Miten Axl Smithin tapaus vaikutti sinun elämää?
Oletko esimerkiksi muuttanut omia tapoja sen takia?
Kommentit (43)
Toisaalta tässä olisi innovaation paikka jollekin IT-nörälle. Älypuhelimeen tai erillinen laite joku block-Axl -nimellä kulkeva appsi. Häiritsee kaikkia sisäverkossa kulkevia kameroita, kun astuu asuntoon. Kuvaaminen mahdotonta. Tuotekehittelyyn vaan!
Samaa pilvenpolttoporukkaa nuo kaikki on. Ei tarvitse kuin katsoa, kuka tekee kenenkin tekstejä ja musiikkia yhteistyössä ja viettää vapaa-aikaa. Musiikkivideot päälle, missä vuoroin vieraissa tai kulisseissa.
Jannakin yllättyi, kun Juno kännäsikin ja pössytteli. Kukaan muu tuskin. Näkihan sen päältä, musavideoilta, olemuksesta ja kaveripiirin harrastuksista. Näköjään seksikin pitää jakaa. Aikuisia miehiä vielä.
En ylläty vaikka tähän Axl rinkiin olisi kuulunut vähän enempikin porukkaa. Cheek , elastinen, kasmir..
Niin outoa että helon kärähtivät omista ringeistään missä halveksitaan naisia? ja jaadaan kuvia + haukutaan muita ihmisryhmiä.
Itse asiassa vaikutti; tiedän yhden kaveriporukan, jolla oli kaikenlaisia salaa kuvattuja videoita ja kuvia eräässä face-ryhmässä. Itse en ole niihin päätynyt, mutta pari tuttuani on, ja vakuutin heidät ilmoittamaan poliisille. Ryhmässä oli kirjanpitäjää, autokauppiasta, palomiestä ja yrittäjää, oli varmaan mukava kokemus heille.
Lisäksi uskon, että ko. case vaikutti siihen, että ystäväni ilmoitti häiritsevästä miehestä poliisille (omasta mielestään tavallinen kaveri varmaan, mutta ei kannattaisi lähetellä heppikuvia pyytämättä).
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa vaikutti; tiedän yhden kaveriporukan, jolla oli kaikenlaisia salaa kuvattuja videoita ja kuvia eräässä face-ryhmässä. Itse en ole niihin päätynyt, mutta pari tuttuani on, ja vakuutin heidät ilmoittamaan poliisille. Ryhmässä oli kirjanpitäjää, autokauppiasta, palomiestä ja yrittäjää, oli varmaan mukava kokemus heille.
Lisäksi uskon, että ko. case vaikutti siihen, että ystäväni ilmoitti häiritsevästä miehestä poliisille (omasta mielestään tavallinen kaveri varmaan, mutta ei kannattaisi lähetellä heppikuvia pyytämättä).
Kyllä, naiset on tietoisempia oikeuksistaan ja se on hyvä :)
Helpotti paljon, inhosin niin sen turpeeta naamaa telkkarissa. Enää ei tarte pelätä, että sen pää tunkee mun olkkariin.
Haukotus. ....noh ... tupla hawkotus.
Vierailija kirjoitti:
Joo nykyään suhtaudun varauksella näihin "hyväntahdon" lähettiläisiin
Se oli oikeastaan kaikista häirtsevin tekijä tässä sopassa, miten naiset puolistelivat, täälläkin, ettei voinut tietää, kun olihan se hyväntahdon lähettiläs. Jokainen joka halusi nähdä, näki ja näkee kilometrin päähän millainen mies on kyseessä. Jos haluaa munaa ilmiselvältä pelurilta, se on ok, anna mennä. Mutta älä saatana teeskentele ettet ole mitä olet, ettet avoimin silmin tee valintojasi. Valheet ärsyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli oikeastaan kaikista häirtsevin tekijä tässä sopassa, miten naiset puolistelivat, täälläkin, ettei voinut tietää, kun olihan se hyväntahdon lähettiläs. Jokainen joka halusi nähdä, näki ja näkee kilometrin päähän millainen mies on kyseessä. Jos haluaa munaa ilmiselvältä pelurilta, se on ok, anna mennä. Mutta älä saatana teeskentele ettet ole mitä olet, ettet avoimin silmin tee valintojasi. Valheet ärsyttävät.
Juu. Hyvä esimerkki siitä että naiset ei edes halua tunnistaa pelimiehiä.
Jokaikinen mies pystyy sanomaan tuosta miehestä että se ei ole kiltti ja kunnollinen :D
Naiset tekee päätökset alapäällään.
No sain ainakin vahvistuksen teorialleni, että 99,9 % julkkismiehistä on sisältä pelkkä kasa p*skaa, johon ei kannata koskea pitkällä tikullakaan. :D Julkisuus ei vaan tee hyvää kellekään.
Minä olen nainen ja kärsin seksinpuutteesta, vaikka on panorinki. Tosin en kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Tapaus on osoittanut sen että panorinkejä oikeasti on olemassa eikä se ole vain lassukoiden ulinaa.
Yksi mies saa satoja naisia ja enemmistö miehistä kärsii seksinpuutteesta.
(Miksi tämä viesti poistetaan koko ajan?) Sananvapaus?
Olen kyllä tiennyt sen, asiasta löytyy liuta tutkimuksiakin, mutta on erinomaista että saatiin täysin kiistaton suomalainen esimerkki asiasta. Laasanen (jonka tekstit ovat suomennoksia lähteistä kuten TRP/Heartiste/Rollo/etc) ovat oikeassa kaikessa naisiin ja suhteisiin liittyvissä asioissa, vaikka tietysti poikkeuksia aina löytyy. Ne ovat vaan niin ikäviä totuuksia että ne on pakko kieltää, pakko taistella vastaan tavanomaisilla keinoilla, ad-hominen, sheimaaminen, olkiukot, scotsmanit, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munaa saa haluta vaikka miten monelta pelimieheltä, mutta kuvata ei saa ilman lupaa. Siihenkin piti oikeuden ottaa kantaa, kun narsistit eivät muuten ymmärtäneet tavikselle ihan normaalia käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaus on osoittanut sen että panorinkejä oikeasti on olemassa eikä se ole vain lassukoiden ulinaa.
Olen kyllä tiennyt sen, asiasta löytyy liuta tutkimuksiakin, mutta on erinomaista että saatiin täysin kiistaton suomalainen esimerkki asiasta. Laasanen (jonka tekstit ovat suomennoksia lähteistä kuten TRP/Heartiste/Rollo/etc) ovat oikeassa kaikessa naisiin ja suhteisiin liittyvissä asioissa, vaikka tietysti poikkeuksia aina löytyy. Ne ovat vaan niin ikäviä totuuksia että ne on pakko kieltää, pakko taistella vastaan tavanomaisilla keinoilla, ad-hominen, sheimaaminen, olkiukot, scotsmanit, jne.
Saisikos tuon viimeisen lauseen suomennettuna?
Axun on parasta maksaa nuo korvaukset, tai saa olla ikuisesti maanpaossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munaa saa haluta vaikka miten monelta pelimieheltä, mutta kuvata ei saa ilman lupaa. Siihenkin piti oikeuden ottaa kantaa, kun narsistit eivät muuten ymmärtäneet tavikselle ihan normaalia käytöstä.
Juu, mutta Axl oli jo roisto silmissäni jo ennen tätä, joten tilanne ei muuttunut hänen kannaltaan mihinkään. Tyhmää ja tietämättömää esittäviä naisia en ollut vielä tuominut, mutta nyt olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisikos tuon viimeisen lauseen suomennettuna?
Axun on parasta maksaa nuo korvaukset, tai saa olla ikuisesti maanpaossa.
Ei saa suomennettuna. Mihinkäs hävisi international henki ja suuntautuminen?
Vaikutti siten, että kiva on katsella kun naiset kiemurtelevat tajutessaan että Axl:n kaltaisia alfamiehiä on olemassa ja miten yleistä salakuvaaminen on tekniikan kehityttyä. Moni nainen miettii nyt kahdesti ennen kuin hyppelehtii kevytkenkäisesti alfamiesten sänkyihin, koska salakuvaamisesta ei jää kovin helposti kiinni. Axl:kin teki virheen kun päästi puolitutun tytön räpläämään konettaan.
1) Axl:n kaltaisia alfamiehiä on oikeasti olemassa vastoin naisten inttämistä
2) salakuvaaminen on kehittyneen tekniikan vuoksi helppoa
3) moni nainen miettii nyt kunnolla ennen epämääräisiä säätöjä alfamiesten kanssa
Harmittaa, koska tunnen itseni petetyksi. Olen aina pitänyt Axl:ia sympaattisena henkilöhahmona. Olen ollut tyytyväinen, että tummilla nuorilla on joku kunnollinen esikuva julkisuudessa räppärien sijaan. No niinpä niin.