Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva 10kk itkee ja kitisee kaiken ajan ja olen kaksin hänen kanssaan

Vierailija
01.07.2017 |

Olen yksinhuoltaja vaikean lapsen kanssa. Hän on ihan kaikkeen tyytymätön eikä viihdy edes sylissä. Mulla ei ole yhtään ystäviä eikä hoitoapua. Vanhempanu eivät tarjoa mitään apua kun olen heidän luona silloin tällöin monen sadan kilometrin päässä, sanovat vain että hoida ite. Pelkään että satutan vauvaa kun olen niin loppu häneen

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut tämän neuvolassa?

Vierailija
2/30 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulla vara palkata hoitaja (MLL vaikka) muutamaksi tunniksi viikossa? Jos vaikka pääsisit parina päivänä 3 tunniksi kerrallaan touhuamaan ihan omiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vauva kipeä? Eikö siedä maitoa? Onko korva kipeä? Miksi kitisee?

Vierailija
4/30 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro asiasta neuvolassa jos saisit kotiapua (jonkun olemaan vauvan kanssa välillä). Voimia <3

Lohdutuksenani että omat vanhempani ovat samanlaisia :( En ymmärrä mikseivät voi auttaa kun muka niin paljon rakastavat minua ja lapsiani. Aamullakin vetävät vain makuuhuoneessa ovea kiinni että saisivat jatkaa uniaan. Kukahan sitä unta tarvitsisi enemmän, minä vai he - eläkeläiset :(

Vierailija
5/30 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset sitä hankkiikin lapsia. Tuon ikäinen tarvitsee tekemistä ja viihdyttämistä. Tylsyyttään se kitisee.

Vierailija
6/30 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro asiasta neuvolassa jos saisit kotiapua (jonkun olemaan vauvan kanssa välillä). Voimia <3

Lohdutuksenani että omat vanhempani ovat samanlaisia :( En ymmärrä mikseivät voi auttaa kun muka niin paljon rakastavat minua ja lapsiani. Aamullakin vetävät vain makuuhuoneessa ovea kiinni että saisivat jatkaa uniaan. Kukahan sitä unta tarvitsisi enemmän, minä vai he - eläkeläiset :(

Miksi olet tehnyt lapsia, jos et kykene niitä hoitamaan? Vanhempasi ovat jo kerraan sietäneet sinun kitinääsi: miksi heidän pitäisi alkaa samaan rumbaan uudestaan?

Vierailija
7/30 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae neuvolan kautta apua vauvan itkuisuuteen ja omaan jaksamiseesi. Vauva reagoi sinun fiiliksiisi ja teille on saattanut syntyä ikävä kierre, jossa sinä olet väsynyt etkä jaksa vastata kaikkiin vauvan tarpeisiin ja vauvasi aistii sen, ettei hänestä pidetä niin hyvää huolta kuin pitäisi.

Vierailija
8/30 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pakota tekemään lapsia.

Vierailija
9/30 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptioon?

Vierailija
10/30 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tehnyt lapsia, jos et kykene niitä hoitamaan? Vanhempasi ovat jo kerraan sietäneet sinun kitinääsi: miksi heidän pitäisi alkaa samaan rumbaan uudestaan?

Jos olen heidän luonaan välimatkasta johtuen ehkä kolme yötä vuodessa niin taitaa olla kohtuuton vaatimus:(

Vierailija
11/30 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhempien tehtävä ei ole hoitaa lapsia. Hae ap neuvolasta apua

Vierailija
12/30 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mistä päin olet? Olen itse jo omat lapset isoiksi saanut mammeli Turusta. Voisin olla avuksi,jos välimatka passaa..

Vierailija
13/30 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan missään nimessä tee enempää lapsia.

Voimia <3

Vierailija
14/30 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan vauvalla refluksi? Etsi tietoa silent refluksista. Monet ruoka-aineet, kuten vaikka kaura, voivat aiheuttaa mahaoireita, jotka näyttäytyy ärtyisyytenä.

Vierailija
15/30 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa ihmiset äkillisiä kommenteistanne. Lapset ovat erilaisia temperamentiltaan. Jos teillä on tyytyväisiä, rauhallisia vauvoja niin olkaa onnellisia. Itselläni on kaksi melko rauhallista mutta yksi hyvin vaativa ja tyytymätön 1-vuotias. Lisäksi hyvin kovaääninen.

Ennen tätä nuorinta olin samaa mieltä kuin te että kun vain puuhailee lapsen kanssa yms.niin lapsi viihtyy. Asiat eivät ole niin mustavalkoisia.

Tsemppiä ap, en tiedä milloin helpottaa mutta puhu neuvolassa!

Vierailija
16/30 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa ihmiset äkillisiä kommenteistanne. Lapset ovat erilaisia temperamentiltaan. Jos teillä on tyytyväisiä, rauhallisia vauvoja niin olkaa onnellisia. Itselläni on kaksi melko rauhallista mutta yksi hyvin vaativa ja tyytymätön 1-vuotias. Lisäksi hyvin kovaääninen.

Ennen tätä nuorinta olin samaa mieltä kuin te että kun vain puuhailee lapsen kanssa yms.niin lapsi viihtyy. Asiat eivät ole niin mustavalkoisia.

Tsemppiä ap, en tiedä milloin helpottaa mutta puhu neuvolassa!

Autocorrect- ei äkillisiä vaan armollisia :)

Vierailija
17/30 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsavaivoja?

Vierailija
18/30 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Suomi kuulolla ja auttaa tarvittaessa luonasi läsnäollessasi jos haluat. Mailiosoite tänne. Apua tarvitset taholta takuin taholta. Älä jää yksin!

Vierailija
19/30 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on taan idiootteja vastaajia! Hyi,häpeäisitte!! Nyt on 2000-luku,äiti saa sanoa että on väsynyt ja että ei jaksa! Se ei tee äidistä huonompaa jos voimat on loppu lapsen kanssa!!! Samaa suosittelisin minäkin,eli neuvolaan yhteyttä,ja sieltä apua että saat välillä huilata. Entäs lapsen isä,missä väleissä häneen? Entäs isän vanhemmat? Tsemppiä paljon sinulle,koeta elää yksi päivä kerrallaan,muista että tämä on vain väliaikaista! Ei se loppuelämää kitise,voi johtua hampaista yms. Fyysisestä asiasta joka menee ohi. Älä pelkää pyytää apua!

Vierailija
20/30 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitähän voi olla monia. Onko märkä vaippa, janottaako, onko nälkä, väsyttääkö, onko ummetusta.. Onko sulla paha mieli? Mulla on myös 10kk vauva, ja hän reagoi siihen jos olen surullinen. Ei oikein huvita tehdä mitään tai puhua, niin lapsi kitisee tylsyyttään ja tarvitsee tekemistä. Eiköhän kaikilla ole joskus tällaisia päiviä. Mutta oma käytöksesi heijastuu myös vauvaan. Pyydä ehdottomasti apua neuvolasta, oma aika on tärkeää. Vaikutat aika loppuun palaneelta kun pelkäät satuttavasi vauvaa. Voimia!