Tampereella paha huumeongelma
Aihetta on sivuttu täälläkin ja monet ovat kertoneet miten Treen keskustasta on tullut rauhaton. Nyt Aamulehdessä oli monta juttua tästä käsiin räjähtävästä huumeongelmasta, johon ratkaisuksi tarjotaan lähinnä kai avohoitoa.
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/paihdeammattilaiset-tampereen-huumehoi…
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Tampere on perseestä. Apinat(simpanssit) ovat tampereen syöpä. Huumeet on hyvä pitää laittona. Huumeet ovat pahoja.
Ja ongelma on ilmestynyt aivan lähivuosina, meno on kuin Mosambikissa... en tunnista paikkaa enää kaupungiksi jossa olen aikaisemmin elänyt.
Eilen sunnuntai päivällä Tampereella, kaupunki täynnä roskaa, paskaa, sekasin olevia nuoria, Hyi hel vetti.. Pistää vihaksi, että omaa kotikaupunkia ei vaan enää edes tunnista. Onneksi kohta talvi ja pakkaset..
Vierailija kirjoitti:
Eilen sunnuntai päivällä Tampereella, kaupunki täynnä roskaa, paskaa, sekasin olevia nuoria, Hyi hel vetti.. Pistää vihaksi, että omaa kotikaupunkia ei vaan enää edes tunnista. Onneksi kohta talvi ja pakkaset..
Ajat muuttuu. Ei ole muiden ongelma jos et pysy kehityksessä mukana.
No, on niitä paljon mukavampiakin kaupunkeja kuin Tampere, mutta en nyt pitäisi sinänsä ikävää huumeitten käyttöä suurimpana syynä.
Täällä jengi kyräilee ja viihtyy vain omissa porukoissaan (oli sitten huumeporukka tai äitien lastenvaunuajot).
Keskusta on pilalla. Nytkin vkonloppuna joku nainen käveli puukotettuna pitkin Hämeenpuistoa. Siellä asuu paljon narkkareita sossun tuella eikä kukaan puutu asiaan kun ei uskalla. Voi nirri lähteä.
Vierailija kirjoitti:
No ei kaikkeen voi millään riittää rahaa.
Pitää olla tunnelia ja ratikkaa ja maauimalaa ja sensellaista. Ne on kalliita hankintoja kaikki sellaset. Sairaat, vanhukset, lapset ja huumehörhöt jne. eivät ole Tampereen tärkeyslistan top kympissä. Tokkopa edes viidessäkympissä!
Näinpä!
Tosi pahaan suuntaan on Tampere menossa. Budjetti jatkuvasti alijäämäinen, terveyshuolto on mitä on, kiireellisessä hammaslääkärin ajanvaruksessakin on yksi numero mihin koko kaupunki jonottaa ja aikoja saa vain päiväksi kerrallaan. Jos et onnistu saamaan aikaa, eikun seuraavana päivänä uusi soittorumba!
Mutta valtuusto pohtii ratikka-allianssin tekemistä naapurikuntien kanssa ja lisää ratikkasuunnitelmia, Hiedanrannan luksuskaupunginosaa suunnitellaan ja Näsijärven täyttämistä niiltä kohdin, vaikka hallinto-oikeus on antanut kielteisen päätöksen jne.
Olen alkanut miettiä muuttoa muualle. Keskustassa on todella lisääntynyt kaikenlainen epämääräinen aines ja siihen kun vielä lisää ne lukemattomat ma-tut jotka kaupunkiin oli pakko sijoittaa, niin onhan siellä aika epämiellyttävää kulkea nykyään.
Lisää huumepoliiseja suomeen kiitos...
jos tyrehdytetään huumeiden tuonti jne niin mitäs ne sit vetää.
Vierailija kirjoitti:
Lisää huumepoliiseja suomeen kiitos...
jos tyrehdytetään huumeiden tuonti jne niin mitäs ne sit vetää.
Varmaan niitä huumepoliisien maahantuomia aineksia sitten :)
Tampereella rahat laitetaan ratikkaan mutta Tampereella rehottavaan huume- ja hormonikauppaan ei poliitikot halua puuttua.
. Eikös siellä juuri jaettu 90 vuotta tumioita 28 diilerille juur Tampereella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajat muuttuu. Ei ole muiden ongelma jos et pysy kehityksessä mukana.
Kehitys ja rappio on eri asioita.
6 vuotta kulunut eikä muutosta parempaan.
Vierailija wrote:
Tämän voi itse kukin todeta kävelemällä Hämeenkadun päästä päähän. Joka paikassa on sekaisin olevia nuoria ja vanhempiakin ihmisiä. Kukaan ei välitä eikä ole mitään valvontaa, vaikka esim. Tullintori on näiden hengailupaikka.
Katkolle ei pääse, annetaan vaan subua kouraan ilmeisesti ja ajetaan kadulle.
Mulla on Tampereella aina niin paljon tekemistä, etten jaksa ihmetellä paikallisia spurguja. Sitä kutsutaan omaksi elämäksi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tämän voi itse kukin todeta kävelemällä Hämeenkadun päästä päähän. Joka paikassa on sekaisin olevia nuoria ja vanhempiakin ihmisiä. Kukaan ei välitä eikä ole mitään valvontaa, vaikka esim. Tullintori on näiden hengailupaikka.
Mulla on Tampereella aina niin paljon tekemistä, etten jaksa ihmetellä paikallisia spurguja. Sitä kutsutaan omaksi elämäksi.
Palstan pienennetyt fontit aiheuttaa tuon ongelman, että huononäköisellä menee tekstit sekaisin, kun nappaa vääriä toimintoja vahingossa, mutta palsta on uudistettu käyttäjäystävällisemmäksi. Joten en jaksa välittää.
Ei sitä nääsimistä selvinpäin kestä katsella.
Tampere hyvä kaupunki. Ei sinne keskustaan tarvi mennä kuin joskus. En kävisi ollenkaan jos ei tarvitsisi vaihtaa bussia.
Sokoksen edessä aina sama kännikööri. Ostokset tilaan verkkokaupasta. Toki olisi kiva kierrellä keskustassa. Kuitenkin meidän koti on rauhallisella alueella.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tai kapeakatseista/ silmät kiinni elämistä.
Kansanedustaja olet?
Tampereella on narkkarit pistäneet silmään jo 20 vuotta sitten, kun opiskelin siellä ja kuljin bussilla. Linja-autoasemalla oli siihen aikaan Nervi neulojen vaihtopiste. Siinä sitä porukkaa notkui nurkissa.
Vierailija wrote:
Paljon vihervasemmistolaisia, tosin en minäkään pystyisi olemaan selvin päin tampereella.
entä pelkät vihreät tai vain vasemmistolaiset? pystyykö paatunut hoke edes käsittämään enää, että ovat 2 eri puoluetta?
Tampere on perseestä. Apinat(simpanssit) ovat tampereen syöpä. Huumeet on hyvä pitää laittona. Huumeet ovat pahoja.