Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istun työpaikan vessassa itkemässä ja haluan kuolla

Vierailija
03.07.2017 |

Mä en vaan jaksa enää, turhauttaa niin paljon olla minä. Oon 24-vuotias, mutta musta tuntuu että mun pää vaan hajoaa käsiin. Asiat ei pysy mielessä, unohtelen, sekoan sanoissa ja pelkään jatkuvasti olevani sekoamassa. Olin joskus kai työssäni hyvä, nyt olen tehnyt maailman tyhmimpiä mokia ja saan kuulla niistä. En jaksa pitää huolta itsestäni tai sosiaalisesta elämästäni, töiden jälkeen makaan vaan sohvalla tai sängyssä, aika usein juon että voisin vaan nukkua eikä tarvitsisi ajatella. Oon vaan niin naurettavan väsynyt, etten jaksa enää edes pestä hampaitani ellen ole lähdössä mihinkään. Ajatus siitä, että pitäisi jaksaa mennä suihkuun ahdistaa niin paljon, että itkettää lisää.

Vähän säälittää muut ihmiset, kun joutuvat katselemaan mua. Kuitenkin toisaalta en myöskään jotenkin pysty tappamaan itseäni, koska ahdistaa ajatus siitä, että aiheuttaisin sillä ehkä tarpeetonta mielipahaa perheelleni.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin kanssa puhumaan, heti.

Vierailija
2/18 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuunpalaminen!(?) Ota nyt hyvä ihminen pahimpaan hätään saikkua! Ja käy jollekin juttelemassa olostasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin

Vierailija
4/18 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet masentunut, lääkäriin

Vierailija
5/18 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vessoissa ei enää ole yläsäiliöitä, josta roikkuu naru.....

Vierailija
6/18 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hyvä ihminen terveydenhoitajalle puhumaan tuosta! Vaikken mitään muuta jaksa tehdä, tee se. Sinua neuvotaan siellä.

Sano; mä en enää jaksa elää näin. Olen masentunut ja Haluan kuolla ja mietin sitä päivittäin. Auttakaa, minua pelottaa että toteutan suunnitelmani.

Vierailija
7/18 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vessassa palstaillaan samalla

Vierailija
8/18 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus  <3 Sinulla on voimat ovat nyt selvästi ihan loppu ja tarvitset apua että pääset taas elämän syrjään ja normaaliin arkeen kiinni. Mene juttelemaan työterveyshuoltoon tai varaa aika lääkärille julkisen puolen kautta. Ole jompaan kumpaan yhteydessä mahdollisimman pian - varmasti tuntuu että hoitoon hakeutumisessa on korkea kynnys mutta kun sen ensimmäisen puhelun saat hoidettua, olet jo avun piirissä. :)  Kerro lääkärille tämä sama minkä kirjoitit tänne ja tietty kaiki muukin miltä tuntuu ja ota apu vastaan. Jaksamista sinulle - kaikki kääntyy vielä hyväksi!

Vierailija
9/18 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus. Kuulostaa todella tutulta.

Mikä sua ahdistaa eniten? Työ? Parisuhde? Tulevaisuus yleensä?

Mä aloin pikkuhiljaa, pala palalta päästämään irti ahdistavista asioista, työpaikan vaihto (olin työttämänä noin 7kk ennen uutta, mutta oli pakko lopettaa työ.), ero parisuhteesta ja tulevaisuuden suunnitelmat uusiksi, tein pitkän ajan suunnitelman ja lähitulevaisuuden suunnitelman. Askel kerrallaan eteenpäin, nyt onneksi tulevaisuus ei ahdista.

Nämä muutokset tapahtuivat mulla 1.5v aikana, eli se ei ole mikään nopea muutos. Päästä irti kaikesta, mikä ahdistaa sua. Mä jäin työttömäksi, se oli mielenterveyden kannalta parempi vaihtoehto kuin mun edellinen työpaikka. Alan vaihto voi myös auttaa, etsi uusia harrastudia yms! Tsemppiä!

Vierailija
10/18 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vessassa palstaillaan samalla

Palsta aiheuttaa riippuvuutta, kuten hirttoköysikin.

Vierailija
11/18 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa nyt saman tien ensimmäinen aika yksityiselle läökäriasemalle, jonne ehdit sieltä ja mene juttelemaan tilanteestasi. Sano työpaikalla, että tulit huonovointiseksi.

Onko ketään, jonka luona voisit mennä illaksi juttelemaan?

Ystävälläni oli masennus monta vuotta. Hän oli aivan kuten sinä nyt, saman ikäinenkin. Mutta hän pääsi siitä yli. Nyt hän elää tasapainoista elämää, tekee työtä, josta pitää, on perhe. Asiat voivat parantua!

Sinulla on kaikki edessä! Tarvitset vain vähän tukea!

Vierailija
12/18 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samoissa tunnelmissa. Koita hakea apua. Ehkä se auttaa, ehkä ei, mutta on aina se mahdollisuus, että se auttaa. Suosittelen, että lääkärissä yrität vaikuttaa mahdollisimman surkealta. Mulla on kestoiloinen naama ja olemus. Elämäni on oikeasti aivan karseaa, mutta kukaan ei usko mitään. Edes tavalliset lääkärit eivät uskoneet kuvauksiani fyysisistä jutuista, kunnes testit todistivat, että olin vakavasti sairas. Jonain päivänä varmaan paukahdan kuin iso ilotulitusraketti, siis fyysisesti. Mussa tuntuu olevan niin paljon painetta jossain tuolla sydämen tienoilla. Singahdan vain yläilmoihin ja räjähdän. Suuren pamahduksen sijaan kuuluu sekopäistä naurua, joka puhkoo tärykalvoja.

Toivon sulle parempia vointeja. Hae apua, äläkä piilottele mitään. Jos et pysty ilmaisemaan huonoa oloa, opettele näyttelemään, jotta joku uskoo. Itkeminen on hyvä. Tarvitset apua.

Vierailija
13/18 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminnan aiheuttamia oireita. Mars lääkäriin. Tai narsistivanhemman. Tai molemmat.

Vierailija
14/18 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä päihteet

Vierailija
15/18 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus. Mene lääkäriin.

Vierailija
16/18 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri määrää nappeja, ei muuta. Kannattaa lähtökohtaisesti ajatella että kaikki lähtee omasta itsestä, ei siihen lääkärit auta. Elämä on välillä paskaa.

Vierailija
17/18 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri määrää nappeja, ei muuta. Kannattaa lähtökohtaisesti ajatella että kaikki lähtee omasta itsestä, ei siihen lääkärit auta. Elämä on välillä paskaa.

Kyllä niitä nappeja kannattaa kokeilla, monet ovat saaneet niistäkin apua pahimpaan tilanteeseen. Voivat toimia "kainalosauvoina" kunnes esim. jaksaa itse alkaa tehdä töitä paranemisen eteen; liikkua, järjestellä elämää jne. Pikakeino eivät lääkkeetkään ole. Paraneminen vie aina aikaa.

Vierailija
18/18 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kilpirauhasen vajaatoiminnalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä