Tuntuu, että kaikki miehet pettää tai juoksee vaan seksin perässä
Ensiksi tuohon pettämiseen... Minua on petetty, minun melkein jokaista naispuolista ystävää on petetty ja jatkuvasti kuulee kuinka jotain on petetty... Olkoot sitten avioliitto ja lapsia tai sitten ei. Ja näissä on aina mies pettänyt. Toki varmasti naisetkin pettää, mutta enimmäkseen miehet.
Sitten tuohon seksin perässä juoksemiseen... Olen tapaillut paljonkin miehiä, joiden kanssa olen tuntenut ns. yhteenkuuluvuutta. Paljon samoja kiinnostuksen kohteita, molemmin puolista ihastumista (tai ainakin mies on väittänyt näin) ja kas kummaa, kun seksiä on ollut kerran tai kaksi, niin mies katoaa. Aina ei ole kyllä edes ollut seksiä, kun mies vaan lopettaa yhteydenpidon ilman perusteluja, vaikka tapaamiset olisivat sujuneet oikein hyvin ja mies vielä kehunut, kuinka ihana olen ja kuinka haluaa vielä tavata jne. Eipä sitten haluakaan...
En luota enää miehiin.
Kommentit (28)
En ole pettänyt ikinä,mutta nyt suhde muuttunut seksittömäksi ja muutenkin tuntuu että olen pelkkä elättäjä.
Olen valmis pettämään mutta en saa mitään kontaktia naisiin enkä saa seksiä keneltäkään.
Suosittelen tutustumaan erilaisiin ihmisiin ja laajentamaan ystäväpiiriä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan tekstistä on helppo päätellä että hän ja hänen kaverinsa kiinnostuvat vain kaikista korkeatasoisimmista miehistä.
Ei tavismiehillä ole edes mahdollisuuksia pettää (eikä halua) eikä heillä ole varaa ghostailla naisia.
Tiputtakaa rimaa niin huomaatte että miehet ovatkin uskollisia ja luotettavia ja hyväsydämisiä.
Ja sitten herätys todellisuuteen.
Itselläni on rima miesten suhteen erittäin korkealla, ollut aina. Tämä on minulle mahdollista, koska olen myös aina saanut haluamani miehen. Ja voin kertoa että kyllä minulla tasokkaan miehen määritelmään kuuluu ihan itsestäänselvyytenä se, että mies arvostaa sitoutumista, avoimuutta ja rehellisyyttä, ja tuntee itsensä niin hyvin että ei petä. Ei edes humalassa. Tai jos tietää ettei hallitse itseään humalassa niin sitten ei ole humalassa ollenkaan. Näin toimii korkeatasoinen, luotettava ja laadukas mies, jollaisesta kaikki naiset haaveilevat = mies jonka markkina-arvo on korkea.
Nuo palstateoretisoinnit, joiden mukaan korkeatasoiset miehet ovat pahimpia pettäjiä, koskevat korkeintaan sellaista deittimarkkinoiden alakategoriaa, jossa kumpikin sukupuoli juoksee pelkän seksin perässä ja kiinnittää toisessa huomiota ainoastaan ulkonäköön. Siitä ei itselläni ole kokemusta, koska en ole sellaisesta koskaan tykännyt - en näet halua vittumaisen ääliön kanssa sänkyyn vaikka tämä näyttäisi Bradd Pittiltä. Ei kiinnosta.
On olemassa ihan paljonkin sellaisia miehiä, jotka ovat tästä kanssani samaa mieltä ja joiden kanssa olen onnekseni saanut elämäni viettää onnellisissa parisuhteissa. Vituttaa jokainen kerta kun joudun netin paskalaareista lukemaan, että naisen pitäisi muka valita lassukkavässykän tai pettävän salimakeilijan väliltä. Ei tarvitse, ei todellakaan. Näin ajattelevilla on todella kapea maailmankuva eikä mitään käsitystä siitä, minkälainen on oikeasti korkeatasoinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu miehet vain pettää, ja vielä miesten kanssa. Naiset ovat aivan syyttömiä. :)
Se on kumma, kun se sormus sormessa on varma keino herättää naisen kiinnostus. :D Sinkkumies ei voi tajuta, kuinka paljon ukkomiehellä on vientiä.
Mä en ainakaan saa mitään huomiota naisilta,en edes avokilta.
M41v kirjoitti:
En ole pettänyt ikinä,mutta nyt suhde muuttunut seksittömäksi ja muutenkin tuntuu että olen pelkkä elättäjä.
Olen valmis pettämään mutta en saa mitään kontaktia naisiin enkä saa seksiä keneltäkään.
Tuo on typerintä idioottimaisuutta ikinä! Jos et ole tyytyväinen suhteeseesi, niin miksi ei voi reilusti erota? Pettäminen vain pahentaa asioita. Teet perseilysi myötä myös naisesta pahiksen, sillä hän "ajoi sinut pettämään". Paskanmarjat! Kasvata selkäranka, vitun idiootti!
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi tuohon pettämiseen... Minua on petetty, minun melkein jokaista naispuolista ystävää on petetty ja jatkuvasti kuulee kuinka jotain on petetty... Olkoot sitten avioliitto ja lapsia tai sitten ei. Ja näissä on aina mies pettänyt. Toki varmasti naisetkin pettää, mutta enimmäkseen miehet.
Sitten tuohon seksin perässä juoksemiseen... Olen tapaillut paljonkin miehiä, joiden kanssa olen tuntenut ns. yhteenkuuluvuutta. Paljon samoja kiinnostuksen kohteita, molemmin puolista ihastumista (tai ainakin mies on väittänyt näin) ja kas kummaa, kun seksiä on ollut kerran tai kaksi, niin mies katoaa. Aina ei ole kyllä edes ollut seksiä, kun mies vaan lopettaa yhteydenpidon ilman perusteluja, vaikka tapaamiset olisivat sujuneet oikein hyvin ja mies vielä kehunut, kuinka ihana olen ja kuinka haluaa vielä tavata jne. Eipä sitten haluakaan...
En luota enää miehiin.
Siis HÄ, pettääkö ne miehet sinua keskenään, koko maapallolla ei ole yhtään heteroa joka pettää sinua tai naisia miesten kanssa. Kyllä se on toisinpäin, muut naiset antaa näille sinun "miehille". Jos ei anna, niin sitä kutsutaan Suomen rikoslaissa raiskaukseksi.
Vierailija kirjoitti:
No en nyt sanoisi, että kaikki miehet pettävät, mutta mitä itse ajattelen omaa tuttavapiiriäni, niin kyllä ne ovat olleet enimmäkseen miehiä, jotka ovat pettäneet. Karkeasti heittäisin, että jokaista viittä pettänyttä miestä kohden on yksi pettävä nainen.
Oman kokemuksen perusteella ennemminkin niin, että 5 pettänyttä miestä kohti löytyy 7 pettänyttä naista.
Ehkä vähän outoa. Mutta ei haittaa.
N