Vierailija

Onko "oikein" vai olenko itse vähän tollo, kun pahoitin mieleni siitä, mitä ex teki. Meillä oli vajaan vuoden kestänyt suhde, mutta ei se oikein toiminut. Erosimme 5 viikkoa sitten. Syitä oli mm. ex:n mustasukkaisuus ja ehkä, näin jälkikäteen ajateltuna myös kamala kiire asioiden etenemisessä. Itse taas olen enemmän hitaasti etenevää sorttia.

No kuitenkin. Mainitsin eräästä ihmisestä ex:lle suhteen aikana, että olen saanut hänestä hyvän uuden kaverin harrastusten kautta. Ex ei tuntenut häntä, eikä siitä sitten sen enempää. Näki kyllä, että meillä oli paljon facebookissa toistemme juttujen tykkäilyjä ja kommentointeja.

2 viikkoa eromme jälkeen (joka otti aika ex:lle aika lujille) tämä ex ja mun kaverini (joka ei tiennyt seurustelustamme, kun sitä ei oltu julkistettu) tulivat fb kavereiksi ja nyt 5 viikkoa erosta he julkistivat tapailevansa. Aikuiset ihmiset toki tekevät mitä haluavat, eikä mulla ole siihen nokan koputtamista. Ei myöskään ole mustasukkaisuutta, koska itse halusin päättää suhteen em. mainittujen syiden takia. Mutta se vähän kaihertaa, että oliko tuo kaverini iskeminen jotenkin näpäytys minua kohtaan? Luulen, ettei kaverini edelleenkään tiedä, että meillä oli suhde.

• ylös 3
  • alas 1

Kommentit (4)

Vierailija

Riippuu miten he ovat tavanneet. Jos ex on varta vasta kaivellut hänet sinun fb-kavereistasi ja laittanut viestiä niin ehkä siinä kohtaa jo tietää mikä on homman nimi. Mutta jos ovat muuta kautta sattumalta tavnneet, ilmeisesti ei kovin hyvästä kaverista kuitenkaan kyse, jos hän ei edes tiennyt seurustelustanne.

Vierailija

Itse erosit. Mies saa panna ketä haluaa. Ja niin se kaverisikin. Sinulla se ongelma on jos se estää kaveruuden (facekaveruuden).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllähän se vaan niin on, ettei kavereita pokailla ja eksien kanssa olla. Vaikuttaa vahvasti siltä, että eksällä on jotain hampaankolossa sua kohtaan.

Ehkä siitä tulee vuosisadan rakkaustarina, mutta silti kertoisin kaverille tilanteen. Ei ole reilua häntäkään kohtaan, että on eksäsi pelinappulana. Tehkööt sitten omat ratkaisunsa, kun on kaikki asiat tiedossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riippuu miten he ovat tavanneet. Jos ex on varta vasta kaivellut hänet sinun fb-kavereistasi ja laittanut viestiä niin ehkä siinä kohtaa jo tietää mikä on homman nimi. Mutta jos ovat muuta kautta sattumalta tavnneet, ilmeisesti ei kovin hyvästä kaverista kuitenkaan kyse, jos hän ei edes tiennyt seurustelustanne.

Ei nyt kovin läheinen ystävä, mutta sellainen mukava uusi tuttavuus joka mahdollisesti voi syventyä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat