Pienirintaiset: Ovatko miehet arvostelleet tai haukkuneet suoraan rintojanne?
Kiinnostaa, koska itselläni on pienet rinnat, eikä kukaan mies ole aikuisiällä minulle suoraan arvostellut rintojani.
Kommentit (85)
Ei. Viimeksi näitä on teinipojat haukkuneet yläasteella.
Mul on tosi nätit ja symmetriset rinnat. Olen muutenkin laha ja pienikokoinen, niin ne sopii mulle hyvin.
Minkälainen mies a) tekee naisen rintojen koosta ongelman ja b) katsoo oikeudekseen kommentoida niitä? Pikkuisen käytöstapoja, pliis.
T. Vanha Äijä
Mä luulen että omalla kohdalla on arvostelleet miehet, joita ärsyttää minun yleinen epävarmuuteni, koska ovat itse epävarmoja mutta eivät kestä tätä itsessään joten haukkuvat sitten minua (sen sijaan että olisivat suhteessa jonkun toisen kanssa kuten itsetunnoltaan normaalit) . Enpä olekaan muutamaan vuoteen seurustellut.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen mies a) tekee naisen rintojen koosta ongelman ja b) katsoo oikeudekseen kommentoida niitä? Pikkuisen käytöstapoja, pliis.
T. Vanha Äijä
No sitähän minäkin olen ihmetellyt. Olen tullut siihen tulokseen että miehet jotka näkevät naisia vain tietynlaisilla filmeillä, ja järkyttyvät totuuden nähdessään. T. se 75G
Mulla on ollut kumppaneina erilaisin rinnoin varustettuja naisia. Kaikki ovat kelvanneet enemmän kuin hyvin :)
Nännit mua kiinnostaa enemmän, jos ovat terhakasta mallia etenkin, mutta ihan sama lopulta. Pimpukka ratkaisee miten ajo etenee :D
T: M vm-63
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vanha Äijä
No sitähän minäkin olen ihmetellyt. Olen tullut siihen tulokseen että miehet jotka näkevät naisia vain tietynlaisilla filmeillä, ja järkyttyvät totuuden nähdessään. T. se 75G
Hyvinkin mahdollista. Reaalimaailman ihmisissä kun tuppaa olemaan variaatioita mikä tekee ihmisistä yksilöitä vs. tietynlaisilla filmeillä esiintyvät stereotypiat ja clicheet.
T. Se vanha äijä
Ei ole, tykänny on kaikki eksät ja nyksät! Tykkään itsekin.t.70 a
Olisipa balleriinatissit mutta onkin balleriinantissit kuulantyöntäjän rungossa. Pölkkyjalat, tukeva perse ja pömppömaha. Ei tartte elätellä.mitäön naisellisuuuden harhoja kun naamakin on aika tavnomainen.
Seksiä on kuitenkin saanut riittämiin ja olen oikeein ihmetellytkin että pokaystävät on olleet melko katseenkestäviä ja ukko komea. Ehkä se on tämä sisäinen kauneus. Kukaan ei ole tullut tissejä moittimaan, koskaan, paitsi peili.
Peruskouluaikoina kiusattiin mm. olemattomien tissien takia, mutta nyt vähän vanhempana ei ole kukaan sanonut mitään ikävää.
Entinen heila sanoi, että jos aletaan seurustelemaan niin kyllä ne täytteet pitää lähtä hankkimaan, hän maksaa vaikka puolet. Joo, ei alettu millekään.
Exä ja pari muuta miestä on pilkannut pieniä rintojani, samoin kuin moni nainen. Joskus teininä se oli melko ikävää mutta nyt parikymppisenä olen oikein tyytyväinen pieneen, siroon ja hoikkaan kroppaani. Minua luullaan edelleen 16-vuotiaaksi eikä se haittaa. N22
Ei kukaan koskaan ole haukkunut, ihaillut kyllä. 75A-B. Nyt imetysten jälkeenkään ei roiku, ja on pyöreät ei edes ketunnenät.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kukaan arvostellut tai haukkunut. Enneminkin miehet ovat kehuneet sitä että rinnat ovat kiinteät eivätkä mitkään kamalat riipputissit niin kuin monilla isorintaisilla.
Jos sun miehet oikeasti sanoo noin, eikä nää ole osittain sun sanoja, niin miesmakusi kuulostaa urpoihin painottuvalta. Jos toi oli joku oma lisäys niin sä kuulostat urpolta.
Kiva että sinä ja miehet tykkäätte, mutta miksi ihmeessä pitää kaiken sen tykkäämisen lisäksi haukkua vielä isorintaisia? Joo, riippuvat rinnat eivät ehkä miellytä sun ja sun miesten silmää tai kuulu nykyajan muoviseen kauneisihanteeseen muutenkaan, mutta jos puhuu muiden luonnollisesta vartalonmallista noin ikävästi niin turha sitten valittaa jos tulee vastaavaa kommenttia ulkonäöstä itselle.
T. Rumat riipputissit omistava isorintainen joka ei tajua tätä itsensä ylentämistä muita alentamalla
No, en ole pienirintainen, mutta joo. Exäni hieroi tissejäni ja totesi ne moponpolttimoiksi ja tämän jälkeen kysyi, olisiko kiva jos olisi sellaiset isot D-kupit. Rintanihan ovat kokoa 70F. Nykyiseni pitää tissejäni isoina. Mun mielestä normaalikokoiset.
Että kaikenlaisia miehiä tähän maailmaan mahtuu, joo :D
Ei kukaan mies. Yläasteella olen saanut kuulla asiasta. Olen imettänyt molempia lapsia vuoden.Maidon tuotantoon olivat aivan huiput. Ovat edelleen varsin näpsäkät, eivät roiku eivätkä haittaa urheilua.
75A-B
Ei yksikään mies. Naiset kyllä.
T. 75A
No ei ole kyllä kukaan ikinä arvostellut, vaikka pari aika k*sipäistä väärää miestä on tullut koettua. Jopa nämä pettävät, huijaavat, manipuloivat ja itsekeskeiset exäni ovat osanneet olla haukkumatta vartaloani/tissejäni, joten uskon, että rintoja haukkumaan alentuvan tyypin täytyy kyllä olla ultimaattista pohjasakkaa.