Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen seksikumppani on salaa ottanut kondomin pois kesken aktin?

Vierailija
03.07.2017 |

Tuli yhdestä toisesta ketjusta mieleen. Onkohan tämä yleistäkin?

Itselleni kävi näin 19-vuotiaana. Tapailin yhtä miestä ja olin häneen ihastunut. Kun päädyimme ensimmäiseen seksikertaan olimme molemmat hieman alkoholia maistelleet mutta kumpikaan meistä ei kuitenkaan ollut varsinaisesti kännissä. Jossain vaiheessa asentoa vaihaessa mies oli ottanut kumin pois ja laukesi sitten sisääni. Olin todella hämmentynyt tapauksen jälkeen ja pidin sitä pitkään omana syynäni. Kunnes tajusin että ei se kumi voi vahingossa kokonaan lähteä irti ja mies on koko ajan tiennyt mitä tekee. Paljastuipa tästä miehestä sitten muitakin ikäviä asioita myöhemmin, esitti sellaista kilttiä ja kohteliasta miestä ja tämä menikin muutaman viikon läpi mutta sitten ne ikävät asiat tavoittivat minunkin korvani muutaman viikon jälkeen. Ja siis ihan kantasuomalainen mies oli kyseessä. Olisi voinut edes maksaa puolet jälkiehkäisypillereistä... Onneksi en saanut mitään tauteja sillä kertaa mutta oli kyllä inhottava odotella testien tuloksia.

Sana on vapaa!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ainakin vedättäisin näitä idiotteja, vaikka olisinkin käyttänyt jälkiehkäisyä. Ilmoittaisin 3kk päästä, että olen paksuna ja saa varautua elatusmaksuihin. Olisi kaverilla vähän aikaa paskat housussa.  Todellisen tilan jättäisin ilmoittamatta ja selviäisi idiootille varmaan aikanaan. ;)))))

Vierailija
22/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni teki kerran näin. Meillä kondomi ainoastaan ehkäisynä. Joskus ollaan riskillä just ennen menkkojen alkua, mutta vain ns. mun luvalla. Mut kerran siis ihan oikeasti otti pois kesken ilman mun lupaa tai tietoa. Tästä kauhea riita. Onneksi en tullut raskaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumi voi lipsahtaa pois myös pannessa. Varsinkin jos miehellä on ohuempi tai välissä seisokki pehmenee.

Vierailija
24/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Viestittelin yhden miehen kanssa joka asui toisella paikkakunnalla, nähtiin pari kertaa ja se vaikutti tosi ihanalta, olin todella ihastunut. Kun eka kerran pantiin, se vetäisi kortsun pois just ennenkuin tuli. Söin pillereitä mutta tuli tosi paha olo, tuntui kuin ois lyöty. Se juttu loppui seuraavana päivänä ja vietin seuraavat 4v sinkkuna. Tuon jutun jälkeen oli vaikea luottaa omaan arvostelukykyyn ja varsinkin miehiin. Kävin testeissä ja kyllä kuumotteli tuloksia odotellessa, ei onneksi tarttunut mitään.

Vierailija
25/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joo. Menin miehen luo panemaan, eikä siinä pantiin kumin kanssa niinkun sovittiin. Mies sit tultuaan alko lämmittelemään ja halus ottaa samantien uudestaan enkä missään nimessä vastustanutkaan. Älysin sit hetken päästä että se ei ollutkaan kumia laittanu tälle uusintakierrokselle. No se tietenkin tuli sisälle ja siinä vaiheessa jo ärsytti mutta pinna paloi siinä vaiheessa kun se alko puolustelemaan käytöstään sillä että "etkai sä mieheskään kanssa varmasti kortsua käytä"...ihankun se ois joku syy ollu hänen kanssaan olla käyttämättä. Ei nähty uudestaan vaikka pyytelikin

Vierailija
26/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aviomieheni teki kerran näin. Meillä kondomi ainoastaan ehkäisynä. Joskus ollaan riskillä just ennen menkkojen alkua, mutta vain ns. mun luvalla. Mut kerran siis ihan oikeasti otti pois kesken ilman mun lupaa tai tietoa. Tästä kauhea riita. Onneksi en tullut raskaaksi.

Ei kuullosta kovin hyvältä. Vaikutti, että mies olisi halunnut lapsen, mutta sinä nostit kauhean riidan aiheesta. Itsellä taasen oli pitämistä, ettei tullut lasta seurustelun aikana, enkä siinä onnistunut. Tyttöystävä pillastui kun kumista jäi kerran vain rengas kullin ympäri. Naitatti väkisin koko viiikonlopun, eikä minusta pillunkipeästä ollut panemaan hanttiin. Eka lapsihan siitä seurasi. Seuraavien kanssa nautin vaan jatkuvasta panemisesta, mutta 4 onneksi riitti.   Mutta ylipäätään enemmin on aviossa naisen kanssa joka halusi enemmän lapsia, kuin suuttuisi jos kävisi vahinko. 

Ei pidä paikkaansa. Meillä kolme lasta, ja oli sovittu, että vahingon käydessä vaihtoehtona on abortti. Ilmeisesti miehelle se olisi sitten ollut ok, että joudun sen käymään läpi Olin jo lähes 40, kun tämä tapahtui, ja lapset teinejä.

Vierailija
27/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuullosta kovin hyvältä. Vaikutti, että mies olisi halunnut lapsen, mutta sinä nostit kauhean riidan aiheesta. Itsellä taasen oli pitämistä, ettei tullut lasta seurustelun aikana, enkä siinä onnistunut. Tyttöystävä pillastui kun kumista jäi kerran vain rengas kullin ympäri. Naitatti väkisin koko viiikonlopun, eikä minusta pillunkipeästä ollut panemaan hanttiin. Eka lapsihan siitä seurasi. Seuraavien kanssa nautin vaan jatkuvasta panemisesta, mutta 4 onneksi riitti.   Mutta ylipäätään enemmin on aviossa naisen kanssa joka halusi enemmän lapsia, kuin suuttuisi jos kävisi vahinko. 

Ei pidä paikkaansa. Meillä kolme lasta, ja oli sovittu, että vahingon käydessä vaihtoehtona on abortti. Ilmeisesti miehelle se olisi sitten ollut ok, että joudun sen käymään läpi Olin jo lähes 40, kun tämä tapahtui, ja lapset teinejä.

Meille tuli yllättäen iltatähti kun vaimo oli täyttänyt 40v ja oli teinejä kotona. Abortti ei käynyt mielessäkään.  Vaimo kävi koko raskauden kuumana ja oli aivan kyltymätön. Vieläkin tuo iltatähti pyörii kotona, vaikka on jo yli 20v. Loistavaa kun tuli varoittamatta. Elämän yllätyksiä.

Vierailija
28/31 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on raiskaus ainakin joissain maissa jo, ja niin kuuluisi Suomessakin olla. Ei missään nimessä normaalin ihmisen käytöstä.

Vierailija
29/31 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli yllättäen iltatähti kun vaimo oli täyttänyt 40v ja oli teinejä kotona. Abortti ei käynyt mielessäkään.  Vaimo kävi koko raskauden kuumana ja oli aivan kyltymätön. Vieläkin tuo iltatähti pyörii kotona, vaikka on jo yli 20v. Loistavaa kun tuli varoittamatta. Elämän yllätyksiä.

Niin helppohan se yllätys on miehelle. Nainen tekee ja kärsii koko jutun. Sinä mies vain loisit.

Vierailija
30/31 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin helppohan se yllätys on miehelle. Nainen tekee ja kärsii koko jutun. Sinä mies vain loisit.

Kuulostiko tuo minun kirjoitus siltä, että vaimoni kärsi koko jutun???   No ei todellakaan, oli todella hyvillään kun luuli lekurinkin puheista, ettei lastensaanti oli lopullisesti ohi.  Yksi parhaimpia elämän yllätyksiä mitä sattunut. Olen aina ollut sen verran joviaali, että vaimo saanut niin monta lasta kuin halunnut. Tuo oli neljäs. Jos olisi nuorempana halunnut enemmän olisi niitä saanut. 

Vierailija
31/31 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ilmeisimmin ihastunut nainen otti kun olin laukeamassa. Ehti just laittaa takas sisään ennen ku sain heitettyä idiootin lattialle. Onneks ei tullu raskaaks, eikä tautejakaan, mutta oli siinä hermoissa pitelemistä. Varoituksena, että näin voi käydä myös miehelle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan