Pitääkö keski-ikäisen naisen olla posliini?
Olen 41-v. nainen enkä ole koskaan ajellut alapäätäni. Kainalokarvat ja säärikarvat olen ajanut, mutta nykyään vähän kyseenalaistan sitäkin. Olen ajatellut, että voisin hankkia joitain hoitoja, olen eronnut. Olenko siis karvoineni jotenkin omituinen. Olen kyllä vihreä feministi, että en mitenkään kaikkein pinnallisimmissa piireissä pörrää.
Kommentit (32)
Kysyin ja mies 48v. vastasi: Ei mitenkään välttämätöntä, mutta onhan se kivempi, kun ei ihan kauhee karvapehko. Sellainen siili, niin on mukavampi nuoleskella huulia.
Hyi
ope kirjoitti:
Voisitte pikkaisen koettaa huolehtia itsestänne ja ajella nyt ne karvat pois. Ei hirveästi kiinnosta kieleen tarttuvat karvat, kunnon posliinia pitää olla. Tämä on nyt vähimmäis vaatimus tulevalle kumppanilleni ja kyllä minäkin sheivaan hepin ympäristön ja kivespussit silkkisiksi. Oikeasti nyt naiset vähän tajua nyt siihen hommaan ja karvat pois!!
Hyi vittu mikä neiti!
Vierailija kirjoitti:
Olen 41-v. nainen enkä ole koskaan ajellut alapäätäni. Kainalokarvat ja säärikarvat olen ajanut, mutta nykyään vähän kyseenalaistan sitäkin. Olen ajatellut, että voisin hankkia joitain hoitoja, olen eronnut. Olenko siis karvoineni jotenkin omituinen. Olen kyllä vihreä feministi, että en mitenkään kaikkein pinnallisimmissa piireissä pörrää.
Minä en ihan äkkiä keksi sen pinnallisempia piirejä kun ne joissa vihreät feministihipsterit pyörivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ihan äkkiä keksi sen pinnallisempia piirejä kun ne joissa vihreät feministihipsterit pyörivät.
Kokeilepa kokoomuslaisia ja konsultteja.
Minä epäilen, että se virtsan haju tulee eräiden henkilöiden omien korvien välistä. N40.
Karvoillahan on tarkoitus, ne suojaavat alapäätä kuten silmäripset silmiä. Kaikella on tarkoituksensa myös häpykarvoilla. Mutta on muotivitsaus olla posliini ja miehet tietysti pitävät siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 41 v ja sokeroin alapään. Siitä tulee uskomattoman pehmeä enkä tosiaan itse tykkää karvoista yhtään.
Sä joko otat ne pois tai et ota, teet ihan niin miten susta tuntuu parhaimmalta.
voiko sokeroinnin tehdä itse? miten teet sen?
itse olen vasta nyt 43 vuotiaana alkanut ajelemaan ja tykkään kovasti. karvat oli jo hieman harvoja eikä erityisen nättejä. ja saan nyt parasta suuseksiä koskaan. nyt olen ajatellut käydä vahauksessa, jotta saisin vielä sileämmäksi ja pidemmäksi ajaksi pois. olen yllättynyt kuinka kiihottavalta sileä alapää tuntuu. ja kai minut tällaiseksi vihreäksi feministksi voi kutsua. mutta tykkään ajella kainalot ja sääretkin...
Kenenkään ei todellakaan ole pakko ajaa jos ei itse halua. Kertoo aika paljon ihmisestä jos vaatii toista olemaan tietynlainen jotta on hyväksyttävä. Oma mieheni on sitä mieltä että karvoitukseni on minun oma asiani eikä häntä kiinnosta se onko minulla karvat vai ei. Tottakai hänellä on mielipide siitä kumpi on parempi mutta ei se vaikuta mitenkään esim. seksielämään. Kaikki järkevät ihmiset tietävät miksi ne karvat siellä kasvavat ja se joka vaatii niiden poistoa ja sanoo epähygieeniseksi karvoja, on pahasti jäänyt lapsen tasolle ja lintsannut biologian tunnit.
"
"Emer added that her romantic partners have had no issue with her decision.
“I’m very lucky that I have wonderful taste in partners,” she said. “Of course it’ll be challenging for some people if they’re not used to it but why would I be interested in being with someone who wouldn't be willing to rethink their thoughts,” she stated."
Ei niitä karvoja pidä ajella, eikä keski-ikäsen edes tarvitse. Karvoitus häviää luonnostaan ja viiskymppisenä on jo posliini :)
Kaikenikäiset naiset voivat tehdä just miten tahtovat. Tämä posliinikin on vain muotivillitys joka loppuu aikanaan, ei kaikkiin trendeihin tartte lähteä mukaan.
Pesen alakertani niin ei haise. Mutta ei nyky miehiltä mitään suuseksiä saa, eli sitä ei tarvi muutenkaan odottaa.