Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia teille tulee jos mies ilmoittaa olevansa yhdyntäkeskeinen?

Vierailija
04.07.2017 |

Tai mielipiteitä asiasta? Tapailuvaiheessa kertoisi. No alussahan tuo tulisi jo selväksi muutenkin.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ottaisi itse puheenaiheeksi "yhdyntäkeskeisyyden", niin ei tulisi toista tapaamiskertaa. Eikä pääsisi suorittamaan "yhdyntäkeskeisyyttä" ekoillakaan treffeillä.

42/49 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se jos siitä hyötyy itsekin jotenkin. Ei niin seksuaalisesti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Tylsä rynkyttäjä, jota ei kiinnosta antaa nautintoa naiselle (ts. suuseksiä) on ehkä ensimmäinen ajatus.

Just noin. Voisi olla myös uskonnollisista syistä johtuen. Yhdyntäkeskeinen mieshän ei halua saada itsekään suihinottoa.

Vierailija
44/49 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kohdalla yhdyntäkeskeisyys on ollut sitä, että seksi on tärkeässä osassa parisuhdetta.

Vierailija
45/49 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, koska itsekin olen.

N27

Vierailija
46/49 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tästäkin keskustelusta näkee, sana sinällään on moniselitteinen ja ymmärrettävissä monella tapaa. Vaatii siis enemmän selitystä.

Itselleni tulee mieleen, että seksi on supeaa panemista ja monipuolinen suuseksi /lelut /hyväily on kakkossijalla. Eli ei hyvä. Jos ottaisi tuon esille liian pian, olisi iso riski ettei tapailu jatku.

Vierailija
47/49 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap vaan missään nimessä avaa meille mitä itse tarkoitat yhdyntäkeskeisyydellä...

Vierailija
48/49 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, mitä ahdasmielistä, itsekästä yms on siinä, jos tyydyttyy parhaiten yhdynnällä. Olen nainen ja haluan nimenomaan yhdyntää. Mikään klitoriksen suora koskettelu ei tuo sitä tyydytystä, mitä yhdyntä. Enhän minä voi sitä muuttaa, mikä tuntuu minusta fyysisesti hyvältä. Mitään estoja ei ole muunlaistakaan seksiä tehdä, mutta miksi tehdä, kun yhdyntä tyydyttää parhaiten? Eli olisinko jotenkin vapautuneempi ja "onnellisempi" jos tekisin sellaista seksiä, joka ei tyydytä niin hyvä kuin se, josta itse tykkään? En ymmärrä!

Ole rauhassa sellainen kuin olet, mutta käsitä, että kuulut anatomisesti vähemmistöön. Enemmistö naisista saa luontaisesti vain muutoin. Toivottavasti kaikki yhdyntäkeskeiset miehet löytävät sinunlaisesti naiset. Siten monipuolisesti seksiä harrastaville naisille jää vapaaksi niitä heille sopivia vastinkappaleita miehissä

Ei se että nauttii yhdynnästä, tarkoita, että saisi yhdynnässä orgasmin. Minä nautin ihan suunnattomasti siitä sisään-ulos-liikkeestä. Se tuntuu _fyysisesti_ mielettömän hyvältä.

Vierailija
49/49 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että mies, joka ilmoittaisi olevansa yhdyntäkeskeinen, ei välttämättä olisi sitä sellaisella kaikkein negatiivisimmalla tavalla, koska asian tiedostaminen ja siitä puhuminen vaatii sellaista itsereflektiota, avoimuutta ja kykyä puhua seksistä asiallisesti, joita niillä "2 minuuttia rynkytystä jonka päätteeksi minä saan" -tyypeillä ei ole...

nro 39  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme