Lähes halvaannuttava raskauspahoinvointi ja miehen painostus seksiin
Miten olette hoitaneet asian? Kärsin todella voimakkaasta raskauspahoinvoinnista joka vielä korostuu näin helteellä. Viikkoja nyt 11+3 joten toivon mukaan pian helpottaisi.
Pelkkä suutelu saa minut oksentamaan ja itse yhdyntä on sitä, että puren tyynyä ja pidättelen oksennusta. Olen nyt viikon ajan kieltäytynyt seksistä ja pyytänyt miestä ymmärtämään. Silti hän painostaa minua ihan jatkuvasti, useita kertoja päivässä. Äsken sanoin, että äkkiä sitten, niin suuttui siitäkin ja pitää nyt mykkäkoulua.
Tiedän, että miehellä on tarpeensa, mutta onko se oikein, että minä joudun oksentelemaan sen vuoksi? Olen muutenkin nykyään kotini vanki koska en pahoinvoinnin vuoksi voi oikein käydä missään.
Olisiko kellään siis mitään vinkkiä?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt pihtaat niin miehesi pettää sinua muutaman viikon kuluessa. Ja se on silloin ihan omaa syytäsi,
Ja jos mies pettää, saa hän nauttia viikonloppuisyydestä sekö elareista. Omapa on syy.
Mies kuulostaa idootilta. Normaali mies ei halua yökkivää ja vihertävää naista.. Ehdottaisin, että vaadit seksiä jossa olet kontallasi ja otat saavin viereen. Oksennat ihan suoraan siihen saaviin ja sanot miehelle että "anna mennä vaan". Ei voi syyllistää sinua ja jos hänen mielestään tuo että sinä oksennat ja hän panee on seksiä niin tiedät varmaan, että tämä suhde oli tässä.