Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä meni sitten kertomaan eteenpäin asioita vaikka erikseen pyysin ettei kerro

Vierailija
01.07.2017 |

Olen siis aikuinen ja menin avautumaan "ystävälle" pyysin ettei kertoisi kenellekään (varmistin vielä vaikka luotin).

Tyyppi meni sitten kertomaan eteenpäin.

En pääse millään yli tästä pettymyksestä. Luotin ja näin sitten kävi.

Luottamuksen rikkominen ottaa päähän.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama kokemus. Ikävää ettei ystäviin voi luottaa.

Vierailija
2/14 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erica esitti vuosia kaveriani. Haukkui selän takana muille aina kun oli jotain saanut lypsettyä ulos. Ja tietysti oli mehevöittänyt juttuja aika tavalla, koska omaa erittäin vilkkaan mielikuvituksen. Hänen tarinoissaan 1mm on ainakin metrin kokoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein naisten välisissä ystävyyksissä käy niin, että joku "lunastaa paikkansa" jonkun ihailemansa ihmisen edessä, kertomalla hänelle meheviä juoruja esim yhteisestä tutusta.  Kieroa, mutta niin hyvin yleistä. Älkää luottako epäluotettaviin "ystäviin".

Vierailija
4/14 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erica esitti vuosia kaveriani. Haukkui selän takana muille aina kun oli jotain saanut lypsettyä ulos. Ja tietysti oli mehevöittänyt juttuja aika tavalla, koska omaa erittäin vilkkaan mielikuvituksen. Hänen tarinoissaan 1mm on ainakin metrin kokoinen.

Jep ja mulla Janica.

Ja aivan turhaa oli "kissan nostaminen pöydälle" silmät pyöreinä vakuutti ettei varmasti ole näin tehnyt ja että kuvittelen, olen päästäni sekaisin ja tottakai sai siitäkin sitten uuden jutun paisuteltavaksi.

Katkaisin välit mutta hei mä olen se hullu ja päästään sekaisin.

Vierailija
5/14 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että jos pyytää joltain että ethän kerro, niin silloin varsinkin he kertovat eteenpäin. Naiset on julmia toisilleen. Ap, ota etäisyyttä tähän kaveriin, ansaitset paljon parempia kavereita!

Vierailija
6/14 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän itselläni olevan joskus paha tapa möläytellä vääriä asioita väärissä paikoissa, mutta on myös asioita joita pyrin olemaan kertomatta viimeiseen asti riippuen tilanteen vakavudesta. Jos maija kertoo ettei saa kertoa siitä että tykkää pinkistä saatan sen kertoakkin, koska ei siitä mitään pahaa voi tapahatua. Mikäli maija sanoo, että hänellä on mahdollisesti syöpä, eikä halua että siitä kerrotaan muille osaan olla kertomattakin. Voin kuulostaa ikävältä kaverilta, mutta tämmöinen minä olen.

Vierailija
7/14 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla Jessica. En puhu sille sialle enää ikinä.

Vierailija
8/14 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica ja Erica???Taitaa olla teinien kirjoittama ketju?

Vierailija
9/14 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikin... terkkuja Helsinkiin!

Vierailija
10/14 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuksen voi menettää vain kerran, parisuhteessa ja ystävyyssuhteessa.

Vierailija
11/14 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia mieluummin avaudun nettiin tai vain kirjoitan pöytälaatikkoon.

Vierailija
12/14 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jessica"

Sori unohtui lainaukset.

T. 4 / N44

Vierailija
13/14 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein naisten välisissä ystävyyksissä käy niin, että joku "lunastaa paikkansa" jonkun ihailemansa ihmisen edessä, kertomalla hänelle meheviä juoruja esim yhteisestä tutusta.  Kieroa, mutta niin hyvin yleistä. Älkää luottako epäluotettaviin "ystäviin".

Meinaatko, että miehet ovat tässä asiassa jotenkin erilaisia?

M 42

Vierailija
14/14 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon kerran kertonut miehelleni ystäväni asian ja tämä tietty meni möläyttämään sen ystävälleni. Juu oppirahat tuli maksettua, enkä oo sen jälkeen puhunut toisten asioista kuin heidän itsensä kanssa.