseen nakella pulloja pitkin katuja ja teiden varsia... On myös tylsää, että Lidl on päästetty sooloilemaan, niin että kaikki Lidlin "omista palautuspulloista" ei anneta panttia muissa kaupoissa. - Kierrätän mielelläni, jollei kierrättämisestä tehdä tarpeettoman vaikeaa. Kattava ja laaja kierrätyspullo järjestelmä on yksi parhaita tapoja kierrättää sen helppouden takia.      

Vierailija
26/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä palautetaan pulloja 1-2 kertaa vuodessa, ja silloin niitä on pari kolme kassillista. Kyllä hävettää se kilinä ja kolina, vaikka puolet niistä on limsapulloja. Sitten jos se helkutin kone vielä menee tukkoon ja alkaa ujeltaa sitä helvetillistä juoppohälytystä, kyllä hävettää todella.

Ja eikö sen hälytyksen aikana juuri lapsien opettaja astu kaupan aulaan ja siinä sitten moikataan ja nyökytellään naama punaisena. Kone huutaa ja kädet valuu kaljamöhnää ja otsa hikeä. 

Minä olen opettaja ;D

Vierailija
27/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä alkkiksien maassa hävettää palauttaa pari pussillista vissy pulloja. Tunnet olevas poikkeava.

Vierailija
28/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Tosin minulla on aina palautettavana vain vissypulloja, eivätkä kädetkään tärise.

Sama täällä. Pari kertaa kk voi olla muutama siideri ja oluttölkki, suurin osa on vichy/kivennäisvesipulloja.

Vierailija
29/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautan aina ( ja yleensä myös 1-vuotias lapseni mukana, ai kamala!), 99 prosenttisesti pelkkiä kivennäisvesipulloja. Joskus ehkä limpsapullo mukana jos ollut vieraita tms. Ei hikoiluta eikä hävetä, jestas taas mitä kysymyksiä.

Vierailija
30/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä palautetaan pulloja 1-2 kertaa vuodessa, ja silloin niitä on pari kolme kassillista. Kyllä hävettää se kilinä ja kolina, vaikka puolet niistä on limsapulloja. Sitten jos se helkutin kone vielä menee tukkoon ja alkaa ujeltaa sitä helvetillistä juoppohälytystä, kyllä hävettää todella.

Mitä pitää tehdä jos se kone alkaa huutamaan? 😱

Vierailija
31/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa kyllä että kerran puolentoista tuntia palauteltuani tölkkejä automaattiin hävetti koneen tiltatessa Täysi -ilmoitusta. Mutta eipä juuri. Oon tottunu.

Vierailija
32/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mut miksiköhän suomessa pitää juoda mut ei sais humaltua? Onko se joku koe, että kuka pystyy sisäistämään eniten alkoholia ja silti käyttäytymään ihan kun olis selvä? Muualla maailmassa alkoholilla yritetään päinvastoin vapautua.

Vierailija
33/33 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pulloja voi missään palauttaa netissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme