Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille ei kelpaa yh äidit?

Vierailija
01.07.2017 |

Todella yleistä tuntuu olevan tämä ilmiö.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo.

Vierailija
2/34 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ja kokematon pimpula on herkumpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei osaa edes kirjoittaa yh-äiti, en ihmettele ettei kelpaa.

Vierailija
4/34 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaa kunnes täytyy alkaa lasten kuskaajaksi ja maksumieheksi,

Vierailija
5/34 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kerrohan meille oma käsityksesi asiasta, ap.

Vierailija
6/34 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei kelpaa? nyt taitaa olla väärä käsitys tai Ap on kovin nuori.

Vierailija
7/34 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska semmoiselle ei voi ikinä olla tärkein, vaikka hän olisi sinulle. Eikä se joka on hänelle tärkeintä maailmassa, ole edes sinun oma lapsesi.

Vierailija
8/34 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet ettei kelpaa? (ymmärrän, että viesteissä täytyy kärjistää, mutta on aika kliseistä tekstiä.)

Vierailija
9/34 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löytyy joku mies, jolla on omia lapsia ja otatte vastavuoroisesti aikuisen/vanhemman roolin toistenne lapsille ja autatte toisianne selviämään lapsiarjesta.

Lapsetonta kumppania on varmaan turha haikailla.

Vierailija
10/34 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua maksumieheksi?

Vierailija
11/34 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti löytyy joku mies, jolla on omia lapsia ja otatte vastavuoroisesti aikuisen/vanhemman roolin toistenne lapsille ja autatte toisianne selviämään lapsiarjesta.

höpö löpö. Miksi omat lapset tekisivät miehen jotenkin suopeammaksi toisen lapsille?

Vierailija
12/34 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

höpö löpö. Miksi omat lapset tekisivät miehen jotenkin suopeammaksi toisen lapsille?

Ollaan samalla viivalla,elämäntilanne ja lähtökohdat yhdistävät.

Vierailija
13/34 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monelle kelpaa. Mulla ei ole ollut mitään ongelmaa.

Vierailija
14/34 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen arki. Varsinkin jos on nuorempi, niin ei taida yh-miehelle puolisoksi löytyä kovin montaa saman ikäistä.

Vierailija
15/34 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh yy

Vierailija
16/34 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa,ei ainakaan lähipiirissä/itsellä ole ollut tota ongelmaa..että hyvin on parisuhde löytynyt lastenkin kanssa.

Vierailija
17/34 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Minulle saattaisi kelvata. Mutta on myönnettävä, että sinkku äiti kumppani ehdokkaana on, sanosinko haastavampi kumppani ehdokas kuin lapseton.

Tarvitseeko tätä selittää?  Ihan vain yksinkertaisesti siitä syystä, että jos sinkkuäiti on samaa ikäluokkaa kuin minä itse tai jonkin verran vanhempi, niin olettaisin lapsenkin olevan vielä alaikäinen, jolloin ei riittäsi, että onnistuisin luomaan hyvät välit ja kenties rakastumaan puolin ja toisin - toisiimme, joka ei ole helppoa sekään kun mm. ponttaaneita yllätyksiä ja/ tai vain "tavanomaisempaa"   yhteistä aikaa järjestäessa täytyisi aina enempi  vähempi huomioida lasten hoidolliset seikat.  

Ja  ajastaan tietysti  minusta minun täytyisi kyetä luomaan mahdollisimman hyvät välit myös sinkkuäidin lapsiin tai lapseen, joka taas ei ole helppo tehtävä. Tai en ainakaan minulla ole mitään hokkupokkus konstia millä saavuttaa laps(i)en luottamus.

Sellaiseen sinkkuäitiin joka kiirehtisi vakuuttelemaan, että hänelle parisuhde on ykkösasia ja vasta sitten tulevat lapset suuhtuisin hyvin epäluuloisesti. Yhtä epäluuloisesti saattaisin suhtautua, jos kumppaniehdokas kertoisi, että hänellä on muuten jälkikasvua, mutta ei ole heidän (tai hänen) kanssa missään tekemisissä.   

Vierailija
18/34 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja kaokki tutut olemme kelvanneet helpostikin ja paremmille miehille kuin lapsettomina sinkkuina. Ap taitaa olla joku katkera provoilijamies, jonka vaimo on häipännyt lasten kanssa.

Vierailija
19/34 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen arki. Varsinkin jos on nuorempi, niin ei taida yh-miehelle puolisoksi löytyä kovin montaa saman ikäistä.

Nuoremmat yh-naiset hakee sellaista miestä,jonka kanssa voisi vielä sen yhteisen lapsen tehdä siksi ei varmaan näille nuorille ole kovin tunkua miehistä.Vanhemmilla miehillä on jo lapsiluku täynnä ja nuoremmat miehet haluavat aloittaa puhtaalta pöydältä.

Vierailija
20/34 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne kelpaa matalan tason miehille. Itse joskus sekstailen yyhooiden kanssa, mutta mikään vakava suhde ei kiinnosta kun vientiä löytyy myös lapsettomien mimmien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan