Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä Kristin Kreuk, Gemma Ward, Lily Cole ja Rihanna näyttäisivät, jos silmänsä olisivat lähekkäin (kuva)

Vierailija
02.07.2017 |

Tässä tulos:

http://aijaa.com/dK34E8

Olisivatko he yhtä kuuluisia kauneudestaan, jos heidän silmänsä olisivat lähellä toisiaan?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli sitten viimeinen ketju tälle illalle, minä nimittäin lähden nyt rannalle :)

Ap

Vierailija
2/19 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta näyttäisivät. No ei. Lily Cole on vähiten kamala, mutta ei voi sanoa, että hänkään olisi kaunistunut silmien lähennys-operaation myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottava tuo Rihanna :D Tässä huomaa hyvin, että lähekkäin olevat silmät eivät ole niin pahat, jos nenä on kapea tai kapeahko. Rihannan levenevään nenään ei sovi yhtään lähekkäin olevat silmät.

Vierailija
4/19 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala :D  Ihan kauheita operaation jälkeen.

Vierailija
5/19 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa katsoa näitä

Vierailija
6/19 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajailta näyttävät kaikki silmät lähempänä. Tuo yksi näyttää siltä suomalaiselta kieliämmältä silmien lähennysoperaation jälkeen.

Vierailija
7/19 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ne hokee mulle 'hakeudu hoitoon', mä sanon et joo, joo, joo...

Ei ole normaaleja enää nämä silmäkyselyt, yritähän vähän tuulettaa päätäsi siellä rannalla.

Vierailija
8/19 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ne hokee mulle 'hakeudu hoitoon', mä sanon et joo, joo, joo...

Ei ole normaaleja enää nämä silmäkyselyt, yritähän vähän tuulettaa päätäsi siellä rannalla.

Ei tuulettunut. Nukuin viime yönä niin huonosti, että sain ainoastaan päänsäryn, kun kuljin kuumuudessa ja auringonpaisteessa. Nyt kotona pimeämmässä ja viileämässä on taas helpompi olla.

Ap

Vierailija
9/19 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä alavasemmalle oleva nainen näyttäisi paremmalta, jos silmät olisivat hieman lähempänä toisiaan. 

Vierailija
10/19 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä alavasemmalle oleva nainen näyttäisi paremmalta, jos silmät olisivat hieman lähempänä toisiaan. 

Just samaa mietin. Normaalitilassa ihan liian kaukana toisistaan :S

Vierailija
11/19 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi vitsi tuo Kristin on todella kaunis.

Vierailija
12/19 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkatkaa julkkiksia joilla on lähekkäin luonnostaan!

Vierailija
13/19 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa minä voin myöntää, että Lily Cole on niitä harvoja, joiden kasvoihin lähekkäin olevat silmät voisivat sopiakin näyttämättä kammottavalta, kummalliselta tai rumalta. Luultavasti se johtuu siitä, että hänellä on aika isot silmät ja tosi pieni suu, joten silmien lähekkäisyys ei korostuisi.

Tässä vielä isompi kuva, jonka hänestä muokkasin:

http://aijaa.com/oljMOR

Ap

Vierailija
14/19 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siirtänyt silmät aivan yliampuvan lähekkäin. Ei tietenkään näytä hyvältä. Maltillisemmin olisi kukaties voinut vaikka parantaa ulkonäköä. Onko sulla itselläsi silmät kaukana toisistaan ja yrität näillä jutuilla vakuutella itsellesi olevasi kauneinta maan päällä vai mistä tämä pakkomielle johtuu?

Vierailija
15/19 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut muista kuin Rihannasta joten ei kovin kuuluisia ole

Vierailija
16/19 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siirtänyt silmät aivan yliampuvan lähekkäin. Ei tietenkään näytä hyvältä. Maltillisemmin olisi kukaties voinut vaikka parantaa ulkonäköä. Onko sulla itselläsi silmät kaukana toisistaan ja yrität näillä jutuilla vakuutella itsellesi olevasi kauneinta maan päällä vai mistä tämä pakkomielle johtuu?

Sehän oli tarkoituskin, että siirsin ne todella lähekkäin, koska näiden kyseisten naisten silmät ovat todellisuudessa todella kaukana toisistaan, eli halusin täyden vastakohdan sille, miltä he oikeasti näyttävät.

Ap

Vierailija
17/19 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa minä voin myöntää, että Lily Cole on niitä harvoja, joiden kasvoihin lähekkäin olevat silmät voisivat sopiakin näyttämättä kammottavalta, kummalliselta tai rumalta. Luultavasti se johtuu siitä, että hänellä on aika isot silmät ja tosi pieni suu, joten silmien lähekkäisyys ei korostuisi.

Tässä vielä isompi kuva, jonka hänestä muokkasin:

http://aijaa.com/oljMOR

Ap

Pienensitkö silmiä?

En pienentänyt. Kaukana toisistaan olevat silmät vain luovat illuusion siitä, että silmät olisivat isommat, vaikka todellisuudessa ainoastaan niiden väli on isompi.

Tässä se alkuperäinen kuva, niin voit vaikka mittanauhan kanssa mitata, niin näet etten pienentänyt niitä:

http://www.theplace2.ru/archive/lily_cole/img/hermesss07backst_01.jpg

Ap

Vierailija
18/19 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän oli tarkoituskin, että siirsin ne todella lähekkäin, koska näiden kyseisten naisten silmät ovat todellisuudessa todella kaukana toisistaan, eli halusin täyden vastakohdan sille, miltä he oikeasti näyttävät.

Ap

Joo, no en näe mitään pointtia touhullesi. Tietysti näyttää huonolle, että silmät ovat liian lähekkäin, samoin kuin liian kaukana.

Vierailija
19/19 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ihminen jankkaa silmistä ja niiden väleistä? Ne nyt ovat siinä missä ovat. Ei niiden paikkaa pysty vaihtamaan edes Rihanna. Ihan tyhjää höpinää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän