Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääsin sisään lukematta oikikseen mutta en jaksa aloittaa opintoja

Vierailija
03.07.2017 |

Pääsin lukematta sisään helsinkiin oikeustieteelliseen mutta en jaksa aloittaa opintoja. Haluan jäädä vain kotiin kun masentaa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sitten AP heräsi.

Sen pituinen se

Vierailija
22/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin Supertakuu-kurssin ja sain vain 20 pojoa pääsykokeesta. No, saan nyt sitten rahat kokonaan takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvitellaan, että tämä ei olisi provo, niin et ota sitä paikkaa vastaan. Varasijalla on monta muuta joka oikeasti haluaa paikan.

Vierailija
24/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa on paljon väkeä, joka pääsee opiskelemaan yhtään pinnistelemättä pääsykokeisiin mutta ei vaan viitsisi aloittaa opiskelua. Siellä on myös lääkikseen päässeitä, jotka ottavat opintopaikan vastaan siksi, että voisivat opintolainan ja -rahan sijoittaa osakkeisiin eläessään feikkivuokrasopimuksella vanhempiensa firman omistamassa asunnossa.

Vierailija
25/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkääpä ap. ja 13 valehdelko. Tuota ei usko kukaan. Onhan se tietenkin mahdollista. Itse tiedän yhden tapauksen, mun serkun kaverin hyvä ystävä pääsi Porvoon oikeustieteelliseen, siis tietenkin lukematta. Oli ohikulkumatkalla kurkistanut yhdestä ovesta sisään, että mitä tuolla tapahtuu ja vahingossa mennyt sisään ja joutunut osallistumaan pääsykokeisiin ja kaikki tämä yli 3 promillen humalassa eikä edes muistanut osallistuneensa koko kokeeseen, kunnes hyväksymiskirje tuli.

:D

Aina tietysti on näitä toisille kehujia jo alakoulusta lähtien: kymppiä pukkaa, yliopiston tenteissä saadaan paras mahdollinen arvosana. 

Koskaan ei ole luettu yhtään... 

Näille olen sanonut, että minä ainakin luin paljon ja siksi osasin. Voi, kun olisinkin kaltaisesti, ettei mitään tarvitsisi tehdä. 

Näin on!

Huvittava lukiossa yksi kaverini Miina, joka sai kaikesta kymppi +++ ja koskaan ei kuulemma ollut mitään tehnyt, varsinkaan lukenut. 

Sitten tuli hieman nolo hetki, kun olimme paikalla äiteinemme ja Miinan äiti avautui tyttärestään omalle äidilleni: 

Miina lukee niin paljon ja ihan yökaudet, että olemme huolissamme tuollaisesta perfektionismista. Teidän Iiriskin on todella hyvä oppilas, miten hänen kohdallaan. 

Äitini vastasi, että tekee näemmä asiallisesti työt, mutta ei mitään liiallista lukemista ole ilmennyt. 

Jo oli Miinan ilme näkemisen arvoinen :D

(nimet muutettu)

Vierailija
26/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuonne edes haluaa? Todella ankea ala.

Vierailija
27/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkääpä ap. ja 13 valehdelko. Tuota ei usko kukaan. Onhan se tietenkin mahdollista. Itse tiedän yhden tapauksen, mun serkun kaverin hyvä ystävä pääsi Porvoon oikeustieteelliseen, siis tietenkin lukematta. Oli ohikulkumatkalla kurkistanut yhdestä ovesta sisään, että mitä tuolla tapahtuu ja vahingossa mennyt sisään ja joutunut osallistumaan pääsykokeisiin ja kaikki tämä yli 3 promillen humalassa eikä edes muistanut osallistuneensa koko kokeeseen, kunnes hyväksymiskirje tuli.

:D

Aina tietysti on näitä toisille kehujia jo alakoulusta lähtien: kymppiä pukkaa, yliopiston tenteissä saadaan paras mahdollinen arvosana. 

Koskaan ei ole luettu yhtään... 

Näille olen sanonut, että minä ainakin luin paljon ja siksi osasin. Voi, kun olisinkin kaltaisesti, ettei mitään tarvitsisi tehdä. 

Näin on!

Huvittava lukiossa yksi kaverini Miina, joka sai kaikesta kymppi +++ ja koskaan ei kuulemma ollut mitään tehnyt, varsinkaan lukenut. 

Sitten tuli hieman nolo hetki, kun olimme paikalla äiteinemme ja Miinan äiti avautui tyttärestään omalle äidilleni: 

Miina lukee niin paljon ja ihan yökaudet, että olemme huolissamme tuollaisesta perfektionismista. Teidän Iiriskin on todella hyvä oppilas, miten hänen kohdallaan. 

Äitini vastasi, että tekee näemmä asiallisesti työt, mutta ei mitään liiallista lukemista ole ilmennyt. 

Jo oli Miinan ilme näkemisen arvoinen :D

(nimet muutettu)

Tää on oikeesti se tavallisin tarina näillä "9 ällää lukematta" -tyypeillä.

Vierailija
28/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverini on päässyt oikikseen melkein lukematta . Kyllä se on mahdollista,jos on oikeasti todella älykäs. Sellainen hän on. En tiedä oikeastaan hirveesti asioita,mitä hän ei osaisi. Pärjää aivan kaikessa. Luki tai ei. 9 ällää on kirjoittanut myös .

Kyllä hän ne kirjat on vähintään kerran lukenut, eli en sanoisi "melkein lukematta", sanoisin vaikka että pienellä panostuksella tms. Eli ei ole päässyt lukematta. Vaikka olisi kuinka älykäs, ei opi uutta asiaa käymättä uutta asiaa mitenkään läpi. Et esim. opi kreikkaa lukematta/kuulematta, vaikka olisit kuinka älykäs.

Sulta ei oo kuule kysytty yhtään mitään! Enköhän mä sivusta seuranneena tiedä kaverin tekemiset paremmin kuin sinä,joten älä tuu esittämään näsäviisasta, kun et tiedä asiasta yhtään mitään :)

Vierailija
29/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverini on päässyt oikikseen melkein lukematta . Kyllä se on mahdollista,jos on oikeasti todella älykäs. Sellainen hän on. En tiedä oikeastaan hirveesti asioita,mitä hän ei osaisi. Pärjää aivan kaikessa. Luki tai ei. 9 ällää on kirjoittanut myös .

Kyllä hän ne kirjat on vähintään kerran lukenut, eli en sanoisi "melkein lukematta", sanoisin vaikka että pienellä panostuksella tms. Eli ei ole päässyt lukematta. Vaikka olisi kuinka älykäs, ei opi uutta asiaa käymättä uutta asiaa mitenkään läpi. Et esim. opi kreikkaa lukematta/kuulematta, vaikka olisit kuinka älykäs.

Sulta ei oo kuule kysytty yhtään mitään! Enköhän mä sivusta seuranneena tiedä kaverin tekemiset paremmin kuin sinä,joten älä tuu esittämään näsäviisasta, kun et tiedä asiasta yhtään mitään :)

Kerro nyt, miten ihmisen päähän tulee asiat, joista hän ei ole koskaan kuullutkaan? Se ei kyllä ole älykkyyttä, vaan jotain noituutta.

Vierailija
30/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai eikö lahjat riittäneet lukematta Harvardiin tai Yaleen? Oletpa heikkolahjainen, sillä tällä palstalla melkein puolet on opiskellut toisessa näistä.

Vierailija
31/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö. Kukaan ei ole luonnostaan niin älykäs, että tietää etukäteen, mitä pääsykoekirjoissa lukee. Koulussa voi pärjätä ihan hyvin lukematta, jos on osallistunut opetukseen, mutta pääsykokeisiin ei ole mitään opetusta, jossa se tieto olisi saatavilla. Tämä nyt on yhtä paksua kuin jos minä sanoisin, että minä tiedän puhelinnumerosi, vaikka et ole sitä minulle kertonut.

Voi jessus sentään. Tuntemattomat ihmiset yrittää väittää vastaan. Mun kaverini ei ole lukenut edes kertaa lävitte ! Erinnäisten syiden takia. Mitä jos lopettaisitte katkerat sen kimppuun hyökkäämisen jo. Se on kumma juttu,että aina näitä monen "ällien" ihmisiä pitää mollata. Mitä se kertoo teistä ? Sivistymättömyydestä ja moukkamaisuudesta. Ei kestetä toisen menestystä,vaan mollataan. Mä oon ylpeä mun viisaasta menestyvästä ystävästäni eikä mua kiinnosta jonkun vauva-palstan av-mammojen haukkumiset!

Vierailija
32/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt, miten ihmisen päähän tulee asiat, joista hän ei ole koskaan kuullutkaan? Se ei kyllä ole älykkyyttä, vaan jotain noituutta.

Oonko mä kysynyt sulta jotain? En. Pidä huoli niistä omista asioista ja lopeta se kimppuun hyökkääminen .

Vierailija
33/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne kyllä pääse lukematta. Pääsykokeissa täytyy osata kirjat melkein lause lauseelta.

Kaveri oli pitkällä valmennuskurssilla ja opetteli ne kirjat kannesta kanteen ulkoa. Sillä tavalla pääsi sisään, ekalla kerralla vaikka luki paljon ei onnistunut.

Vierailija
34/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahaha😂

Vierailija
35/35 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä pistäny neljänneks hakutoiveeks, jos oisin tienny et Porvoossakin on alan tiedekunta.