Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidilläni on yli 50 kaveria Facebookissa, minulla 32, äiti liittyi Facebookiin viikko sitten

Vierailija
02.07.2017 |

Itse olen ollut Facebookissa lähes kymmenen vuotta. Nyt olo tuntuu jotenkin turhalta. Jopa "erakko" äitini on kerännyt viikossa enemmän kavereita kuin minä koko tänä aikana. Kannattaisikohan minun vaan poistua koko facebookista...?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamassa vuosikymmenessä ehtii saada tietenkin enemmän tuttuja. Ajattelitko, että äidilläsi ei ole ollut mitään omaa elämää kodin seinien ulkopuolella? 😀 Elänyt vain lapsilleen keittiöön sulkeutuneena? No joo, itseasiassa luulen kaikkien lasten kuvittelevan niin ihan oikeasti.

Vierailija
2/5 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äidilläni on noin 900 kaveria (ei siis ketään vieraita, on vain verkostoitunut), itsellä alta 300. Kuka noista jaksaa oikeasti välittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyväksyn fb-kavereiksi vain sellaisia ihmisiä, joita tapaan muutenkin vapaa-ajallani, ja joita oikeasti pidän kavereinani. Siksi minulla on fb-kavereita vain muutama.

Olen fb:ssa väärällä nimellä, niin ei tarvitse aiheuttaa pahaa verta esim. hylkäämällä työkavereiden tai puolituttujen kaveripyyntöjä. En halua tiedottaa heille yksityisasioistani, eikä toisaalta kiinnosta puolituttujen elämä. :)

Vierailija
4/5 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut myös liki 10 vuotta siellä, ja minulla on 60 kaveria. En hyväksy kaveriksi ketään puolituttuja tai ihan outoja. Olen jopa poistanut sellaisia joiden kanssa en enää ole tekemisissä. Minä käytän facea päiväkirjana, joten laitan sinne todella paljon henkilökohtaisiakin asioita ja paljon valokuvia, en halua että niitä näkee kukaan outo, tai kukaan sellainen jota ei yhtään kiinnosta, no onhan niitä tuttujakin joita ei meidän perheen lomakuvat tai mun puutarhan kukkakuvat kiinnosta, mutta eivät sitte vaan katso niitä kuvia.

Jotkut ovat sellaisia että kun kerran on jossain tavattu sattumalta, niin heti tulee kaveripyyntö, tai jos ollaan vaikka puhuttu jostain jossain fb-ryhmässä. Toisilla vaan on eri tyyli käyttää facea. Minä en myöskään ota työkavereita kaveriksi, vain yhden olen ottanut joka on läheisin työpari. Minulla on sitten työprofiili erikseen missä on  kavereina työkavereita ja alaisia, mutta jokaisen laitan että en seuraa, eli en käy kyyläämässä heidän sivujaan, vaan puhutaan joskus yksityisviesteillä työasioista ja laitan kuvia töistä joita muutkin saavat sitten katsoa jos huvittaa.

Vierailija
5/5 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb, tuo tietojenkalastelun, aivopesun, manipuloinnin ja pakkosyöttöuutisten Isä Äiti ja Hemafrodiitti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi