Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö keski-ikäisen naisen olla posliini?

Vierailija
02.07.2017 |

Olen 41-v. nainen enkä ole koskaan ajellut alapäätäni. Kainalokarvat ja säärikarvat olen ajanut, mutta nykyään vähän kyseenalaistan sitäkin. Olen ajatellut, että voisin hankkia joitain hoitoja, olen eronnut. Olenko siis karvoineni jotenkin omituinen. Olen kyllä vihreä feministi, että en mitenkään kaikkein pinnallisimmissa piireissä pörrää.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos miehellä on joku kusenhajufetissi, niin ei toki tarvi. Kyllä se karvojen ajelu on ihan normaalia nykyään, tai ei ainakaan tarvi odottaa suuseksiä.

Näin se vain on.

Pesen alakertani niin ei haise. Mutta ei nyky miehiltä mitään suuseksiä saa, eli sitä ei tarvi muutenkaan odottaa.

Vierailija
22/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin ja mies 48v. vastasi: Ei mitenkään välttämätöntä, mutta onhan se kivempi, kun ei ihan kauhee karvapehko. Sellainen siili, niin on mukavampi nuoleskella huulia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

ope kirjoitti:

Voisitte pikkaisen koettaa huolehtia itsestänne ja ajella nyt ne karvat pois. Ei hirveästi kiinnosta kieleen tarttuvat karvat, kunnon posliinia pitää olla. Tämä on nyt vähimmäis vaatimus tulevalle kumppanilleni ja kyllä minäkin sheivaan hepin ympäristön ja kivespussit silkkisiksi. Oikeasti nyt naiset vähän tajua nyt siihen hommaan ja karvat pois!!

Hyi vittu mikä neiti!

Vierailija
24/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 41-v. nainen enkä ole koskaan ajellut alapäätäni. Kainalokarvat ja säärikarvat olen ajanut, mutta nykyään vähän kyseenalaistan sitäkin. Olen ajatellut, että voisin hankkia joitain hoitoja, olen eronnut. Olenko siis karvoineni jotenkin omituinen. Olen kyllä vihreä feministi, että en mitenkään kaikkein pinnallisimmissa piireissä pörrää.

Minä en ihan äkkiä keksi sen pinnallisempia piirejä kun ne joissa vihreät feministihipsterit pyörivät.

Vierailija
25/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ihan äkkiä keksi sen pinnallisempia piirejä kun ne joissa vihreät feministihipsterit pyörivät.

Kokeilepa kokoomuslaisia ja konsultteja.

Vierailija
26/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä epäilen, että se virtsan haju tulee eräiden henkilöiden omien korvien välistä. N40.

Vierailija
27/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoillahan on tarkoitus, ne suojaavat  alapäätä kuten silmäripset silmiä. Kaikella on tarkoituksensa myös häpykarvoilla. Mutta on muotivitsaus olla posliini ja miehet tietysti pitävät siitä.

Vierailija
28/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 41 v ja sokeroin alapään. Siitä tulee uskomattoman pehmeä enkä tosiaan itse tykkää karvoista yhtään.

Sä joko otat ne pois tai et ota, teet ihan niin miten susta tuntuu parhaimmalta.

voiko sokeroinnin tehdä itse? miten teet sen?

itse olen vasta nyt 43 vuotiaana alkanut ajelemaan ja tykkään kovasti. karvat oli jo hieman harvoja eikä erityisen nättejä. ja saan nyt parasta suuseksiä koskaan. nyt olen ajatellut käydä vahauksessa, jotta saisin vielä sileämmäksi ja pidemmäksi ajaksi pois. olen yllättynyt kuinka kiihottavalta sileä alapää tuntuu. ja kai minut tällaiseksi vihreäksi feministksi voi kutsua. mutta tykkään ajella kainalot ja sääretkin...

Vierailija
29/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei todellakaan ole pakko ajaa jos ei itse halua. Kertoo aika paljon ihmisestä jos vaatii toista olemaan tietynlainen jotta on hyväksyttävä. Oma mieheni on sitä mieltä että karvoitukseni on minun oma asiani eikä häntä kiinnosta se onko minulla karvat vai ei. Tottakai hänellä on mielipide siitä kumpi on parempi mutta ei se vaikuta mitenkään esim. seksielämään. Kaikki järkevät ihmiset tietävät miksi ne karvat siellä kasvavat ja se joka vaatii niiden poistoa ja sanoo epähygieeniseksi karvoja, on pahasti jäänyt lapsen tasolle ja lintsannut biologian tunnit.

Vierailija
30/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

"Emer added that her romantic partners have had no issue with her decision.

“I’m very lucky that I have wonderful taste in partners,” she said. “Of course it’ll be challenging for some people if they’re not used to it but why would I be interested in being with someone who wouldn't be willing to rethink their thoughts,” she stated."

http://www.independent.ie/style/beauty/body/irish-feminist-emer-otoole-on-why-she-hasnt-shaved-in-years-im-fed-up-with-pressure-on-women-to-modify-their-bodies-31299804.html

Vierailija
31/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä karvoja pidä ajella, eikä keski-ikäsen edes tarvitse. Karvoitus häviää luonnostaan ja viiskymppisenä on jo posliini :)

Vierailija
32/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenikäiset naiset voivat tehdä just miten tahtovat. Tämä posliinikin on vain muotivillitys joka loppuu aikanaan, ei kaikkiin trendeihin tartte lähteä mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi