Lapsi tiputti jäätelöä miehen kaverin auton penkille, kaveri vaatii maksamaan auton sisäpesun
Kohtuutonta mielestännekin? Vaaleaan sisustaan jäi n. 3cm * 3cm tahra suklaajäätelöstä eikä edes kovin näkyvään kohtaan vaan penkin sivuun. Tuskin edes lähtisi sisäpesussa?
Kommentit (42)
Jos haluaa pitää autonsa siistinä, niin siinä ei syödä mitään. Jos on pikkulapsia, niin penkinsuojat laittoon.
Kaverin autossa ei siis ollut suojia ja lapsi oli satunnainen matkustaja, mutta silläkin matkalla piti saada jäätelöä autossa. Siis lapsi ilman rajoaja, jälleen.
Ja täällä lauma vanhempia laistamassa vastuuta, jälleen.
Ja neuvoja: pese se pieni läiskänkohta, jollain myrkyllä. OK! Mutta kun saat läiskän pois, jää jäljelle muuta penkkiä vaaleampi/puhtaampi kohta. Mukava lisä, kun ajattelee auton vaihtoa ja sen yleisilmettä.
Toki tämä tapaus sopi nykyiseen vastuunpakoiluilmapiiriin. Mulle edut sulle vastuut.
Potkisin moiset vippas "kaverit" tuttavapiiristäni huut`helvettiin.
Ei se kohtuutonta ole mutta en itse pyöri ollenkaan ihmisten kanssa jotka moista pyytäisivät. Lasten tai eläinten kanssa kun säätää niin sotkua tulee. Jos on sellainen auto ettei ole varaa sitä likastaa, on auto liian kallis omaan tulotasoon nähden.
Jos asia on teistä ok niin ei sitten mitään. Itse heittäisin rahat käsiin ja sanoisin ettei soittele enää. Tuollaisen kaverin kanssa saat olla jatkossakin kaivamassa lompakkoa esille.