Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sananlaskuissa piilee viisaus ja elämän onni.

Vierailija
03.07.2017 |

Ne täytyy vaan ymmärtää kaikki oikein. Se vaatii jonkinlaista älyä. Tosin osa sananlaskuista on täyttä huuhaata, kuten "hyökkäys on paras puolustus" jne. Sodankäynnissä ehkä, muttei ihmissuhteissa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kell' onni on se onnen kätkeköön"

Ymmärsin jo opiskeluaikoina olla hipihiljaa perheeni varallisuudesta ja elelin 500km päässä kotipaikkakunnastani pikkupaikkakunnalla opiskelijakämpässä ja opintotuella, kuten muutkin. Se oli hauskaa aikaa ja itsenäistyin, opin tulemaan vähällä toimeen. Uskon, että minuun olisi suhtauduttu eri tavalla, jos olisivat tienneet rahastoista ja omistusasunnosta, jotka "odottivat" opintojen loppumista ja kotikaupunkiin palaamista.

Vierailija
22/29 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan - no metsä joo, mutta jos kohtelet vaikka narsistia hyvin, niin ei se silti mukavasti pääty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ystävä lähellä, mutta vihollinen lähempänä.

Vierailija
24/29 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan - no metsä joo, mutta jos kohtelet vaikka narsistia hyvin, niin ei se silti mukavasti pääty.

Kaksinaamaisuuden tunnistaa kyllä.

Vierailija
25/29 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä viisaus piilee sananlaskussa "Joukkohaudassa et makaa yksin"?

Osaako kukaan selittää?

Vierailija
26/29 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä ystävä lähellä, mutta vihollinen lähempänä.

Vain jos olet masokisti?

Vierailija
27/29 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin..

Vierailija
28/29 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kell' onni on se onnen kätkeköön"

Ymmärsin jo opiskeluaikoina olla hipihiljaa perheeni varallisuudesta ja elelin 500km päässä kotipaikkakunnastani pikkupaikkakunnalla opiskelijakämpässä ja opintotuella, kuten muutkin. Se oli hauskaa aikaa ja itsenäistyin, opin tulemaan vähällä toimeen. Uskon, että minuun olisi suhtauduttu eri tavalla, jos olisivat tienneet rahastoista ja omistusasunnosta, jotka "odottivat" opintojen loppumista ja kotikaupunkiin palaamista.

Miksi nöyrryit? Jos minulla olisi vastaava tilanne, en pokkuroisi ihmisten edessä. Ei sovi luontooni. Minua ärsyttää suunnattomasti Suomessa tämä nilkkimäinen luonne ihmisissä, että on oltava muiden mieltymyksen mukainen. Juuri tämä ärsyyntymisen tunne saisi minut uskaltamaan tehdä päinvastoin, kuin muut haluavat minun tekevän.

Vierailija
29/29 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan se tietty valinta tehdä sinut, mutta olisi pitänyt jättää SINUT tekemättä?

Aina yhtä karmivaa, kun joku tällainen hyökkii täällä netissä. Itselle on käynyt satoja kertoja. Itse olin kyllä hyvin toivottu lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme