Kertokaa onko enää mitään ehkäisyä mitä meikäläinen
vois käyttää? Pillerit ei käy, kuparikierukka jouduttiin poistaan ja Mirena otettiin pois, vaahdot ei käy. Kondomi kävis mulle mut miehellä menee heti veltoks kun ottaa sen esillekkin. Sterilisaation saisin mutta ihan vielä en ole valmis siihen. Miten teillä muilla? Lapset on todennäköisesti meillä tehty.
Kommentit (6)
ei käyny kans pillerit eikä kierukka...
toi rengas toimii kuin pillerit, pidetään sisässä 3 vkoa ja yhdeks viikoks pois, luovuttaa hormoonia...
Sopii monelle sellaiselle jolle pillerit ei käy. Pillereissä hormoniannos tulee kerralla isona, kun taas laastari erittää hormoonia hissukseen koko ajan.
Miksi sinun sitten pitäisi suostua? Kondomi, vasektomia tai selibaatti. Kyllä miehenkin täytyy osuutensa asiaan tehdä.
Minulle ei myös käy MIKÄÄN hormooni ehkäsy, mutta onneksi kumi toimii meillä.
Jos mies meinaa olla sinun kanssasi loppuelämänsä, ettekä te halua lapsia, niin miksi se ei suostuisi? Vai onko sillä jotain taka-ajatuksia? Kyllä minä ainakin ottaisin tässä tilanteessa miehen vakavaan puhutteluun. Sinä olet jo kauan ehkäisystä huolehtinut, eikö olisi täysin oikeudenmukaista, että mies nyt tekisi sen? Varsinkin, kun se on kerrasta poikki. Ei tarvi mitään pilleriä muistaa ottaa.
Miten olisi miehen vasektomia? Se on huomattavasti yksinkertaisempi operaatio kuin sinun sterilisaatiosi ja jos katumapäälle tulette, vaasektomia on myös helpompi purkaa.