Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on koko päivän maannut sohvalla ja pelannut tai katsonut youtubea.

Vierailija
01.07.2017 |

Nyt meni pinna multa. Ei vaan jaksa tälläistä lomalla kun sen aika koittaa. Onhan tuo laiska aina ollut. Jos uskaltaisikin erota.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. En ole viitsinyt nousta kun seura olisi niin paskaa. Mieluummin sohvalla kuin kärttyisen ukon seura.

Vierailija
2/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä olet maannut koko päivän av-palstalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet maannut koko päivän av-palstalla?

mä tein ruuan ja leivoin ja siivosin, siinä välissä olen ollut netissä.

ap

Vierailija
4/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tutulta! Änkee viereen tai rupee osattaa mieltäs, jos ei ala tapahtuu ni lähe ulos ja jätä ukko nuolee näppejään.

Vierailija
5/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kunnostin pihaa mieheni kanssa koko päivän.Nyt saunottu ja paljuiltu aherruksen jälkeen.Ihanaa:)

Vierailija
6/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syytän tästä mun koulukiusaajaa että otin aikoinani miehen huonolla itsetunnollani kontolleni. Jos mulla olis hyvä itsetunto niin en olis ottanut miehekseni.

ap

Vierailija
7/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti tuhoaa elämän helposti.

Vierailija
8/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se viikolla töissä? Kai joskus saa levätä?

Vierailija
9/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy se töissä, mutta sinnekin menee vasta 12:sta jälkeen kun pystyy menemään niin myöhään.

ap

Vierailija
10/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelasin koneella, selailin nettiä, laitoin ruokaa. Mies seurannut netflixistä koko päivän sarjaa johon on tullut uusia jaksoja. Eikä tässä mitään, katsokoot pois. Kehui että ruoka oli hyvää, antoi pusun ja paineli takaisin sarjansa pariin, ja minä pelaamaan.

Vierailija
11/20 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee raskasta työtä ja suon hänelle niitä muutamia sohvapäiviä mielelläni, on ansainnut ne.

Vierailija
12/20 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaaa ihan kuin mun mies ! Ap onkohan meidän miehet jotain yhtiökumppaneita? Seura tekee kaltaisekseen jne

Vierailija
13/20 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni aivan kohtuuttoman pitkä aika ennen kuin ymmärsin nostaa laiskan ukon pois mun elämästä. Ja juu en arvostanut itseäni ollenkaan, on syy siihen miksi jatkui.

Tajusin alkaa miettimään mitä elämä on 5 vuoden päästä kun se nyt on näin "ihanaa", haluanko oikeasti tätä samaa myös vuonna 2022?

Vierailija
14/20 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on ongelma? Mitä sen pitäisi sitten tehdä?

Itse luen netistä tietoa uusiin projkteihin, luen uutiset, seuraan oman alan julkaisuja jne. Toki sitten myös viihdekäyttöä, mutta valtaosin tiedon hakua ja tutkimista.

Vierailija
15/20 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö tässä se, että mies makaa sohvalla vai se, ettei hän osallistu kotitöihin? Ne ei ole sama asia.

Jos kotityöt jää sinulle, voit kokeilla näitä:

- Älä vie roskapussia, vaan nosta se keittiön lattialle ja laita uusi. Tee tätä kunnes mies ottaa asian puheeksi.

- Jätä miehen kalsarit pesemättä. "Miksei mulla ole yhtään puhtaita kalsareita?" 

Jos ongelmanne on se, että sinä olet puuhakas ihminen, joka ei osaa olla pitkää aikaa tekemättä mitään fyysistä ja miehesi taas viihtyy siinä sohvallaan, niin voi-voi, olette erilaisia ihmisiä.

Yleensä kannattaa mieluummin ehdottaa jotain: lähdetäänkö kävelylle, kävisitkö kaupassa jne. kuin motkottaa siitä, että toinen vain tuijottaa ruutua tai makaa sohvalla.

Vierailija
16/20 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole elämääs tyytyväinen etkä uskalla erotakaan ni sit ei tarvii valittaakaan.

Vierailija
17/20 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa sille ruisleipää ja piimää.

Saat ääni- ja hajutehosteet mukaan siihen realityperformanssiin.

Vierailija
18/20 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun meet kainaloon ja otat lomailuasenteen itsellesikin.

Vierailija
19/20 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta ukko saa maata sohvalla, mutta jos kaivaisi sitä persettään vaikka vessan puolella.

Vierailija
20/20 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy se töissä, mutta sinnekin menee vasta 12:sta jälkeen kun pystyy menemään niin myöhään.

ap

Väärin kirjoitettu tuo 12:sta jälkeen. Olet näköjään itsekin laiskotellut äidinkielen tuntien aikaan.