Vierailija

Itse olen aina ollut kai vähän kömpelö ja kohonnut itseäni pöydän kulmiin, huonekalujen yms. Enkä aina hahmota etäisyyksiä. Olen jo nuori aikuinen ja eilen kaaduin taas pyörällä ja sain isoja mustelmia. Teininä ajoin kerran vahingossa ojaan pyörällä.

• ylös 10
  • alas 0

Kommentit (8)

Vierailija

Minä. Sanoisin et enemmän hahmotus- kuin koordinaatio-ongelma. Olen ajanut pyörällä päin ihmistä selvinpäin. Lapsi samantyylinen, jotain pientä kolinaa aina.

Vierailija

Hyvä etten ole ainoa! Kai se jotain hahmotusongelmaa sitten on etäisyyksien hahmotuksessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Täällä varsinainen kohelo... Olen onnistunut polttamaan itseäni uunipellillä olkavarteen... Kahdesti! Aina mustelm(i)a jossain päin kehoa. Tää liittynee tosin siihen että teen neljää asiaa yhtaikaa, kuvitellen olevani tehokas =) tutut hokee että pitäisi malttaa ja hosumalla k-päisiä jne, oikeassa ovat.

Vierailija

Olen ihan samanlainen kuin 3! Olen myös usein polttanut itseni uunipellille, vedenkeittimen reunaan yms. Ja olen juuri sellainen että haluan tehdä asiat tehokkaasti ja kotityöt nopeasti koska inhoan niitä.

Ap

Vierailija

Mulla on ihan diagnosoitu hahmotushäiriö + aspergerin piirteitä ja kolhin itseäni päivittäin. Minulta voi myös yhtäkkiä tippua kahvikuppi tai ruokailuväline kädestä. Toinen hankala arkinen asia minulle on kaulahuivin laittaminen (!).

Minulla on myös matemaattisia vaikeuksia. Silti olen korkeakoulutettu :D 

Vierailija

Täällä myös yksi. En uskaltaisi enää edes pyörällä ajaa. Aperger-piirteitä on myös, mutta mistään hahmotushäiriöstä ei ollut puhetta, kun olin testeissä. Aina kuitenkin joku laastari sormessa, varsinkin juustohöylä on pirullinen kapine. :D

Vierailija

Täysin tuttua :D olen aika energinen ja huono keskittymään. Jos vaikka puhun jonkun kanssa samalla kun liikun, niin ihan varmasti telon itseäni. Jatkuvasti kolautan itseni huonekaluihin, varsinkin sormet onnistun aina kolauttamaan pöytään tms - ihan siis omassa kodissani, missä tiedän kyllä tavaroiden sijainnin. Törmäilen myös oviin ja seiniin. Olen onnistunut saamaan ison haavan leukaan törmätessäni seinään. Siitä jäi siis arpi. Onneksi meikkivoiteet on keksitty... Samoin ollut useamman kerran musta silmä samasta syystä. Jalat ovat jatkuvasti mustelmilla. Huono koordinaatiokyky lienee syynä. Olen todella huono esim. Tanssimisessa, en vain osaa tehdä käsillä ja jaloilla samaan aikaan eri liikkeitä. Olen kyllä hyvä keskittymään silloin kun on tarvetta, esim luennoilla ja koulutehtäviä tehdessä. Olen vuoden aikana kolhinut itseäni useammin kuin miesystäväni koko elämänsä aikana. Lapsesta asti ollut sama meno. Välillä ärsyttää kun näistä jää näkyviä vammoja ja polvet olen lapsena onnistunut telomaan niin, että vaivaavat edelleen. Toisaalta, tekevälle sattuu :D

Vierailija

Mä kuvailisin itseäni enemmin sählääjäksi kuin kömpelöksi. En keskity siihen mitä teen ja touhottaessa tulee otettua vahingossa iskua sinne sun tänne.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat