Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilahtui kun ei tarvinnut panna

Vierailija
01.07.2017 |

Kun kuukautiset alkoi. Haluaa maksimissaan kerran viikossa seksiä .Vituttaa kun kierto vaan lyhenee ja lyhenee. Vanhuus tullut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun kuuloista! Meillä se on mies joka ei halua seksiä kuukautisten aikana, ja yleensä tauko venyy pari päivää ennen ja jälkeen kuukautisten. Sitten kun taas myöhemmin haluaa, pitää olla heti valmis tekemään puolesta sanasta melkoisen yksipuolisesti seksuaalisia palveluksia jos haluaa seksiä. Ja sitten saa kaikesta yrityksestä huolimatta kuulla syyksi haluttomuuteen sitä, kun parisuhteen seksi on tylsää (vituttaa erityisesti kun kaikki uusi torjutaan sanoilla "ei nyt vielä ainakaan" ja parannusehdotuksia ei tule), vonkaat liikaa, et kerro ikinä suoraan jos haluat seksiä, olen niin nälkäinen, olen niin täynnä, pitää mennä nukkumaan, vastahan heräsin... Rakas ja tärkeä , välillä huomaavainen, mutta tässä(kin) asiassa ollaan niin erilaisia että välillä pää meinaa hajota.

Vierailija
2/3 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä on seksi hyvää silloin kun sitä on. Itse vaan haluaisin joka päivä ja miehelle riittää 3-4 kertaa kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huokaus. Meillä molemmat haluais paljon, mutta kiireet ja pari teini-ikäistä talossa tekee siitä mahdotonta. Ne ei sitten nuku ikinä näin kesäisin ja päivällä kun ovat pois kotoa niin jompi kumpi on töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme