Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä tyytyväinen ulkonäköösi?

Vierailija
03.07.2017 |

Itse olen tyytyväinen omaan ulkonäkööni.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en ollut, nyt ihan ok itseni kanssa. Treenattu ja Tommi kroppa, ihan hyvä peppu josta saan aina kehuja, ihan kauniskin olen:) tosin aina kroppaa voisi parantaa.

Vierailija
22/36 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen en ollut, nyt ihan ok itseni kanssa. Treenattu ja Tommi kroppa, ihan hyvä peppu josta saan aina kehuja, ihan kauniskin olen:) tosin aina kroppaa voisi parantaa.

Timmi*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Toisinaan melkein naurattaa, miten joku voikin olla ulkoisesti näin epäonnistunut, yleensä jokaisesta naisesta kuitenkin löytyy jotain kaunista, vaikkapa rinnat tai hoikat sääret, mutta minusta ei löydy mitään vahvuuksia, vaan ennemminkin kaikki huonoina pidetyt ominaisuudet.

- lyhyt

-iso pää

-pienet sian silmät

-pottunokka

-pieni suu

-neliskanttinen naama

-rasvainen iho

-ketunnokat

-raskauksien jäljiltä paksuuntunut vyötärö ja venahtanut napa

- läskit reidet

- lyhyet sääret

- perhe-elämän latistama perse

- joka puolella rehottavat karvat

Perhe-elämän latistama perse oli aika huippu! Mut ajatteles jos olis perse-elämän latistama perhe. Oot joka tapauksessa paras!

Vierailija
24/36 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. Näytän ihan tavalliselta, en ole kaunis, mutta en rumakaan.

Vierailija
25/36 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Toisinaan melkein naurattaa, miten joku voikin olla ulkoisesti näin epäonnistunut, yleensä jokaisesta naisesta kuitenkin löytyy jotain kaunista, vaikkapa rinnat tai hoikat sääret, mutta minusta ei löydy mitään vahvuuksia, vaan ennemminkin kaikki huonoina pidetyt ominaisuudet.

- lyhyt

-iso pää

-pienet sian silmät

-pottunokka

-pieni suu

-neliskanttinen naama

-rasvainen iho

-ketunnokat

- läskit reidet

- lyhyet sääret

Perhe-elämän latistama perse oli aika huippu! Mut ajatteles jos olis perse-elämän latistama perhe. Oot joka tapauksessa paras!

Ha ha, huumorillahan tässä tilanteessa on pakko yrittää mennä eteen päin.

Toivottavasti vielä jonain päivänä ehdin takaisin kuntoilun pariin että saisin edes sen perän kuosiin. Se on yksi niitä harvoja asioita ulkonäössäni mihin voin itse vaikuttaa.

Vierailija
26/36 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. ☺

Pikkuvikoja löytyy, ja ylipainoa myös. Siitä huolimatta tiedän, että päät kääntyy perääni positiivisessa mielessä. Karismaksi sitä kutsuttaneen. Työssäni olen lähes koko ajan esillä ja huomion keskipisteenä.

N43

Vierailija
27/36 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin kyllä. Joskus tulee sellaisia hetkiä, että pystyy keskittymään vain kaikkeen, mikä on pielessä. Ja siis niitä asioita riittää :D Joskus haluaisi olla näkymätön. Kuitenkin olen sen kokoinen ihminen, että herätän tahtomattani huomiota missä tahansa kuljenkin. Olen siis reilusti keskivertoa pidempi nainen, eikä ole tavatonta, että esim. kassajonossa olen päätä pidempi muita asiakkaita. Yritä siinä sitten sulautua seiniin.

Kuitenkin toisinaan, varsinkin kun laittaa nätit, omalle kropalle sopivat vaatteet päälle ja vähän laittautuu jotta on itsevarma olo, kääntää katseita ja saa huomiota. Silloin osaa olla tyytyväinen. Kai sitä on niin epävarma kuitenkin, että tarvitsee sen "ulkopuolelta" tulevan varmistuksen.

Vierailija
28/36 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä, riippuu ihan päivästä ja mieletilasta. Jos kasvot ei olisi aina näin paloauton väriset, voisin olla niin paljon tyytyväisempi oman ulkonäköön :/ Eipä mussa muuten mitään sen kummempia vikoja ole. Pidän jopa kasvonpiirteistäni, ne vain jäävät usein tuon punaisuuden ja aknearpien varjoon...

Vierailija
29/36 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyytyväinen. Olen ruma, rupsahtanut ja lihava, naamassa mikään ei sovi yhteen, hiukset tippuu päästä, ryhti on huono, iho kamala ja olemus nuhjaantunut.

Vihaan ulkonäköäni ja painoani.

Vierailija
30/36 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tyytyväinen. Olen ruma, rupsahtanut ja lihava, naamassa mikään ei sovi yhteen, hiukset tippuu päästä, ryhti on huono, iho kamala ja olemus nuhjaantunut.

Vihaan ulkonäköäni ja painoani.

Saattaisit saada todella paljon hyötyä ja iloa kunnon liikuntaharrastuksesta ja rukatusta ruokavaliosta :) Ainakin vaikuttaisivat painoon, ryhtiin ja todennäköisesti myös ihon ja hiusten kuntoon. Sekä ennen kaikkea itsetuntoosi :)

Vierailija
31/36 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olen,välillä en. Mutta voisi olla paljon pahempikin. Olen kuitenkin nykyisin tyytyväisempi kuin nuorempana vaikka olin vielä hoikempi ja jaksoin panostaa enemmän. Nykyään olen kuitenkin rennompi ulkonäköasioissa ja pyrin liikkumaan säännöllisesti ja katson mitä syön ja miten elän, mutta en jaksa enää pingottaa samalla tavalla kuin nuorena. Laitettuna toki edelleenkin koen olevani aika kivannäköinen. :)

Vierailija
32/36 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen ulkonäkööni.

Sen sanominen tuntuu edelleen todella hyvältä, sillä olin aiemmin vuosia meikkauskierteessä ja epätyytyväinen itseeni. Pari vuotta sitten jaksamiseni loppui ja jouduin käymään sen myötä läpi kokonaisvaltaisia muutoksia elämässäni. Ehkä suurin siitä seurannut asia on ollut se, että kun ennen toimintaani määrittivät pitkälti ulkoiset odotukset, voin nyt vihdoin sanoa tietäväni kuka olen. Mulla on selkeä arvopohja, jolla seison, oma historia ja tulevaisuuden haaveet. Silti kaikissa niissäkin on omat puutteensa - kuten on ulkonäössänikin. Mutta entä sitten? Se on vain inhimillistä, ja inhimillisyys on kaunista.

Vierailija
33/36 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no, näytän vähän marsupilamilta. Että miten sen nyt ottaa. Jonain päivänä olen, toisena en.

Voi! Marsupilami on IHANA! :)

Vierailija
34/36 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- lyhyt

-iso pää

-pienet sian silmät

-pottunokka

-pieni suu

-neliskanttinen naama

-rasvainen iho

-ketunnokat

- läskit reidet

- lyhyet sääret

Joka puolella rehottava huumori! Olet ihan huipputyyppi ja varmasti mahtava elämänkumppani sekä ystävä. Kauneus on katoavaista, huumori helpottaa ;)

Vierailija
35/36 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- lyhyt

-iso pää

-pienet sian silmät

-pottunokka

-pieni suu

-neliskanttinen naama

-rasvainen iho

-ketunnokat

- läskit reidet

- lyhyet sääret

Viiruhuulet,että näyttää siltä,kun huulet puristaa yhteen,ei suuta näytä olevan koko naamarissani

Vierailija
36/36 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen tyytyväinen. Olen perinyt isäni ulkonäön ja oma lapseni on myös ihan samannäköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi