Miehen syytä et myöhästyimme lomalennolta!! Ja nyt hän syyttää mua!!
Mies ei tullu ajoissa portille ja nyt mun sisko on lastensa kanssa yksin Kreikassa!! Ihan hirveä tilanne ja mies syytttää mua vaikka oma vikansa.
Varmaan erotaan nyt!
Kommentit (274)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies lähti kahvilaan lämmittämään lapselle sosetta mikrossa ja silloin alettiin ottaa koneeseen. Mieheltä meni 25 minsaa. Ja sit ei päästy enää koneeseen kun tietsikat omi suljettu ja joku ovi oli kiinni.
ApSiinä tuli sosepurkille hintaa monta tuhatta euroa. Olisiko ehkä kannattanut odottaa koneeseen asti? Thank god mulla ei ole omia lapsia! :-)
Varmaan ihan hyvä tosiaan että sulla ei ole lapsia, mutta tuossa ap:n tapauksessa myöhästymiseej ei johtanut se tosiasia, että heillä on lapsi, vaan ap:n ja hänen miehensä tyhmyys.
No kyllä vika on teidän molempien. Sinä käskit miestä lämmittämään ruokaa vaikka boarding oli käynnissä ja mies oli niin torvi että suostui.
Voitte ihan yhteisesti syyttää itseänne ja toisianne.
Mieheni lähtee lähes aina ja joka kerta juuri ennen boardingia paskalle. Siis sannoo vaan että pitääpä mennä.
Kun sähisen sille että et mene ja etkö voi odottaa koneeseen asti, niin toteaa aina mulle että huomaa kyllä etten ole armeijaa käynyt. Siellä oppii että silloin mennään kun siltä tuntuu eikä säästellä parempiin hetkiin.
Joskus se jää vielä kyydistä, kun meillä on joku lyhyt vaihto jossain.
Moni epäilee avausta ja pitää tapausta mahdottomana. Miksi, selittää nyt oikeasti että mikä siinä on uskomatonta?
Lennän aika paljon ja joka ikinen kerta lentoasemalla kentästä riippumatta on kuulutettu useampaankin otteeseen viimeistä kuulutusta jne. lennoille, monestihan matkustajia ei kuuluteta nimeltä siinä vaiheessa vaan mainitaan vain lento ja kohde. Eli aina, siis AINA, on joku useampi matti/maija myöhäinen jolle ajallaan oleminen on mahdoton käsite. Ja jos ei ole kuulutettu, on syynä se että lentoasema noudattaa hiljaisen kentän politiikkaa ja jättää tällaiset turhat kuulutukset itsestään selvistä asioista tekemättä.
Eli kertokaapa, mikä muka mättää avauksen uskottavuudessa? Rouva #36 voi vaikka aloittaa.
Heh heh, ei pidä paikkaansa. Minä ja rouva olimme lomalennolla kreikassa, ja odotimme kotiinlähtöä kentällä, ja ihmettelin, miksei lähtöä kuuluteta. Kreikkalainen virkanainen juoksee eestaas ja kysyin ,että mikä hätänä, meidän kone lähtee juuri. Juoksimme virkailijan kanssa koneelle, ja pääsimme koneeseen, tosin saimme paheksuvia katseita muilta. Lähtö myöhästyi JÄRKYTTÄVÄT 3 MINUUTTIA.
Opetus, lomalentokone odottaa, että kaikki torvelot pääsevät mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni lähtee lähes aina ja joka kerta juuri ennen boardingia paskalle. Siis sannoo vaan että pitääpä mennä.
Kun sähisen sille että et mene ja etkö voi odottaa koneeseen asti, niin toteaa aina mulle että huomaa kyllä etten ole armeijaa käynyt. Siellä oppii että silloin mennään kun siltä tuntuu eikä säästellä parempiin hetkiin.
Joskus se jää vielä kyydistä, kun meillä on joku lyhyt vaihto jossain.
Juuri näitä löytyy paljon. Istutaan tunti-kaksi joutilaana portilla selaamassa halvinta samsungia ja sitten kun boarding ollaan aloittamassa ja hyörinä alkaa, keksitäänkin käydä vielä tupakalla/ostoksilla/vessassa/vikalla lähtökaljalla ja monesti nämä palvelut voivat kaukanakin portilta. Miksi näin? No koska huono elämänhallinta, hällä-väliä ja kato pitää vähän elää!1! asenne.
Vierailija kirjoitti:
No mä sanoin miehelle et käy lämmittämässä sosepurkki. Ajattelin et lapsen voi syöttää kun odotellaan lähtöä turvavöissä. Ja olikin jo lapsen ruoka-aika.
Mutta 25 minuuttia! Ja mä selitin kyllä portilla, et lapsen täytyy saada lämm
Siis olittekin jo koneessa turvavöissä ja odotitte ,että kone lähtee rullaamaan =D Olet sin ap kyllä suuri humoristi =D
Vierailija kirjoitti:
Moni epäilee avausta ja pitää tapausta mahdottomana. Miksi, selittää nyt oikeasti että mikä siinä on uskomatonta?
Lennän aika paljon ja joka ikinen kerta lentoasemalla kentästä riippumatta on kuulutettu useampaankin otteeseen viimeistä kuulutusta jne. lennoille, monestihan matkustajia ei kuuluteta nimeltä siinä vaiheessa vaan mainitaan vain lento ja kohde. Eli aina, siis AINA, on joku useampi matti/maija myöhäinen jolle ajallaan oleminen on mahdoton käsite. Ja jos ei ole kuulutettu, on syynä se että lentoasema noudattaa hiljaisen kentän politiikkaa ja jättää tällaiset turhat kuulutukset itsestään selvistä asioista tekemättä.
Eli kertokaapa, mikä muka mättää avauksen uskottavuudessa? Rouva #36 voi vaikka aloittaa.
Se on epäuskottavaa, että kukaan kertakaikkiaan voisi olla noin idiootti. Ap siis jäi portille odottamaan kun mies lähti lämmittämään sosetta, huomasi että boarding alkoi eikä osannut esim. soittaa miehelle tai mennä itse lapsineen koneeseen. Ei noin tyhmä ihminen takuulla osaa edes varata lomamatkaa, joten siksi en usko todeksi.
Myös 25 min jossain soseen lämmityksessä kuulostaa uskomattomalta. Johan se sose ehti uudestaan jäähtyä.... Ja jos boarding alkaa 1/2 h ennen koneen lähtöä niin aika tyhmä täytyy olla jos siinä vaiheessa lähtee jonnekin 25 minuutiksi ymmärtämättä palata viimeistään 15 minuutin mentyä jolloin vielä voisi ehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän täytyy olla provo,kukaan ei ole noin tyhmä,että tuossa vaiheessa lähtisi lämmittää jotain sosetta.
Hei nyt! Meidän vauva on saanut jo neljä vuotta soseen samalla kellonlyömällä. Elimistö todellakin tottui rutiineihin.
Luojan kiitos me ollaan erittäin boheemi perhe.
Itse asiassa se sose olisi parempi lämmittää siellä koneessa, sillä ei niiden lentoaseman ravintoloiden tarvitse lämmittää mitään ulkopuolisia aterioita ihmisille jotka eivät ole heidän asiakkaitaan. Koneessa olisitte sentään lentoyhtiön asiakkaita.
Provohan tää on koko juttu neljävuotiaasta vauvasta, mutta mainitsinpa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän täytyy olla provo,kukaan ei ole noin tyhmä,että tuossa vaiheessa lähtisi lämmittää jotain sosetta.
Hei nyt! Meidän vauva on saanut jo neljä vuotta soseen samalla kellonlyömällä. Elimistö todellakin tottui rutiineihin.
Että 4 vuotias on vauva =D Eiköhän lopeteta tätä ketjua tähän :) Yritys kuitenkin 1/5
Ei vielä, sipsuja piisaa ja virvokkeita..
Miksi miehesi ei reagoinut, kun häntä kuulutettiin? Siellähän kuulutetaan monta kertaa ja sen kuulevat kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Monesti on kyse jatkolennolta myöhästyjät, koska edellinen lento on myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Monesti on kyse jatkolennolta myöhästyjät, koska edellinen lento on myöhässä.
Tai sitten ei. Näissä tapauksissa on useimmilla kentillä lentoyhtiön työntekijät vastassa saapuvia jatkomatkustajia ja ottamassa heidät hellään huomaansa jatkolentoa varten, jos kiire on oikeasti kova. Ei sitä jätetä final callin ja matkustajien itsensä varaan.
Voihan tämä ollakin totta. Tyhmä mies lähtee lämmittämään purnukkaa tuossa vaiheessa ja syyttää siitä vielä vaimoaan.
Tarinan opetus: Älä ota tyhmää miestä
Voi ei ettekö oo koskaan olleet lennolla? Boarding oli meillä puolelta ja lapsen piti saada sose tasalta. Niin aattelin että jos meillä on sose valmiiksi lämpimänä niin voidaan syöttää lasta kun odotetaan paikoillamme koneen lähtöä. Siihenhän menee aina vähän aikaa. Niin kun kello oli puoli eikä mitään tapahtunut portilla, niin sanoin miehelle että kyllä sun nyt täytyy mennä kahvilaan lämmittämään sose. Mutta mies ei lähtenyt ennen kun olin monta kertaa pyytänyt. Jos mies olisi mennyt heti kun pyysin niin oltas ehditty koneeseen mutta piti viivytellä.
No sitten kun mies lähti niin se bording alkoi. Sanoin siskolle et mene sä edeltä lasten kanssa, me tullaan kunhan saada sose. Mutta sitten kaikki kävi nopeasti ja oltiin vauvan kanssa ainoat jäljellä. Nämä lentoemännät ketkä oli portilla sanoi että nyt pitää tulla mutta kerroin että mies on lämmittämässä sosetta ja tulee ihan kohta, odotellaan hetki vielä. Niin lentoemot käski soittaa sille, mutta miehen puhelin oli jo pois päältä. Ja ne kuulutti miehen kaksi kertaa ja sanoi että nyt menee portti kiinni tuletko mukaan. Niin enhän mä voinut lähteä ilman miestä. Sitten mies tuli niin koneen ovi oli suljettu ja portti kinni. Enää ei päästy mukaan vaikka laukkuja vielä lastattiin koneeseen.
Ja mies alkoi puhua mulke että sä ja sun sose. Sisko ihan paniikissa koneessa et missä ne on. Ummikkona yksin kolmen pienen kanssa 1-5v.
Ja mies vaan jatkanut vihoittelua mulle et sä ja sun sose prkle!
Itkettää ja pelottaa siskon puolesta Kreikassa pienten kanssa.
Mies on ihan tunnekylmä narsisti näemmä, ei lohduta mua yhteen vaikka näkee miten suren ja oon huolissaan.
Ap
Yleensä nämä syötöt ja pissatukset hoidetaan siinä tuntia ennen koneeseen nousua pois alta.
On teillä lystiä. Me lähdettiin 18 porukalla, joista 1/3 osa pieniä lapsia. Kaikki pääsi koneeseen.
Millainen mahtaa olla kuulustelu paluulennon yhteydessä, jos jollekin virkailijalle selviää että sisko lentää lapsien kanssa jotka eivät ole hänen omia tai huollettavia? :O
Vierailija kirjoitti:
Voi ei ettekö oo koskaan olleet lennolla? Boarding oli meillä puolelta ja lapsen piti saada sose tasalta. Niin aattelin että jos meillä on sose valmiiksi lämpimänä niin voidaan syöttää lasta kun odotetaan paikoillamme koneen lähtöä. Siihenhän menee aina vähän aikaa. Niin kun kello oli puoli eikä mitään tapahtunut portilla, niin sanoin miehelle että kyllä sun nyt täytyy mennä kahvilaan lämmittämään sose. Mutta mies ei lähtenyt ennen kun olin monta kertaa pyytänyt. Jos mies olisi mennyt heti kun pyysin niin oltas ehditty koneeseen mutta piti viivytellä.
No sitten kun mies lähti niin se bording alkoi. Sanoin siskolle et mene sä edeltä lasten kanssa, me tullaan kunhan saada sose. Mutta sitten kaikki kävi nopeasti ja oltiin vauvan kanssa ainoat jäljellä. Nämä lentoemännät ketkä oli portilla sanoi että nyt pitää tulla mutta kerroin että mies on lämmittämässä sosetta ja tulee ihan kohta, odotellaan hetki vielä. Niin lentoemot käski soittaa sille, mutta miehen puhelin oli jo pois päältä. Ja ne kuulutti miehen kaksi kertaa ja sanoi että nyt menee portti kiinni tuletko mukaan. Niin enhän mä voinut lähteä ilman miestä. Sitten mies tuli niin koneen ovi oli suljettu ja portti kinni. Enää ei päästy mukaan vaikka laukkuja vielä lastattiin koneeseen.
Ja mies alkoi puhua mulke että sä ja sun sose. Sisko ihan paniikissa koneessa et missä ne on. Ummikkona yksin kolmen pienen kanssa 1-5v.
Ja mies vaan jatkanut vihoittelua mulle et sä ja sun sose prkle!
Itkettää ja pelottaa siskon puolesta Kreikassa pienten kanssa.
Mies on ihan tunnekylmä narsisti näemmä, ei lohduta mua yhteen vaikka näkee miten suren ja oon huolissaan.
Ap
Eiköhän siskosi selviä oikein hyvin siellä.Te tuskin olisitte selvinneet,koska teillä ei näköjään ajanhallinta ole hallussa.
Kun boarding alkaa, niin silloin todellakin mennään koneeseen eikä puuhata enää muuta. Kun kaikki paikalla olevat ja lähtöselvityksen tehneet matkustajat ovat koneessa, boarding päättyy. Eli jos joku ei tule ajoissa paikalle niin voi voi.
Miten voi olla noin uhkarohkea, että boardingin alkaessa keksii että lapselle pitää olla juuri nyt heti ruokaa? Stuertti olisi lämmittänyt ruuan koneessakin...
Milloin ihmiset oikein oppivat, että lennot lähtevät ajallaan, olipa itse kyydissä tai ei?