Vierailija

kestä enää: pää hajoaa tylsyyteen, kaikki on hirveän vaivalloista täällä mökillä, lapset kitisee ja riitelee koko ajan ja pelottaa että mies pettää kun on yksin kaupungissa.

En kehtaa laittaa mitään someen mun epätoivosta ja kaverit on varmaan ihmeissään kun ei tuu ihania mökkipäivityksiä.

Mitä mä voisin tehdä, auttakaa joku kiltti pliis!

• ylös 2
  • alas 9

Kommentit (11)

Vierailija

Ota ero ja luovu lasten huoltajuudesta. Jos olisit minun puolisoni ja lasteni äiti ja saisin tietää että rääyt tällaisia käsittämättömyyksiä nettifoorumeilla minun poissaollessani, niin tekisin kaikkeni päästäkseni sinusta eroon ja erottaakseni sinut lapsistasi.

Kammottavaa.

• ylös 6
  • alas 18
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En ole ikinä tykännyt mökkielämästä. Yksi yö menee ehkä, mutta toinen ei. Mene kotiin!

Vierailija

Voi yhyy, kun et voi tehdä somepäivityksiä. Se taitaa tässä olla ongelman ydin: et pysty syystä tai toisesta päivittämään mitään, ja sekös veetuttaa, kun et ole jatkuvasti esillä.

No, ainakin täällä sait jo kerättyä lisää huomiota itseesi.

Toisekseen: miehesi ilmeisesti on TÖISSÄ kaupungissa ja sinä v:u LOMALLA. Että kehtaatkin sielllä nitistä. Mene itseesi ja aikuistu, elleivät lapsesi ehdi tehdä sitä ennen sinua.

Vierailija

Ja jos itse olisit töissä ja mies lomalla itkisit sitäkin kohtaloa täällä? Yritä nauttia elämästäsi.

Vierailija

Voi että, tulisin niin mielelläni kaveriksi! Meidän mökki myytiin, ja minulla on surullinen olo, kun en koko kesänä pääse mökkeilemään.

Mutsi minäkin

Kutsu joku ystävä lapsineen mökille päiväksi. Saat aikuista seuraa ja lapset leikkikavereita.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Mutsi minäkin kirjoitti:
Kutsu joku ystävä lapsineen mökille päiväksi. Saat aikuista seuraa ja lapset leikkikavereita.

Niinpä! Sisaruksetkin riitelee heti vähemmän kun on muita leikeissä mukana. Ja joku, jolla ei ole mökkiä, ilahtuu kun pääsee luonnon helmaan...

Vierailija

Mökkielämä on ihanaa ... mutta ei kaikii siitä
pidä. Onko sun pakko olla siellä?

Joku vuokramökki vai ... ?

Jos on "pakko" olla niin neuvoisin vaan jättämään kännykön/läppärin pois kokonaan. Istu alas, katso mitä lapses tekee. Mene niiden luokse. Ala tekemään niiden kanssa jotain. Ole heidän kanssaan. Menkää metsään, sitten rannalle uimaan. Opeta sytyttämään saunan kiuas. Opeta tekemään lettutaikina. Piirtäkää, uittakaa varpaita järvessä. Lukekaa, ääneen. Soutakaa, onkikaa ...

Ihan mitä vaan mutta tehkää yhdessä. Älä mieti että SUN PITÄÄ TEHDÄ RUOKAA vaan tehkää yhdessä.

Usko pois, siitä jää mukava olo teille kaikille ja hyvät muistot

Vierailija

Mentiin laiturille kalaan mato-ongilla. Ei ollut matoja niin laitoin vegenakkeja syötiksi. Tuli huono instajuttu kun ei saatu kalaa. Mut parissa kuvassa aurinko kimmelsi ihanasti lasten hiuksissa. Tykkäyksiä tuli heti ja mun bff laittoi et "heyyyy she's back. Good times in the widerness xdxdxd!!!"

Nyt lähetää Savonlinnaan shoppailemaan ja etsimään joku kiva kahvila, ehdotuksia? Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat