Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kaverin miehen toisen naisen kanssa..

Vierailija
02.07.2017 |

Olin iltakävelyllä vähän syrjemmällä kaupungissa, jossa asumme. Yhtäkkiä aloin katsoa, että onpa tutunnäköinen tuo mies, joka kävelee vähän kauempana naisen kanssa minua kohti. Aloin katsella, että ei ole miehen kanssa kävelevä nainen kuitenkaan hyvä kaverini. Tämä pari käveli käsikädessä ja kohdallani mies ei vilkaissutkaan minua, sillä oli varmaan tunnistanut kauempaa minut jo rattaitten kanssa. Pala kurkussa jatkoin kävelyä ja mietin, että soittaisinko heti kaverille tai laittaisinko viestiä. Ajattelin sitten odottaa vähän aikaa, jos vaikka mies itse kertoisi kotona vaimolleen, mutta kun pettäjäthän ei yleensä ikinä kerro. Nyt mietin puhelin kädessä soittamista ja pahalta tuntuu kaverin puolesta. :( Olen itse tullut vastaikää äidiksi ja kaverilla on vuoden ikäinen kotona. Onko sinulle käynyt ikinä vastaavaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman tutun mies on tullut tinderissä vastaan. En ole kertonut kun en hirveän hyvin kyseisiä ihmisiä tunne, joskus oltu samoissa juhlissa tai tunnen opiskeluajoilta mutta valmistumisen jälkeen ei olla oltu yhteyksissä useampaan vuoteen. Facebookista tarkistin ja profiilien mukaan parisuhteessa ovat kyseisten kiesten kanssa ja miehet etsivät sitten panoseuraa tinderistä.

Jos on profiili tinderissä, joko haluaa jäädä kiinni tai suhde on tavalla tai toisella "avoin". Ei voi olla niin hölmö, että omalla nimellään ja kuvalla etsii salapanoa, vai voiko tosiaan?

Siksi juuri en ole kertonut kun en hyvin pariskuntia tunne. Voihan heillä olla vaikka avoin suhde, mistä minä tiedän. Voihan toki joku ajatella että mistä se tyttöystävä saisi tietää jos sen kaikki läheiset kaveritkin ovat parisuhteessa (eli eivät ole tinderissä) ja luottaa siihen ettei tyttöystävä kyttää tekemisiä. Kenenkään profiilissa ei ollut mainintaa avoimesta suhteesta tai tyttöystävästä.

Vierailija
22/23 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin haluaisin kuulla, jos mulla olis pieni lapsi kotona ja mies kulkisi toisen naisen kanssa käsikkäin kaupungilla. Joten olethan tosiystävä ja kerrot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oisin moikannut ja kysässy mitäs vaimo ja lapsi?

Tämä olisi tosiaan ollut kaikkein luonnollisinta ja selkeintä. Ja olisi varmaan selvinnyt ap:llekin kenen kanssa mies sillä hetkellä pyöri. Älyttömintä olisi soittaa suoraan ystävälle ja kertoa "mitä näki" koska tuossa on aika iso väärinymmärryksen vaara ja ap asettaa itsensä pahimmassa tapauksessa todella outoon valoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan