Hemmetin naapurit, pakko valittaa ja arvostella sen perusteella, että puhun venäjää ja lasten leikkimisäänistä ? Apua ja neuvoja kiitos
Olen siis puoliksi venäläinen yh-äiti ja asun kerrostalossa. Lapset leikkii normaalisti ja ääntelee leikkien lomassa, mutta naapuri valittaa isännöitsijälle (?) + on myös soittanut poliisit kun kylvetin lapsia iltakahdeksalta. En näe mitään valittamisen aihetta mun asumistavasta ja äänetkin normaaleja perhe-elämän ääniä. Ollaan me kuitenkin hiljaa jo illalla, kun on hiljaisuus. Naapurit asuvat meidän yläpuolella ja välillä kuulen huutoja, kun perheenäiti kannustaa lapsiaan hyppimään ja juoksemaan. Välillä aloittaa imuroinni tahallaan viikonloppuna aamukuudelta, kun tietää että mun lapset nukkuu vielä silloin. Eikö mun pitäisi olla tässä se, joka soittelee kaikkialle valituksia tekemään ?
Ja on tullut ulkona päin naamaan sanomaan, että mun venäjän kieli häiritsee häntä kovasti, vaikka puhun sitä vain perheelle, serkuille ja ystäville, jotka välillä kyläilee. En ymmärrä mitäs tässä nyt pitäis tehdä, kun toisella on niin kova tarve kytätä ja valittaa joka asiasta
Kommentit (6)
Rasisti se sun naapuri. Minä muuttaisin sinuna pois.
Ootkos nyt ihan varma, että syynä on sun venäjän kieli? Huudatteko paljon?
Jos se tommosista asioista valittaa isännöitsijälle, niin onneksi tekee vaan itsestään pellen. Ei se pysty muuhun kuin sun mielen pahoittamiseen, yritä olla välittämättä. Laitat vaan päivällä venäjänkielisen radion pauhaamaan.
Kiitos vastauksista! Tosiaan vaikeaa muuttaa pois, kun asutaan kuitenkin hyvällä alueella, jossa lapsilla on koulu lähellä ja meidän asunto on omistusasunto. Heti kun muutettiin (2v sitten) naapuri alkoi heti kyttäämään ja koittaa saada muutkin naapurit siihen mukaan. Ei varmaan kauheesti ole sisältöä elämässä jos mun elämä niin paljon kiinnostaa, että pitää saada muutkin mukaan tommoseen pelleilyyn. Toivottavasti muuttaa pian pois
-Ap
Miten voi edes valittaa kielestä? Anna sen idiootin olla. Jos tulee vielä sun oven taakse, niin teet itse valituksen kotirauhanhäirinnästä.
ala säki kyttäämään niitä