Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö teitä pullonpalautusautomaatilla?

Vierailija
04.07.2017 |

Hävettää yhtään lykkiä joka viikko pussitolkulla oluesta ja siideristä valuvia tölkkejä vapisevin käsin sinne automaattiin? Ja samalla vilkuilla olan yli, että näkyykö tuttuja.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei tosin edes ole alkoholia mun pulloissa ollut, mutta ei nekään hävettäis.

Vierailija
2/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä palautetaan pulloja 1-2 kertaa vuodessa, ja silloin niitä on pari kolme kassillista. Kyllä hävettää se kilinä ja kolina, vaikka puolet niistä on limsapulloja. Sitten jos se helkutin kone vielä menee tukkoon ja alkaa ujeltaa sitä helvetillistä juoppohälytystä, kyllä hävettää todella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua kierrättäminen hävettäisi?

Vierailija
4/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä yhtään. Tykkään kierrätyksestä ja onhan se hyvä että samppanjapullot jatkavat elämäänsä esim eristeinä.

Vierailija
5/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä palautetaan pulloja 1-2 kertaa vuodessa, ja silloin niitä on pari kolme kassillista. Kyllä hävettää se kilinä ja kolina, vaikka puolet niistä on limsapulloja. Sitten jos se helkutin kone vielä menee tukkoon ja alkaa ujeltaa sitä helvetillistä juoppohälytystä, kyllä hävettää todella.

Ja eikö sen hälytyksen aikana juuri lapsien opettaja astu kaupan aulaan ja siinä sitten moikataan ja nyökytellään naama punaisena. Kone huutaa ja kädet valuu kaljamöhnää ja otsa hikeä. 

Vierailija
6/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni lähinnä hyveelliseksi kun teen hyvän ympäristöteon ja palautan pulloja useita kertoja viikossa.

Vierailija
7/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
8/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan virolaisilta trokareilta juomani. Tölkki astutaan linttaan ja nakataan olan yli samalla kuin uusi sihahtaa auki.

Vierailija
9/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Tosin minulla on aina palautettavana vain vissypulloja, eivätkä kädetkään tärise.

Vierailija
10/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää kun itse ei käytä alkoholia ollenkaan ja saat jostakin ison kasan kaljatölkkejä palautettavaksi. Tekis mieli huutaa että en minä näitä juonut, olen vain köyhä ja keräilen näitä. Mutta ei kukaan sitä suomalaisesta uskoisi.

Vierailija
11/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kumpaakaan eikä  minulle ole viikottain asiaa pullonpalautusautomaatille joten en hävetä pätkääkään. Annan muiden kadehtia nähdessään niiden laatujuomien pullot joita minä palauttelen pari kertaa vuodessa.

Koita keksiä jotain raikkaampaa seuraavaksi trolliaiheeksi jookos?

Vierailija
12/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kettua nyt taas? En jaksa viedä joka viikko pulloja erikseen, joten niitä kerääntyy autotallin nurkkaan jätesäkkiin pikku hiljaa. Ja sitten vien kaksi tai kolme säkillistä kerralla. Eikä pätkääkään kiinnosta mitä muut ajattelevat.

Vierailija
13/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hävettäisi?

Vierailija
14/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä, eikä kädet vapise.

Yleensä sitä paitsi saan nuorison viemään pullot, ja saavat pitää siitä kertyvät pennoset.

Vierailija
15/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hävettää, niin taidat sisimmässäsi tietää, että sulla kuluu liikaa alkoholia. Se on merkki siitä, että on aika vähentää kulutusta tasolle, joka ei ole ongelmakäyttöä.

Vierailija
16/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei onneksi juoda olutta tai siideriä eikä kyllä kiinnostakaan kuka on näkemässä. Eihän ne edes tiedä joitko 60 tölkkiä viikossa vai jaksoitko vihdoin tuoda monivuotisen tölkkijemman palautettavaksi vai autatko naapurin tätiä.

Vierailija
17/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Kun joka viikko juo, on jo tottunut sekä alkoholin ostamiseen että pullojen palautukseen. Sitä paitsi on aina kivaa saada vähän rahaa takaisin!

Vierailija
18/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hävettää. Usein vien miehen pullot eri kauppoihin, koska myyjät katsovat jo kieroon, kun otan aina kaksi uutta laatikkoa mukaani.

Vierailija
19/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut sellaisen kotikasvatuksen, että minua hävettää aina, kaikki ja kaikkialla. Ei siinä pullopalautus poikkeusta tee...

Vierailija
20/33 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettää maksaa 50euron seteliä pienemmillä rahoilla. Luulevat vielä köyhäksi. Vaihtorahoja en suostu ottamaan ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi