Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kovat ja kapeat polkupyörän penkit.

Vierailija
01.07.2017 |

Kukahan anaalityyppi ne on suunnitellut? Lainasin kerran kaverin pyörää ja kerroin sille että selkeesti homopyörä. Istuin suorastaan pyrki perseeseen. Saattoi joku ihmetellä mitä tuo sälli nauraa pyöräillessä. En voinut kuin ajatella kummelien sketsiä missä sanotaan purista perseellä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sinulla on iso ja löysä perse, jos tuollaisia ongelmia tulee pyöräillessä.

Vierailija
2/4 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on satula eikä penkki.

Nyt on homo homolta lainannut pyörää. Muille ei tuollainen tule edes mieleen.

Satulan voi vaihdattaa isompaan, näin minä tein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sinulla on iso ja löysä perse, jos tuollaisia ongelmia tulee pyöräillessä.

Ei tasan ole iso eikä löysä. Pituus/paino 180/76 tiukkaa ruumillisen työn rasittamaa lihaa. Puolusteletko niitä kovia ja kapeita fillarin penkkejä?

Vierailija
4/4 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on satula eikä penkki.

Nyt on homo homolta lainannut pyörää. Muille ei tuollainen tule edes mieleen.

Satulan voi vaihdattaa isompaan, näin minä tein.

Jos se helpottaa niin puhutaan satulasta. Kaveria muuten vähän epäilen. On sillä ex nainen ja kaksi lasta mutta eihän se mitään todista. Joitain pikkujuttuja minkä' takia epäilyjä. Itse olen umpihetero eikä mulla ole mitään homoja vastaan. En kuitenkaan halua persenussintaa pyöräillessä.

Satulan voi vaihtaa mutta en sitä toisen pyörään ala tekemään. Leveä ja pehmeä jousitettu istuin on mun mielestä paras polkupyörän PENKKI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän