Oletko sinä tyytyväinen ulkonäköösi?
Kommentit (36)
Varsinkin kun liikkuu säännöllisesti, elelee terveellistä elämää, syö säännööllisesti, nukkuusäännöllisesti - aivan kuin olisi eri ihminen :)
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun liikkuu säännöllisesti, elelee terveellistä elämää, syö säännööllisesti, nukkuusäännöllisesti - aivan kuin olisi eri ihminen :)
Ja se että saa puhdasta raikasta ilmaa ja terveellistä kasviperäistä ravintoa. Ai että tekee hyvää.
Olen, mutta muuttaisin pari asiaa:
- haluaisin saada akneen taipuvaisen ihoni puhtaaksi lopullisesti
- haluaisin päästä selluliitista eroon kokonaan
- haluaisin peräpukamat pois
Nuo kun saisin korjattua, olisin täysin tyytyväinen ulkonäkööni.
Kroppa on kunnossa, iho hyvä ja pukeutumisasiat on kunnossa, hampaat suorat jne.
Ainoa mitä korjaisin on hiusraja hiustensiirrolla. Laskisin ja suoristaisin sen pari senttiä matalammaksi, jotta se olisi luonnollisemman näköinen. Olen lapsesta lähtien kärsinyt ohuista hiuksista ja karkaavasta hiusrajasta. m27
Kasvojeni luustoa inhoan. Kasvoni ovat leveät eikä poskipäitä ole. Vaikuttaa paljon ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se että saa puhdasta raikasta ilmaa ja terveellistä kasviperäistä ravintoa. Ai että tekee hyvää.
Taistelutahto ja usko paranemiseen ovat kaksi oleellista ja tärkeää seikkaa kohti paranemista (varsinkin jos on vielä nuori ja viriili).
No en ihan.
Isohko vatsa. (pienenemään päin)
Huono ryhti; kun satun vaikka kaupassa vilkaisemaan peiliin huomaan käveleväni kumarassa.
Kurittomat hiukset.
Haluaisin olla. Vaihtelee päivän ja mielen mukaan, milloin on ihan ok tyytyväinen peilikuvaansa ja milloin kaikki on vonksallaan. Tavoitteena on pudottaa muutama kilo ja saada iho parempaan kuntoon, varmaan tekisivät hyvää itsetunnolle.
Nuorempana en ollut, nyt olen.
Minulla kauniit pitkät hiukset. Tumman siniset silmät, hyvät sääret, ok peppu ja rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kauniit hampaat.
Haluaisin hampaat,muuten ulkonäkööni tyytyväinen
Pääosin kyllä, mutta esimerkiksi raskausarvet ja isot, karvaiset luomet voisi poistaa koko kehostani.
no, näytän vähän marsupilamilta. Että miten sen nyt ottaa. Jonain päivänä olen, toisena en.
Juu,erittäin tyytyväinen,naama on kuin ronttomen
En täytä tämän päivän kauneusstandardeja minkään asian suhteen, ei sinne päinkään. Mutta toisaalta olen terve, joten kai sitä on pakko olla ihan tyytyväinen.
Pakkohan sitä on olla kun vielä 57v on bikinikunnossa:)
Normaalipainoinen, sopivasti treenattu, ryhdikäs ja sileäihoinen. Ikä näkyy naamasta ja harmaista hiuksista paksuissa punertavissa hiuksissa
Ei mulla siitä mitään ongelmaa ainakaan lle vaikka periaatteessa varmaan pitäisi kun en pimppiä juuri saa.
Juu, ihan hyvä se on. Oma naama siis. Muut ei välttämättä ole tosin samaa mieltä.
En. Toisinaan melkein naurattaa, miten joku voikin olla ulkoisesti näin epäonnistunut, yleensä jokaisesta naisesta kuitenkin löytyy jotain kaunista, vaikkapa rinnat tai hoikat sääret, mutta minusta ei löydy mitään vahvuuksia, vaan ennemminkin kaikki huonoina pidetyt ominaisuudet.
- lyhyt
-iso pää
-pienet sian silmät
-pottunokka
-pieni suu
-neliskanttinen naama
-rasvainen iho
-ketunnokat
-raskauksien jäljiltä paksuuntunut vyötärö ja venahtanut napa
- läskit reidet
- lyhyet sääret
- perhe-elämän latistama perse