Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen syytä et myöhästyimme lomalennolta!! Ja nyt hän syyttää mua!!

Vierailija
02.07.2017 |

Mies ei tullu ajoissa portille ja nyt mun sisko on lastensa kanssa yksin Kreikassa!! Ihan hirveä tilanne ja mies syytttää mua vaikka oma vikansa.

Varmaan erotaan nyt!

Kommentit (274)

Vierailija
61/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos kuvitellaan, että tämä on totta, niin... Ap, mikset mennyt lapsen kanssa koneeseen ilman miestä? Minä ainakin olisin lähtenyt siskon ja lasten kanssa lomalle ja jättänyt miehen sinne kentälle ihmettelemään.

Vierailija
62/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei ettekö oo koskaan olleet lennolla? Boarding oli meillä puolelta ja lapsen piti saada sose tasalta. Niin aattelin että jos meillä on sose valmiiksi lämpimänä niin voidaan syöttää lasta kun odotetaan paikoillamme koneen lähtöä. Siihenhän menee aina vähän aikaa. Niin kun kello oli puoli eikä mitään tapahtunut portilla, niin sanoin miehelle että kyllä sun nyt täytyy mennä kahvilaan lämmittämään sose. Mutta mies ei lähtenyt ennen kun olin monta kertaa pyytänyt. Jos mies olisi mennyt heti kun pyysin niin oltas ehditty koneeseen mutta piti viivytellä.

No sitten kun mies lähti niin se bording alkoi. Sanoin siskolle et mene sä edeltä lasten kanssa, me tullaan kunhan saada sose. Mutta sitten kaikki kävi nopeasti ja oltiin vauvan kanssa ainoat jäljellä. Nämä lentoemännät ketkä oli portilla sanoi että nyt pitää tulla mutta kerroin että mies on lämmittämässä sosetta ja tulee ihan kohta, odotellaan hetki vielä. Niin lentoemot käski soittaa sille, mutta miehen puhelin oli jo pois päältä. Ja ne kuulutti miehen kaksi kertaa ja sanoi että nyt menee portti kiinni tuletko mukaan. Niin enhän mä voinut lähteä ilman miestä. Sitten mies tuli niin koneen ovi oli suljettu ja portti kinni. Enää ei päästy mukaan vaikka laukkuja vielä lastattiin koneeseen.

Ja mies alkoi puhua mulke että sä ja sun sose. Sisko ihan paniikissa koneessa et missä ne on. Ummikkona yksin kolmen pienen kanssa 1-5v.

Ja mies vaan jatkanut vihoittelua mulle et sä ja sun sose prkle!

Itkettää ja pelottaa siskon puolesta Kreikassa pienten kanssa.

Mies on ihan tunnekylmä narsisti näemmä, ei lohduta mua yhteen vaikka näkee miten suren ja oon huolissaan.

Ap

Mikähän teitä pidätteli hoitamasta homman niin, että sose olis lämmitetty esim. 15 yli ja olisitte lapponeet sen sössön vauvan naamaan ja olleet valmiina puolelta kun boarding alkaa?

Ai niin, sit olis miehen pitäny lähteä vaihtamaan kakkavaippaa.

" Boarding oli meillä puolelta ja lapsen piti saada sose tasalta....Niin kun kello oli puoli eikä mitään tapahtunut portilla, niin sanoin miehelle että kyllä sun nyt täytyy mennä kahvilaan lämmittämään sose"

Mikä tässä oli siis vaihtoehto? Jos boarding olisi alkanut minuutilleen tasan puolelta, niin sosetta ei olis tarttenut lämmittää, mutta koska se myöhästyi, niin sose pitikin mennä lämmittämään.

Miksi sosetta ei voinut käydä lämmittämässä hyvissä ajoin ennen boardingin alkua, sitten ekana koneeseen (olisitte vauvan kanssa päässeet) ja vauvalle sose naamariin sillä aikaa kun muut tulee koneeseen? Ai niin, teillä on rytmi lapsen parhaaksi ja siitä ei voi poiketa. Eli syömisen olis pitänyt tapahtua tasan klo tasan, vaikka kone olis nousukiidossa...

Kyllä teidän molempien kannattaa vaan pysytellä Suomessa. Ties mitä Kreikassa olis sattunu ja tapahtunu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa sisko kielitaidoton ja sinä ja miehesi puhutte täydellistä kreikkaa. Ummarran😎. Sulla ollut täydellisen tylsä päevä porvoossa. 00/5

Vierailija
64/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasta ei haittaa oikeasti,vaikka ruokaa ei lapattaisi suuhun minuutilleen samaan aikaan joka päivä.Jos haluaa tehdä elämästä mahdollisimman vaikeaa,niin mikäs siinä. Mut ei tartte tulla tänne valittamaan,jos ei ihan onnistu :D Ihan idioottitoimintaa..

Vierailija
65/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella saa olla baskat housussa mutta jos kone lähtee pian niin koneeseen mennään. Se on jämtti niin.

Vierailija
66/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävän huono provo. Teineilläkin on paremmat kirjoitustaidot. Saisit hävetä Ap. Mene vaikka ylilaudalle kirjoittelemaan, oli taas niin typerää/keskenkasvuista soopaa.

Vierailija
67/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy Ap:tä sääliksi onhan toi nyt ihan kauhea tilanne.

Vierailija
68/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nämä tampioiden epäonnistuneet matkakertomukset täällä. Opetelkaa matkustamisen perusjutut ja lopettakaa epäolennaisiin asioihin, kuten vessahätään tai lasten ruokiin keskittyminen.

Vierailija
69/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sun piti myös jäädä Suomeen jos olit portilla ajoissa? Mä olisin vaan lähtenyt.

Vierailija
70/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosi kävi painamassa jotain akkaa vessassa. Ei muuten voi mennä 25 minuuttia ruoan lämmitykseen.

Vierailija
71/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos kuvitellaan, että tämä on totta, niin... Ap, mikset mennyt lapsen kanssa koneeseen ilman miestä? Minä ainakin olisin lähtenyt siskon ja lasten kanssa lomalle ja jättänyt miehen sinne kentälle ihmettelemään.

Mut lapsi olis jäänyt ilman sosetta!

Vierailija
72/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä oli koneen lähtöaika ennakkoon tiedossa, mutta sen ajan käytitte omiin sosesähläyksiinne, te molemmat! Lentolippujen hinnat olisi moninkertaiset, jos koneet odottaisivat jokaista pönttöä.

Vierailija
73/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää nämä tampioiden epäonnistuneet matkakertomukset täällä. Opetelkaa matkustamisen perusjutut ja lopettakaa epäolennaisiin asioihin, kuten vessahätään tai lasten ruokiin keskittyminen.

Jokin aika sitten täällä oli Abu Dhabi - Bangkok porvoolainen, jonka mies muka ripuloi arabien vessassa 2-4 tuntia. Mistä näitä tulee.

Vierailija
74/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä käy niin, että tämä kertomus vahvistaa halveksuntaa ja vihaa vajaaälyisiä kohtaan. Lukijoista on oikein, että noin käsittämättömän tyhmille ihmisille käy huonosti.

Vierailija
75/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitsette toisenne.

Vierailija
76/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyhmä provo. Ei noin ääliöitä aikuisia ihmisiä voi olla olemassakaan.

Vierailija
77/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei ettekö oo koskaan olleet lennolla? Boarding oli meillä puolelta ja lapsen piti saada sose tasalta. Niin aattelin että jos meillä on sose valmiiksi lämpimänä niin voidaan syöttää lasta kun odotetaan paikoillamme koneen lähtöä. Siihenhän menee aina vähän aikaa. Niin kun kello oli puoli eikä mitään tapahtunut portilla, niin sanoin miehelle että kyllä sun nyt täytyy mennä kahvilaan lämmittämään sose. Mutta mies ei lähtenyt ennen kun olin monta kertaa pyytänyt. Jos mies olisi mennyt heti kun pyysin niin oltas ehditty koneeseen mutta piti viivytellä.

No sitten kun mies lähti niin se bording alkoi. Sanoin siskolle et mene sä edeltä lasten kanssa, me tullaan kunhan saada sose. Mutta sitten kaikki kävi nopeasti ja oltiin vauvan kanssa ainoat jäljellä. Nämä lentoemännät ketkä oli portilla sanoi että nyt pitää tulla mutta kerroin että mies on lämmittämässä sosetta ja tulee ihan kohta, odotellaan hetki vielä. Niin lentoemot käski soittaa sille, mutta miehen puhelin oli jo pois päältä. Ja ne kuulutti miehen kaksi kertaa ja sanoi että nyt menee portti kiinni tuletko mukaan. Niin enhän mä voinut lähteä ilman miestä. Sitten mies tuli niin koneen ovi oli suljettu ja portti kinni. Enää ei päästy mukaan vaikka laukkuja vielä lastattiin koneeseen.

Ja mies alkoi puhua mulke että sä ja sun sose. Sisko ihan paniikissa koneessa et missä ne on. Ummikkona yksin kolmen pienen kanssa 1-5v.

Mies on ihan tunnekylmä narsisti näemmä, ei lohduta mua yhteen vaikka näkee miten suren ja oon huolissaan.

Ap

Meillä nuorinkin on lentänyt/matkustanut laivassa/junassa/bussissa muutaman viikon ikäisestä alkaen eikä ikinä ole ollut ongelmaa ruokailun kanssa. Syödään kun ehditään tai on nälkä eikä kellon mukaan, mistään ei ole myöhästytty ja lapsi on aina jaksanut matkustaa kitisemättä vaikka aamuyöllä, joskus on jatkolentoakin jouduttu odottelemaan yön yli lentokentällä. Nyt hänkin on jo kouluikäinen, vahva ja terve lapsi, ei ikinä sairaanakaan vaikka ei sekuntikellon kanssa ole ruokaa tyrkytettykään.

Riittää kun on odottelun ajaksi vesipullo ja vaikka joku hedelmäsose jota ei tarvi lämmittää. Ja rintamaitokin on keksitty jos on vauva kyseessä.

Olisit mennyt lomalennon mukana ja mies ostanut liput johonkin koneeseen ja tullut omia aikojaan perässä.

Vierailija
78/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti on kyse jatkolennolta myöhästyjät, koska edellinen lento on myöhässä.

Tai sitten ei. Näissä tapauksissa on useimmilla kentillä lentoyhtiön työntekijät vastassa saapuvia jatkomatkustajia ja ottamassa heidät hellään huomaansa jatkolentoa varten, jos kiire on oikeasti kova. Ei sitä jätetä final callin ja matkustajien itsensä varaan.

Ihan itse sain juosta ja etsiä oikeaa porttia, kun olin ainoa sille jatkolennolle menijä myöhässä olevasta koneesta. 

Vierailija
79/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis miten niin et voinut lähteä ilman miestä?! Ymmärtäisin jos lapsi olisi ollut miehen mukana mutta mitä ihmettä sä sitä miestä mukaan itket, kone odotti ja sulla oli kaikki mitä tarvitset ja vielä matkaseurakin koneessa valmiina. Vai siitä soseestako tässä nyt oli kyse, et kai oikeesti sen perään haikaillut?! En tajua, oot varmaan tosi nuori, epävarma tai vastaavaa. Kukaan munikäinen (40 v) nainen, tyhmäkään, ei jäisi miettimään tossa vaiheessa missä MIES on. Ei pitäis ap kyllä sunkaan.

Vierailija
80/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sun piti myös jäädä Suomeen jos olit portilla ajoissa? Mä olisin vaan lähtenyt.

Niin. Ensin painostaa vastahakoisen ukkonsa johonkin viimehetken naurettavaan sapuskanlämmitykseen. Sitten käy, kuten olettaa saattaa, eli ukko ei ehdi koneeseen, joten ei muuta kuin itse reissuun.

Mies parka on niin tossun alla, että myöntyy tuollaiseen. Todennäköisesti oletti, että seuraa neljän päivän nalkutus, jos ei suostu ja lapsi ei saa sosetta täsmällisellä kellonlyömällä. Meni sitten suostumaan. Kuvaavaa on, että nainen ei itse lähtenyt lämmityspuuhiin, vaan laittoi miehen toteuttamaan naurettavaa oikkuaan. Ja nyt parkuu täällä, kun mies vihoittelee.

Jos tämä ei ole provo, niin toivottavasti mies älyää laittaa lusikat jakoon ja eukko saa ihan itse jatkossa toteuttaa neuroottisia älynväläyksiään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä