Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet jo 40v miehet ovat perseettömiä? Mahaa löytyy ja muuta massaa mutta ei lihaksia? Surkastuuko ne?

Vierailija
02.07.2017 |

sitten nämä ovat viel tosi kärkkäitä arvostelemaan naisten ulkonäköä :)

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41v kirjoitti:

Mun kommentti oli sitten poistettu.

Lainaa omaa viestiäsi, niin ainakin lainaus jää palstalle.

Vierailija
42/61 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin tästä asiasta välittämisen sen jälkeen kun olin kaatanut 40 naista (25-vuotiaana) koska katsoin saaneeni tarpeeksi pillua eikä ollut enää syytä pitää itseään kunnossa. Ja ihmettelen näin jälkikäteen että edes vaivauduin koko hommaan...

No sinä oot sitten niitä harvoja "valaistuneita", onnittelen. Kun kattoo esim. näitä viidenkympin villityksestä kärsiviä papparaisia jotka juoksee kiimoissaan meidän nuorten naisten perässä, niin ei voi oikein muuta kuin naamapalmuilla ja hävetä niiden puolesta. Tulee vaan mieleen, että "eikö noikaan koskaan kyllästy?? huoh".

Pariutuneet liian nuorena/ennen kuin statuksensa on noussut ja jäänyt keräämättä tarpeeksi (hyviä) kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä sitä miehen hanuria tarviit?

Vierailija
44/61 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ovat läpi elämän lihaksettomia laihaläskejä ?

Vierailija
45/61 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma purkaa katkeruuttaan kun ei taaskaan kelvannut kenellekään vaikka koko viikonlopun päivysti mummotunnelissa. Parhaat gepardikuviot päällään.

Vierailija
46/61 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta että yli 40v miehillä alkaa olla sellaiset pallomahat että oman munansa näkevät enää peilin kautta. Ja viiskymppisillä melkein kaikilla. Ja tikkukoivet. Tulee mieleen topsypuikoilla kävelevä tomaatti. Sitten jos ne treenaa, niin vain painoja nostelevat, sitten on hartiat korvissa ja kumara asento, jossa asennossa on tietysti helpoin kantaa sitä pallomahaa. Ja nämä sitten ihmettelevät etteivät kelpaa kauniille mimmeille ja karsastavat ikäisiään naisia.

Naiset käyvät yleensä joukkoliikunnoissa, jumppatunneilla, joissa kehitetään kaikkia lihaksia, miehet eivät.

Vierailija
47/61 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin tästä asiasta välittämisen sen jälkeen kun olin kaatanut 40 naista (25-vuotiaana) koska katsoin saaneeni tarpeeksi pillua eikä ollut enää syytä pitää itseään kunnossa. Ja ihmettelen näin jälkikäteen että edes vaivauduin koko hommaan...

Tuohan on vähän. Itse olin "kaatanut" yli 70 miestä tuohon mennessä. Ai, mutta nyt alkaa huorittelu katsoppas kun olen nainen!

Vierailija
48/61 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totta että yli 40v miehillä alkaa olla sellaiset pallomahat että oman munansa näkevät enää peilin kautta. Ja viiskymppisillä melkein kaikilla. Ja tikkukoivet. Tulee mieleen topsypuikoilla kävelevä tomaatti. Sitten jos ne treenaa, niin vain painoja nostelevat, sitten on hartiat korvissa ja kumara asento, jossa asennossa on tietysti helpoin kantaa sitä pallomahaa. Ja nämä sitten ihmettelevät etteivät kelpaa kauniille mimmeille ja karsastavat ikäisiään naisia.

Naiset käyvät yleensä joukkoliikunnoissa, jumppatunneilla, joissa kehitetään kaikkia lihaksia, miehet eivät.

Se on se Hk.n sininen ja Karjala.

Vierailija
49/61 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikilla mun ex-miesystävillä on tollainen pallomaha ja ei peffaa. Neuvoin eräälle tekemään vatsalihasliikkeitä, mutta oli liian pahasti sanottu ja äijäthän on itsepäisiä, turha niille on mitään sanoa. Saati että neuvoisin kyykkäämään, se on naisten hommaa :D

Mutta mitä vanhempaa miestä katsoo, niin vatsan alueella se rasva on, se on kai jokin luonnonoikku..

Vierailija
50/61 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkästä aikaa täysin spontaani repeäminen - kiitos siitä :D

Vierailija
51/61 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehillä vaan usein sitä lihasmassaa on enemmän kuin naisilla. Taidat olla hieman kateellinen. Halusit fitnekseen, et jaksanut rehkiä, luovutit ja nyt haukut katkerana miehiä. Viestistä suorastaan paistaa läpi tyytymättömyys omaan kroppaansa. Menisit sinäkin sinne salille, niin saattaisit päästä timmiin kuosiin. Täällä muiden solvaaminen ei muuta sun vartaloa parempaan suuntaan. Mutta vikahan on aina jossain muussa, jos itse on laiska ja epäonnistuu.

Vierailija
52/61 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella täytyy olla päässä vikaa jos katselee miesten perseitä. Se ei liity mieheyteen millään lailla kuten vaikka pituus ja leveät hartijat

Vierailija
53/61 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa katkeraa tilitystä. Tekisitte itsellenne jotain niin voisitte olla onnellisempia. Tuollaisesta sapen syöksemisestä saa syövän.

Vierailija
54/61 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerran naiset huutivat ohi ajavasta autosta, että onpas hyvä perse. Kroppani on kyllä ihan hyvässä kunnossa, mutta sinkkuna taidan pysyä. Asun maaseudulla, joten tarjontaa ei ole, tunnen paljon poikamiehiä , mutten yhtäkään naista joka olisi sinkku vasten tahtoaan. 

Vierailija
55/61 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

fitness päivikki kirjoitti:

Kyllä miehillä vaan usein sitä lihasmassaa on enemmän kuin naisilla. Taidat olla hieman kateellinen. Halusit fitnekseen, et jaksanut rehkiä, luovutit ja nyt haukut katkerana miehiä. Viestistä suorastaan paistaa läpi tyytymättömyys omaan kroppaansa. Menisit sinäkin sinne salille, niin saattaisit päästä timmiin kuosiin. Täällä muiden solvaaminen ei muuta sun vartaloa parempaan suuntaan. Mutta vikahan on aina jossain muussa, jos itse on laiska ja epäonnistuu.

Itse kilpailen kyseisessä lajissa, treenaan 5-7 kertaa viikossa ja olen huomannut ihan saman jos ei miehiä salilla lasketa. Pallomaha tikkujalat tai sitten laiha kun puukeppi, laihaläski yleensä tai sellanen isivartaloinen ovat yleiset kropat. Onneksi mieheni on fiksu ja omistaa myös aivojen kiusaksi lihakset jotka näkyvät.

Vierailija
56/61 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fitness päivikki kirjoitti:

Itse kilpailen kyseisessä lajissa, treenaan 5-7 kertaa viikossa ja olen huomannut ihan saman jos ei miehiä salilla lasketa. Pallomaha tikkujalat tai sitten laiha kun puukeppi, laihaläski yleensä tai sellanen isivartaloinen ovat yleiset kropat. Onneksi mieheni on fiksu ja omistaa myös aivojen kiusaksi lihakset jotka näkyvät.

Aivojen lisäksi, autocorrect

Vierailija
57/61 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikilla mun ex-miesystävillä on tollainen pallomaha ja ei peffaa. Neuvoin eräälle tekemään vatsalihasliikkeitä, mutta oli liian pahasti sanottu ja äijäthän on itsepäisiä, turha niille on mitään sanoa. Saati että neuvoisin kyykkäämään, se on naisten hommaa :D

Mutta mitä vanhempaa miestä katsoo, niin vatsan alueella se rasva on, se on kai jokin luonnonoikku..

Siksipä en vanhempia miehiä katsokaan. Kyllä sitä alkaa olemaan jo siinä iässä, että katse on alkanut kiinnittymään vain ja ainoastaan nuorempiin miehiin. Yleensä korostetaan kuinka visuaalisia olentoja miehet ovat, ja naisten kykyä nähdä miehet seksuaalisina objekteina vähätellään. Kyllä useimmat naiset arvostavat mieskomeutta, mutta me emme vain "saa" sanoa sitä ääneen, ainakaan samalla tavalla kuin miehet hehkuttavat naiskauneutta. Vastaavasti meidän naisten täytyy antaa ymmärtää, että miehissä vain sisin ratkaisee, ettei syntyisi mitään mielipahaa miehille "naisten harjoittamasta pinnallisuudesta". Miehet kyllä saavat kommentoida vapaasti naisten rumuudesta. Siltä ainakin tuntuu.

Vierailija
58/61 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolla on surkastunut pylly :D

No joo, jos mies on intellektuelli eli hänen kanssaan tulee juttuun, niin voin antaa surkastumisen anteeksi, mutta seksikkäällä miehellä on rintalihakset ja pylly.

Vierailija
59/61 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen treenaa oikeasti kovaa.

Vierailija
60/61 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasatyöntö kirjoitti:

Harva nainen treenaa oikeasti kovaa.

Kevyemmälläkin treenillä ja terveellisellä ruokavaliolla pärjää hyvin. En tähtää mihinkään fitnesskroppaan (kenellä taviksella on sellaiseen edes aikaa?). Riittää kunhan pysyy hoikkana ja muodot jokseenkin siellä missä niiden kuuluukin olla. Miestenkin ulkoista olemusta kohentaisi jo paljon se, että jättäsivät ne makkarat ja kaljat kaupan hyllylle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme