Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keski-ikäinen nainen: Mistä haaveilet?

Vierailija
01.07.2017 |

Olen 42.v äiti-ihminen. Viime aikoina on tullut paljon mietittyä mitä sitä vielä elämältään haluaisi? Nyt on lapset ja perhe, työ ja koti. Aina sanotaan, että pitää olla haaveita. Tottakai haaveilen ja toivon, että lapsilla olisi kaikki hyvin, töitä riittäisi jne... Nuorempana minulla oli paljon haaveita, mutta nyt ei oikein mitään. Olen periaatteessa ihan tyytyväinen elämääni, mutta joskus mietin pitäisikö vielä ponnistaa kohti jotain uutta ja erilaista...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4-vuotias haaveilee hyvästä terveydestä ja yleiskunnosta, elämisen tasapainosta, matkoista, hyvistä väleistä aikuisten lasten kanssa, siitä että omat rakkaat vanhemmat saisivat elää rauhallisen loppunsa suht kivuitta ja vaikeuksitta.

Ylläolevat unelmat ovat tällä hetkellä totta. Unelma on että tämä rauha voisi säilyä.

Ja joo, opiskelen ja harrastan koko ajan uutta. Periaatteeni on että uusia asioita on kokeiltava. 

Neljävuotias?

Vierailija
22/35 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdottomuudesta:

Vaatimaton pieni okt, luonnonrauhassa ja vähän hajurakoa naapureihin, mutta paikassa jossa bussi kulkisi kohtuu usein läheiseen keskikokoiseen kaupunkiin ja jossa parin kilsan säteellä olisi iso hyvä ruokakauppa (=arkielämässä auto ei olisi jokapäiväinen välttämättömyys). Joo, ei taida löytyä kovin helpolla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyydestä. Kiinnostavasta, hauskasta ja älykkäästä seurasta. Uusien paikkojen ja asioiden näkemisestä ja kokemisesta. N51

Vierailija
24/35 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun haaveet ovat tainneet jäädä lapsiperhearjen jalkoihin. Perhe, iso oma koti, urat ja auot löytyvät... Haaveilen yksinkertaisemmasta elämästä. Haluaisin eroon talosta ja suuresta osasta materiaa. Ne ovat menettäneet kokonaan merkityksensä. Tahtoisin elää ekologisemmin ja aikaa itselleni ja läheisille. Tahtoisin miehen, joka jakaisi arvomaailman.

Vierailija
25/35 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nuorista miehistä.

tuskin

Vierailija
26/35 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä haaveilen niinkin materialistisesta asiasta, kun uudesta asunnosta. Olen aina haaveillut loft-asunnosta, ja nyt käyn kauppoja sellaisesta vanhassa tehtaassa sijaitsevasta ja asuinkäyttöön kunnostetuta asunnosta. Aikuisille lapsille toivon onnea opiskelussa ja toiselle työssä. Omassa työssäni toivon tietenkin jaksaavani. Olen 42-vuotias.

Vierailija
27/35 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen kriisi menossa ja haaveilen parannuksesta lähes kaikkiin asioihin.

Vierailija
28/35 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman menestyvän yrityksen perustamisesta.

Vierailija
29/35 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://astrobox.wordpress.com/midlife-astrology/the-uranus-opposition/

Keski-iän kriisi tulee kuin kello 42-vuotiaana.

Kaikilla on silloin Uranuksen oppositio.

Vierailija
30/35 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4-vuotias haaveilee hyvästä terveydestä ja yleiskunnosta, elämisen tasapainosta, matkoista, hyvistä väleistä aikuisten lasten kanssa, siitä että omat rakkaat vanhemmat saisivat elää rauhallisen loppunsa suht kivuitta ja vaikeuksitta.

Ylläolevat unelmat ovat tällä hetkellä totta. Unelma on että tämä rauha voisi säilyä.

Ja joo, opiskelen ja harrastan koko ajan uutta. Periaatteeni on että uusia asioita on kokeiltava. 

Kiitos hymyistä!

Vierailija
31/35 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis 54-vuotias piti olla.

terv. tämä 54 (ei 4) -vuotias...

(Haaveilen myös makeista nauruista joka päivä. Tässä oli yksi..)

Täällä 56-v. samoin haavein ja unelmin, jotka tällä erää myös ovat totta.

Vierailija
32/35 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama

Vierailija
33/35 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lomamatkoista ja nuorista miehistä.

t. sinkkunainen Helsingistä

Sama täällä. Olen tosin naimisissa.

Siis sama:)

Vierailija
34/35 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä seurustelusta, ja siitä, että joku mies huomaisi muutenkin, kuin kiusaamis-/nöyryyttämistarkoituksessa. Lapsista on jo vähän myöhäistä haaveilla.

Vierailija
35/35 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen omasta pienestä mökistä. Vielä ei ole taloudellisesti mahdollista tuota haavetta toteuttaa, ehkä 5-10 vuoden päästä.